
Στην Αθήνα, στις 17 και 18 Φεβρουαρίου 2023, θα διεξαχθεί το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting. Η διοργάνωση, που ήδη έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους θεσμούς του θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα, φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς για το σύνολο των επαγγελματιών του κλάδου yachting.
Το συνέδριο στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του yachting στην Ελλάδα, μέσα από τη δικτύωση και την επιμόρφωση των επαγγελματιών του κλάδου, την παρουσίαση σημαντικών καινοτομιών, καθώς και τον ευρύτερο συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την ανάδειξη και κοινή αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν τον κλάδο.
Διαβάστε επίσης: Ακόρεστη ζήτηση για σούπερ γιοτ
brands παγκόσμιου βεληνεκούς
Στο συνέδριο αναμένεται να συμμετέχουν φορείς και ιδιώτες με σημαντική δραστηριότητα στον χώρο του yachting, εταιρείες ναύλωσης και brokers, καθώς και ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής, μαρινών, εταιρειών διαχείρισης μαρινών, εταιρειών παρεχόμενων υπηρεσιών υποστήριξης σκαφών και κατασκευαστριών εταιρειών σκαφών. Παράλληλα, στο συνέδριο θα εκπροσωπηθούν και μεγάλα brands παγκόσμιου βεληνεκούς, επιβεβαιώνοντας και τη διεθνή διάσταση της διοργάνωσης.
Τονίζεται ότι το συνέδριο διοργανώνεται από την BoatsAdvisor Hub&Events και την Trinity Εvents, και θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens.
«Μετά την επιτυχία της περυσινής διοργάνωσης, ο πήχης για όλους μας ανεβαίνει ακόμα ψηλότερα για το 2023. Στόχος μας είναι να ενώνουμε συνεχώς δυνάμεις, αναδεικνύοντας παράλληλα τον ρόλο και τη συμβολή του yachting στην ευρύτερη προσπάθεια για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που παρέχει η χώρα μας στους επισκέπτες», αναφέρουν σχετικά η Καλλιόπη Ευσταθίου, διευθύνουσα σύμβουλος των Trinity Events και Τrinity Τravel και ο Αναστάσιος Κωνσταντάρος, διευθύνων σύμβουλος της BoatsAdvisor Hub&Events.
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί υβριδικά, τόσο με φυσική παρουσία, βάσει των περιορισμών, όσο και ψηφιακά μέσα από ψηφιακή πλατφόρμα και Iive streaming.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.