Δυο δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ έλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed, του Ομίλου Grimaldi από την Τράπεζα Intesa Sanpaolo για την χρηματοδότηση της αγοράς των νεότευκτων πλοίων Eco Mediterranea και Eco Adriatica, του δέκατου και ενδέκατου αντίστοιχα της κλάσης Grimaldi Green 5th Generation (GG5G). Η συναλλαγή επιβεβαιώνει την υποστήριξη της Intesa Sanpaolo στην ενεργειακή μετάβαση και τις επενδύσεις που σχετίζονται με το National Recovery and Resilience Plan (NRRP), τονίζεται σε ανακοίνωση του Ιταλικού Ομίλου.
Και οι δύο πιστωτικές γραμμές συνοδεύονται από μηχανισμό τιμολόγησης που συνδέεται με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων ESG (περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης). Οι στόχοι βιωσιμότητας περιλαμβάνουν, αφενός, τη σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων και, αφετέρου, την επέκταση της χρήσης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στα πλοία.
Διαβάστε επίσης: Όμιλος Grimaldi: Ναυπηγεί πλοία που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο
Κινητήρες τελευταίας γενιάς
Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς του Eco Mediterranea και του Eco Adriatica επιτρέπουν τη μείωση στο μισό των εκπομπών CO2 και τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων, ενώ οι μπαταρίες λιθίου επί του σκάφους, χάρη στην ικανότητά τους να επαναφορτίζονται κατά την πλοήγηση, θα εξασφαλίσουν την επίτευξη του στόχου «μηδενικές εκπομπές στο λιμάνι», υποστηρίζει ο όμιλος.
Ο Richard Zatta, Global Corporate Head του τμήματος IMI Corporate & Investment Banking της Intesa Sanpaolo, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι ο Όμιλος Grimaldi έχει δείξει από καιρό τη σταθερή δέσμευση του για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού του προφίλ αειφορίας. Από την πλευρά του ο Diego Pacella, Διευθύνων Σύμβουλος της Grimaldi Euromed S.p.A., σχολίασε ότι η σειρά πλοίων Eco, που χρηματοδοτείται από αυτή τη συναλλαγή, είναι εξαιρετικά καινοτόμα και προηγμένη από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη