
Δυο δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ έλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed, του Ομίλου Grimaldi από την Τράπεζα Intesa Sanpaolo για την χρηματοδότηση της αγοράς των νεότευκτων πλοίων Eco Mediterranea και Eco Adriatica, του δέκατου και ενδέκατου αντίστοιχα της κλάσης Grimaldi Green 5th Generation (GG5G). Η συναλλαγή επιβεβαιώνει την υποστήριξη της Intesa Sanpaolo στην ενεργειακή μετάβαση και τις επενδύσεις που σχετίζονται με το National Recovery and Resilience Plan (NRRP), τονίζεται σε ανακοίνωση του Ιταλικού Ομίλου.
Και οι δύο πιστωτικές γραμμές συνοδεύονται από μηχανισμό τιμολόγησης που συνδέεται με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων ESG (περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης). Οι στόχοι βιωσιμότητας περιλαμβάνουν, αφενός, τη σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων και, αφετέρου, την επέκταση της χρήσης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στα πλοία.
Διαβάστε επίσης: Όμιλος Grimaldi: Ναυπηγεί πλοία που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο
Κινητήρες τελευταίας γενιάς
Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς του Eco Mediterranea και του Eco Adriatica επιτρέπουν τη μείωση στο μισό των εκπομπών CO2 και τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων, ενώ οι μπαταρίες λιθίου επί του σκάφους, χάρη στην ικανότητά τους να επαναφορτίζονται κατά την πλοήγηση, θα εξασφαλίσουν την επίτευξη του στόχου «μηδενικές εκπομπές στο λιμάνι», υποστηρίζει ο όμιλος.
Ο Richard Zatta, Global Corporate Head του τμήματος IMI Corporate & Investment Banking της Intesa Sanpaolo, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι ο Όμιλος Grimaldi έχει δείξει από καιρό τη σταθερή δέσμευση του για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού του προφίλ αειφορίας. Από την πλευρά του ο Diego Pacella, Διευθύνων Σύμβουλος της Grimaldi Euromed S.p.A., σχολίασε ότι η σειρά πλοίων Eco, που χρηματοδοτείται από αυτή τη συναλλαγή, είναι εξαιρετικά καινοτόμα και προηγμένη από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»