![Ρεβυθούσα: Ρεκόρ εισαγωγών LNG με 60 φορτία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/Revithousa-r52-scaled.jpg)
Ρεκόρ εισαγωγής ποσοτήτων LNG στη χώρα μας κατέγραψε ο ΔΕΣΦΑ το εννιάμηνο της χρονιάς, ενώ την ίδια στιγμή νοικοκυριά και επιχειρήσεις εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης περιόρισαν κατά 15% την κατανάλωση του φυσικού αερίου.
Τα παραπάνω έγιναν γνωστά κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του πρώτου στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο Σταθμού Υποδοχής και Εφοδιασμού με LNG βυτιοφόρων οχημάτων στον τερματικό σταθμό του ΔΕΣΦΑ στη Ρεβυθουσα.
Η ελληνική ναυτιλία
Η σημασία του LNG στην ενεργειακή ασφάλεια και ο ρόλος της Ελλάδας τονίστηκε από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτακη: «Η Ελλάδα παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ενεργειακη ασφάλεια και αρκεί να επισημάνουμε πως το 25% των LNG Carriers παγκοσμίως ανήκει σε Έλληνες πλοιοκτήτες».
Διαβάστε επίσης: ΔΕΣΦΑ: Κίνδυνοι δολιοφθοράς στις υποδομές αερίου και διακοπής ροών
Ρεκόρ
Η CEO του ΔΕΣΦΑ Μαρία Ρίτα Γκάλι τονίζοντας με τη σειρά της τη σημασία του LNG στην ενεργειακή επάρκεια εν μέσω κρίσης έκανε γνωστό ότι από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τον Σεπτέμβριο στο τερματικό σταθμό της Ρεβυθούσας καταρρίφθηκε ρεκόρ εισαγωγών με 60 φορτία LNG. Πρόσθεσε πως το LNG με βάση τα διαθέσιμα φετινά στοιχεία αντιστοιχεί στο 40% των συνολικών εισαγωγών φυσικού αερίου.
Η κ Γκάλι ανήγγειλε επίσης την πλήρωση με LNG του FSU στη Ρεβυθούσα σε δυο εβδομάδες αυξάνοντας την αποθηκευτική δυνατότητα του τερματικού σταθμού.
Εγχώρια κατανάλωση
Εξάλλου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στελέχη του ΔΕΣΦΑ έκαναν γνωστό το ότι οι εξαγωγές αερίου μέσω της χώρας μας έχουν αυξηθεί, ενώ την ίδια στιγμή η εγχώρια κατανάλωση είναι μειωμένη 15% από πέρυσι.
Για τη χρηματοδότηση των έργων φυσικού αερίου μίλησε στην εκδήλωση και ο Γιάννης Τσακίρης υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
LNH Truck Loading
Ο σταθμός υποδοχής βυτιοφόρων οχημάτων LNG κόστισε 7 εκ ευρώ και κατασκευάστηκε από την ΤΕΡΝΑ.
Μέσω του σταθμού βυτιοφόρα οχήματα χωρητικότητας 50 κυβικών μέτρων θα μεταφέρουν LNG για τον εφοδιασμό βιομηχανιών, πόλεων που δεν έχουν πρόσβαση σε δίκτυα διανομής αερίου αλλά και βαρέων οχημάτων και φορτηγών.
Οι πρώτες περιοχές που θα κάνουν χρήση LNG είναι της Δυτικής Μακεδονίας και της Δυτικής Ελλάδας, ενώ οι πρώτες βιομηχανίες που θα εγκαταστήσουν δεξαμενές LNG και συστήματα αεριοποίησης είναι η Χαρτοποιία Φθιώτιδας και η γαλακτοκομική επιχείρηση Κολιός στο Κιλκίς
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ηλεκτρικό ρεύμα: Στο τραπέζι τρία σενάρια για τις υψηλές τιμές και τα κέρδη των ηλεκτροπαραγωγών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/reuma-600x400.jpg)
Έρχονται έκτακτα μέτρα για τιμολόγια, υπερκέρδη και επιδοτήσεις στο ηλεκτρικό ρεύμα
Στη ΡΑΑΕΥ οι ηλεκτροπαραγωγοί για τις τιμές στο ηλεκτρικό ρεύμα – Ποια σενάρια εξετάζει το Μέγαρο Μαξίμου για την ανακούφιση των καταναλωτών
![Κουβέιτ: Ανακάλυψε νέο τεράστιο υπεράκτιο κοίτασμα πετρελαίου και φυσικού αερίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kuweit-600x400.jpg)
Νέο τεράστιο υπεράκτιο κοίτασμα πετρελαίου και αερίου ανακάλυψε το Κουβέιτ
Το Κουβέιτ ανακοίνωσε έναν νέο υπεράκτιο κοίτασμα κοντά κοντά στο νησί Failaka - Σχέδια για νέες εξορύξεις
![Ηλεκτρικό ρεύμα: Επιστρέφουν οι επιδοτήσεις στους λογαριασμούς των νοικοκυριών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/revmakwheuro-600x350-1-1-600x350-1-600x350-1.jpeg)
Επιστρέφουν οι επιδοτήσεις στο ρεύμα – Οι δικαιούχοι
Μετά τις αυξήσεις στο ηλεκτρικό ρεύμα επανέρχεται ο προσωρινός μηχανισμός εσόδων – Έκτακτη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου
![Πυρηνική ενέργεια: Τα νέα σχέδια της Ιταλίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-04T090017Z_1167472312_RC28O8AWNMHA_RTRMADP_5_FRANCE-ENERGY-NUCLEAR-2048x1366-1-600x400.jpg)
Το πυρηνικό στοίχημα της Τζόρτζια Μελόνι - Τα σχέδια 35 χρόνια μετά το... λουκέτο
Η πυρηνική ενέργεια στα σχέδια της Ιταλίας για μείωση των εκπομπών άνθρακα - Τι μελετά η κυβέρνηση της Ρώμης
![Ηλεκτρικά δίκτυα: Στο έλεος της κλιματικής αλλαγής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/blackout-600x457.png)
Καταρρέουν τα ηλεκτρικά δίκτυα - Φόβοι για εκτεταμένα blackout από τον καύσωνα
Ντόμινο επιπτώσεων στα ηλεκτρικά δίκτυα σε όλον τον κόσμο από τις υψηλές θερμοκρασίες - Οι αντοχές του ελληνικού συστήματος
![Καλώδιο Ελλάδας – Κύπρου: Σημάδια αλλαγής στάσης από τη Λευκωσία για το έργο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/kalodio_elladas_cyprus_israil.jpeg)
Σημάδια για αλλαγή στάσης από τη Λευκωσία απέναντι στο καλώδιο Ελλάδας – Κύπρου
Κρίσιμη εβδομάδα για το καλώδιο Ελλάδας - Κύπρου - Οι κυβερνητικές διαρροές στον κυπριακό Τύπο, το κρίσιμο ραντεβού ΑΔΜΗΕ – ΡΑΕΚ και η επίσκεψη Μητσοτάκη στη Λευκωσία
![Επιδοτήσεις ρεύματος: Τι ισχύει με τον επανυπολογισμό των κρατικών ενισχύσεων – Πόσοι πληρώνουν και πόσοι εισπράττουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/skylakakis1-600x400.jpg)
Τι ισχύει με τις επιδοτήσεις ρεύματος στους επαγγελματίες - Πόσοι πληρώνουν και πόσοι εισπράττουν
Σύμφωνα με πληροφορίες 130.000 επιχειρήσεις θα εισπράξουν αναδρομικά 4,2 εκατ. και 2.500 καλούνται να επιστρέψουν περίπου 2 εκατ. ευρώ από επιδοτήσεις ρεύματος
![Πυρηνικά εργοστάσια: Τα σχέδια των 130 δισ. στην ανατολική Ευρώπη και η πραγματικότητα της χρηματοδότησης [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_uranium-600x352.png)
Σχέδια 130 δισ. για πυρηνικά εργοστάσια στην ανατολική Ευρώπη – Ποιος θα τα πληρώσει; [γραφήματα]
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι κυβερνήσεις από την Πράγα έως τη Σόφια σχεδιάζουν πυρηνικά εργοστάσια αλλά το πρόβλημα είναι ποιος θα τα πληρώσει
![ΔΕΣΦΑ: Αύξηση 29,76% της εγχώριας κατανάλωσης φυσικού αερίου το α’ εξάμηνο [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/desfa-1-600x370.jpg)
ΔΕΣΦΑ: Άλμα 30% στην εγχώρια κατανάλωση αερίου το α' εξάμηνο [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία του ΔΕΣΦΑ για κατανάλωση, εισαγωγές και εξαγωγές φυσικού αερίου και LNG
![Ναυτιλία: Γιατί το LNG είναι ακόμη πιο βιώσιμο καύσιμο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/tanker_ship_ploio_naytilia_shutterstock-768x480-600x375.jpg)
Γιατί το LNG είναι ακόμη πιο βιώσιμο καύσιμο για τη ναυτιλία
Τι έδειξε έκθεση της διεθνούς πρωτοβουλίας για τη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία μετά από έρευνα δύο ετών