
Τα οφέλη από τη δημιουργία του Κέντρου Μεταφορών και Logistics στη Φυλή στην εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και στην αποσυμφόρηση της περιοχής του Βοτανικού και της κυκλοφορίας στον Κηφισό, παρουσίασαν στον Δήμο Φυλής, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.
Η σύμβαση υπεγράφη ανάμεσα στον Δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού και τον εντεταλμένο σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ Παναγιώτη Σταμπουλίδη, παρουσία Βουλευτών και Δημοτικών Συμβούλων.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Στόχος η μεταμόρφωση της Ελλάδας σε κόμβο logistics

Απευθείας σύνδεση με Ικόνιο και Θριάσιο
Κατά την τοποθέτησή του, ο υφυπουργός Μεταφορών και Αντιπρόεδρος της Κυβερνητικής Επιτροπής για την ανάπτυξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, ανέφερε ότι δημιουργείται μια σημαντική υποδομή που θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών, καθώς το νέο Κέντρο στη Φυλή θα συνδέεται απευθείας, μέσω του σιδηρόδρομου με το Ικόνιο και το Θριάσιο.
«Η ενίσχυση του κλάδου της Εφοδιαστικής και των Logistics αποτελεί κεντρικό στόχο της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με το σύνολο των παρεμβάσεων στα σιδηροδρομικά έργα και τις υποδομές της Εφοδιαστικής, που προωθεί ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, όσο και με τις παρεμβάσεις που υλοποιούμε στην αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή, που συμμετέχω ως Αντιπρόεδρος» τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος.
Ο υφυπουργός Μεταφορών επεσήμανε ότι υπήρξε άριστη συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, χαρακτηρίζοντας καθοριστική τη συμβολή του υπουργού κ. Γεωργιάδη, αλλά και του αναπληρωτή υπουργού Νίκου Παπαθανάση, στην πρόοδο του έργου.
Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα αξιοποιήσει πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης για τη διαμόρφωση του χώρου που θα υποδεχθεί τις μεταφορικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται σήμερα στον Βοτανικό και θα κατασκευαστούν οι συνδέσεις με τους οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες.
Το χρονοδιάγραμμα
Με βάση το χρονοδιάγραμμα, το 2024 θα γίνει ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του έργου με στόχο στο τέλος του 2025 να ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση.
Οι συνολικές επενδύσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 500 εκατ. ευρώ και η οικονομική δραστηριότητα το 1 δισ. ευρώ, με σημαντικά οφέλη στην απασχόληση, άμεσους πόρους στον Δήμο Φυλής, αλλά και τόνωση της επαγγελματικής δραστηριότητας, ευρύτερα, στη Δυτική Αττική.
Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε επίσης τη σημασία του έργου για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου στον Κηφισό και στο κέντρο της Αθήνας, όπου σήμερα διακινούν εμπορεύματα περίπου 4.000 φορτηγά και επιπλέον, τις προοπτικές αστικής ανάπλασης της περιοχής του Βοτανικού, που συγκεντρώνεται τώρα το μεγαλύτερο μέρος της συγκεκριμένης δραστηριότητας.
Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε: «Σήμερα τίθενται οι βάσεις για ένα πολύ σημαντικό έργο, καθώς δημιουργείται το μεγαλύτερο Κέντρο Εφοδιαστικής και Logistics στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, το οποίο σε συνδυασμό με το στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, θα αποτελέσουν δύο δυναμικές υποδομές που θα αναδείξουν την Ελλάδα σε διεθνή κόμβο για την Εφοδιαστική. Με τη σιδηροδρομική σύνδεση και τις εγκαταστάσεις που θα επιτρέπουν τη συνδυασμένη μεταφορά, περισσότερα από 300 φορτηγά εκτιμάται ότι θα μετατοπιστούν από τον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, γεγονός που συνεπάγεται και περιβαλλοντικά οφέλη».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA