![Σούπερ μάρκετ: Φωτιά και λάβρα οι τιμές τον Σεπτέμβριο – Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/10/supermarket-gf685a6180_1920.jpg)
«Φωτιά» έχουν πάρει οι τιμές στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) αυξάνοντας την πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς εν όψει ενός ζοφερού χειμώνα.
Ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάστηκε αυξημένος κατά 11,1%, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων (εβδομάδες 36 και 37) σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenQ, με την άνοδο να οφείλεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στις πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.
Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια ξανακάνει «βασίλισσα» την ιδιωτική ετικέτα
Κι αυτό γιατί την ίδια χρονική περίοδο οι όγκοι πωλήσεων στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα παρουσίασαν ποσοστό ανάπτυξης μόλις στο +0,7% όταν σε αξία παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%!
Διαβάστε επίσης: Φάκελος – Τρόφιμα και Ποτά: 46 deals που άλλαξαν για πάντα το τραπέζι των ελληνικών νοικοκυριών
Αύξηση και στα χύμα προϊόντα
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielsenQ, που περιλαμβάνουν τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και του discount καναλιού, εκτός από τις ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες είχαν τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση για τους τζίρους των σούπερ μάρκετ, θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του Bazaar (+3,8%).
Ποιες κατηγορίες παρουσίασαν διψήφια ποσοστά ανόδου
Ειδικότερα, κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.
Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.
Να σημειωθεί πως ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάστηκε αυξημένος κατά 11,1% συνυπολογίζοντας και τις προσθήκες νέων καταστημάτων, ενώ αν εξαιρέσουμε τα ανοίγματα νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη στο συνολικό καλάθι ήταν ελαφρώς πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ