Δυο δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ έλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed, του Ομίλου Grimaldi από την Τράπεζα Intesa Sanpaolo για την χρηματοδότηση της αγοράς των νεότευκτων πλοίων Eco Mediterranea και Eco Adriatica, του δέκατου και ενδέκατου αντίστοιχα της κλάσης Grimaldi Green 5th Generation (GG5G). Η συναλλαγή επιβεβαιώνει την υποστήριξη της Intesa Sanpaolo στην ενεργειακή μετάβαση και τις επενδύσεις που σχετίζονται με το National Recovery and Resilience Plan (NRRP), τονίζεται σε ανακοίνωση του Ιταλικού Ομίλου.
Και οι δύο πιστωτικές γραμμές συνοδεύονται από μηχανισμό τιμολόγησης που συνδέεται με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων ESG (περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης). Οι στόχοι βιωσιμότητας περιλαμβάνουν, αφενός, τη σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων και, αφετέρου, την επέκταση της χρήσης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στα πλοία.
Διαβάστε επίσης: Όμιλος Grimaldi: Ναυπηγεί πλοία που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο
Κινητήρες τελευταίας γενιάς
Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς του Eco Mediterranea και του Eco Adriatica επιτρέπουν τη μείωση στο μισό των εκπομπών CO2 και τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων, ενώ οι μπαταρίες λιθίου επί του σκάφους, χάρη στην ικανότητά τους να επαναφορτίζονται κατά την πλοήγηση, θα εξασφαλίσουν την επίτευξη του στόχου «μηδενικές εκπομπές στο λιμάνι», υποστηρίζει ο όμιλος.
Ο Richard Zatta, Global Corporate Head του τμήματος IMI Corporate & Investment Banking της Intesa Sanpaolo, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι ο Όμιλος Grimaldi έχει δείξει από καιρό τη σταθερή δέσμευση του για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού του προφίλ αειφορίας. Από την πλευρά του ο Diego Pacella, Διευθύνων Σύμβουλος της Grimaldi Euromed S.p.A., σχολίασε ότι η σειρά πλοίων Eco, που χρηματοδοτείται από αυτή τη συναλλαγή, είναι εξαιρετικά καινοτόμα και προηγμένη από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων
Χούθι, Πούτιν και Τραμπ καθορίζουν την παγκόσμια ναυτιλία
Οι νέες παράμετροι αποτελούν μια σημαντική πρόκληση, που παρά τις επενδύσεις θα έχει επιπτώσεις και ανατροπές στη διεθνή σκηνή
Ρεκόρ εσόδων από την κρουαζιέρα το 2024 αλλά και γκρίνια για το «τέλος»
Τα έσοδα από την κρουαζιέρα ανήλθαν στο 1 δισ. ευρώ το 2024 – Διαμαρτύρονται οι εταιρείες για την επιβολή του τέλους
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Τρεις περιβαλλοντικές προκλήσεις το 2025 για την ναυτιλία
Το 2025 είναι κρίσιμη χρονιά για την πορεία της πράσινης μετάβασης καθώς αναμένονται οριστικές αποφάσεις από την πλευρά του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανσιμού (ΙΜΟ)