Την άμεση κατάργηση της απαίτησης προσκόμισης πιστοποιητικών πλήρους εμβολιασμού και νόσησης Covid-19 για το υπόλοιπο του 2022 ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal Cruises.
Η εταιρεία ωστόσο αναφέρει ότι για να εξασφαλίσει μια άνετη και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, θα εξακολουθεί να απαιτεί σε όλους τους επιβάτες της να υποβάλλονται σε προληπτική εξέταση κορωνοϊού πριν από το ταξίδι τους.
- Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Ενθαρρυντικές οι προκρατήσεις για το 2023 – Σταδιακή επάνοδος στα επίπεδα του 2019
Τα δικαιολογητικά
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται ώστε να επιτραπεί η επιβίβαση είναι είτε πιστοποιητικό αρνητικής εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου SARS-CoV-2 (Rapid) που έχει διενεργηθεί έως 48 ώρες πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό αρνητικής μοριακής εξέτασης SARS-CoV-2 (PCR) που έχει διενεργηθεί έως και 72 ώρες πριν την επιβίβαση.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι επιβάτες σε όλες τις κρουαζιέρες της Celestyal, που θα ξεκινήσουν από τις 2 Μαρτίου του 2023, δεν θα χρειάζεται να προσκομίσουν πιστοποιητικό ελέγχου πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό πλήρους εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης, εκτός και απαιτηθεί από τοπικούς κανονισμούς.
Όλα τα μέλη του πληρώματος της Celestyal θα συνεχίσουν να είναι πλήρως εμβολιασμένα, ενώ η εταιρεία ενθαρρύνει όλους τους επιβάτες ηλικίας 12 ετών και άνω να εμβολιαστούν πλήρως.
«Προτεραιότητα η υγεία»
«Η υγεία και η ασφάλεια των επιβατών μας, του πληρώματος και των προορισμών που επισκεπτόμαστε, αποτελεί προτεραιότητά μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε και να προσαρμοζόμαστε στην κατάσταση όπως εξελίσσεται παγκοσμίως», δήλωσε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal Cruises, κ. Leslie Peden. Συμπληρώνοντας ανέφερε: «Το πλήρωμά μας θα συνεχίσει να τηρεί τα αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας της εταιρείας που βασίζονται στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις των ελληνικών υγειονομικών αρχών καθώς και στις οδηγίες του European Healthy Gateways και της CLIA.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς