
Δυο δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ έλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed, του Ομίλου Grimaldi από την Τράπεζα Intesa Sanpaolo για την χρηματοδότηση της αγοράς των νεότευκτων πλοίων Eco Mediterranea και Eco Adriatica, του δέκατου και ενδέκατου αντίστοιχα της κλάσης Grimaldi Green 5th Generation (GG5G). Η συναλλαγή επιβεβαιώνει την υποστήριξη της Intesa Sanpaolo στην ενεργειακή μετάβαση και τις επενδύσεις που σχετίζονται με το National Recovery and Resilience Plan (NRRP), τονίζεται σε ανακοίνωση του Ιταλικού Ομίλου.
Και οι δύο πιστωτικές γραμμές συνοδεύονται από μηχανισμό τιμολόγησης που συνδέεται με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων ESG (περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης). Οι στόχοι βιωσιμότητας περιλαμβάνουν, αφενός, τη σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων και, αφετέρου, την επέκταση της χρήσης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στα πλοία.
Διαβάστε επίσης: Όμιλος Grimaldi: Ναυπηγεί πλοία που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο
Κινητήρες τελευταίας γενιάς
Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς του Eco Mediterranea και του Eco Adriatica επιτρέπουν τη μείωση στο μισό των εκπομπών CO2 και τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων, ενώ οι μπαταρίες λιθίου επί του σκάφους, χάρη στην ικανότητά τους να επαναφορτίζονται κατά την πλοήγηση, θα εξασφαλίσουν την επίτευξη του στόχου «μηδενικές εκπομπές στο λιμάνι», υποστηρίζει ο όμιλος.
Ο Richard Zatta, Global Corporate Head του τμήματος IMI Corporate & Investment Banking της Intesa Sanpaolo, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι ο Όμιλος Grimaldi έχει δείξει από καιρό τη σταθερή δέσμευση του για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού του προφίλ αειφορίας. Από την πλευρά του ο Diego Pacella, Διευθύνων Σύμβουλος της Grimaldi Euromed S.p.A., σχολίασε ότι η σειρά πλοίων Eco, που χρηματοδοτείται από αυτή τη συναλλαγή, είναι εξαιρετικά καινοτόμα και προηγμένη από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ