
Νέους πελάτες και αγορές για να διοχετεύσει τα ελληνικά μάρμαρα αναζητά η Ικτίνος.
Από τις 3 μέχρι τις 6 Οκτωβρίου, στελέχη της εταιρείας βρέθηκαν στο Παρίσι, όπου η Ικτίνος είχε περίπτερο στη διεθνή έκθεση Batimat στο εκθεσιακό κέντρο Paris Expo Porte de Versailles. Εκεί παρουσιάστηκε το σύνολο των μαρμάρων που διαθέτει η εταιρεία και εξάγει σε περισσότερες από 90 χώρες.
Διαβάστε επίσης: Ιουλία Χαϊδά: Γιατί η πτώση των εξαγωγών στην Κίνα είναι καλή ευκαιρία για την Ικτίνος
Με τη συμμετοχή της στην έκθεση η Ικτίνος στόχευε στην μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά της Γαλλίας και των χωρών της ευρύτερης περιοχής, όσο και στην επέκταση των εξαγωγών της στις γαλλόφωνες χώρες της υποσαχάριας Αφρικής, χρησιμοποιώντας την Γαλλία ως όχημα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης 60 επισκέπτες από 18 διαφορετικές χώρες (κυρίως, Ευρωπαϊκές και Αφρικανικές) έδειξαν σοβαρό ενδιαφέρον για τα ελληνικά μάρμαρα.
Διαβάστε επίσης: Ελληνικά μάρμαρα: Εμβληματικά έργα σε όλον τον κόσμο
Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν κατασκευαστές, αρχιτέκτονες και εσωτερικοί διακοσμητές. Στις σημαντικότερες επαφές ξεχώρισαν οι συζητήσεις για μία ξενοδοχειακή μονάδα και ένα σύμπλεγμα 56 βιλών σε αφρικανικές χώρες, όπως για μία υπερπολυτελή βίλα στην περιοχή της Γαλλικής Ριβιέρας.
H επόμενη συμμετοχή της Ικτίνος για την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας της θα είναι σε έκθεση στο DUBAI, στην “BIG 5 DUBAI”, 5 με 8 Δεκεμβρίου, στοχεύοντας στη σύσφιξη των σχέσεων με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, τόσο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όσο και στις γειτονικές χώρες (Κατάρ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία), αλλά και τη γνωριμία με νέους. Η συγκεκριμένη αγορά είναι ιδιαίτερα δυναμική και οι ανάγκες της σε μάρμαρο είναι κυρίως για μεγάλα έργα, όπως πύργους, τζαμιά και συγκροτήματα ιδιωτικών βιλών.


Latest News

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση