
Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, με διαδικτυακή παρέμβαση του βασικού μετόχου Σπύρου Λάτση, παρόντων του διευθύνοντος συμβούλου της Lamda Development, Οδυσσέα Αθανασίου, υπουργών, εκπροσώπων της Εκκλησίας, των κομμάτων και της τοπικής αυτοδιοίκησης πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια του Ελληνικού, του μεγαλύτερου έργου αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη.
Παρεμβαίνοντας μέσω βιντεοκλήσης από τη Γενεύη, ο Σπύρος Λάτσης έκανε λόγο για ένα έργο που ενώνει τους Έλληνες, καθώς ένωσε τρεις κυβερνήσεις και τρεις δημοτικές αρχές.
Αναφερόμενος στους επικριτές του έργου, σημείωσε ότι δεν μπορεί να υποστηριχτεί ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία για τέτοιου μεγέθους έργα είναι υποδεέστερη από τον κρατικό σχεδιασμό.
Από τον σχεδιασμό του νέου αεροδρομίου στα Σπάτα το κράτος εκπόνησε πλήθος μελετών για την περιοχή, που όμως παρέμεινε στα συρτάρια, τόνισε ο κ. Λάτσης.
Με την πάροδο του χρόνου οι γενικότερες οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας και λόγω της παγκόσμιας κρίσης του 2008, οδήγησαν σε αντιστροφή του σχεδιασμού: Από κρατικό έργο με νησίδες ιδιωτικές πρωτοβουλίας, σε ιδιωτικό έργο με νησίδες κρατικής ιδιοκτησίας.
Μετατόπιση στα… νότια
Το έργο του Ελληνικού και γενικά η μετατόπιση μέρους του πληθυσμού προς τα νότια προάστια έχει οδηγήσει σε άνοδο των ενοικίων, υπογράμμισε ο κ. Λάτσης, προσθέτοντας ότι στόχος είναι να δώσουμε τη δυνατότητα και στους οικονομικά ασθενέστερους συμπολίτες μας να κατοικήσουν στο Ελληνικό μέσω ενός «υβριδικού» μοντέλου χρηματοδότησης, με κάποιους αγοραστές κατοικιών να επωφελούνται από επιδοτήσεις της Lamda και μακροχρόνιο δανεισμό.
Ο κ. Λάτσης έδωσε θερμές ευχαριστίες στις τρεις κυβερνήσεις της τελευταίας δεκαετίας και τους πρωθυπουργούς Αντώνη Σαμαρά, Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ευχαρίστησε τους υπουργούς που ενεπλάκησαν στην επένδυση, την οικογένειά του και συγκεκριμένα τη μητέρα του, τις αδελφές του Μαριάννα και Μαργαρίτα, τη σύζυγο και τα παιδιά του που «όταν δίσταζα να αναλάβω ένα έργο τέτοιου μεγέθους και τόσων ετών στην ηλικία που είμαι με παρότρυναν να συνεχίσω».
Ευχαρίστησε ακόμα τις διοικήσεις του ΤΑΙΠΕΔ, την τοπική αυτοδιοίκηση, τους μετόχους, τον πρόεδρο και το ΔΣ της Lamda καθώς και το επενδυτικό κοινό. Τέλος, τους κρατικούς λειτουργούς από όλους τους τομείς του κράτους. «Χωρίς αυτούς δεν θα ήμασταν σήμερα εδώ», κατέληξε.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA