Για τη συμβολή των έργων υποδομών στην ανάπτυξη της τοπικής αλλά και της εγχώριας οικονομίας αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο Olympia Forum III που συνδιοργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα «Πατρίς».
Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Καραμανλής ανέφερε πως «τα πολύ μεγάλα έργα υποδομών αποτελούν ένα πολύ ισχυρό μέρισμα στην ανάπτυξη. Ενεργούν και τονώνουν την εγχώρια αλλά και τις τοπικές οικονομίες. Ο Τομέας των κατασκευών είναι σημαντικός για την οικονομία και την ανάπτυξη της. Σε όλη την Ελλάδα βλέπουμε πολύ σημαντικά έργα να υλοποιούνται όπως το Πάτρα-Πύργος αλλά και τα σιδηροδρομικά έργα που ξεκίνησαν. Έργα υποδομής ιδιωτικά ή δημόσια σημαίνει πολύ μεγάλη ανάπτυξη, σημαίνει θέσεις εργασίας και έχει τεράστιες συνέπειες σε πάρα πολλά επαγγέλματα. Χαρακτηριστικό είναι ότι το Πάτρα – Πύργος έχει επηρεάσει συνολικά 600 διαφορετικά επαγγέλματα. Έχουμε λαμπρά μυαλά που έφυγαν στα χρόνια της κρίσης τα οποία πλέον επιστρέφουν στη χώρα τους και βρίσκουν καλά αμειβόμενες δουλειές».
Διαβάστε επίσης: Το μετρό «σφύριξε» στον Πειραιά [φωτογραφίες]
Σε ό,τι αφορά τα εν εξελίξει έργα στην Αθήνα, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στους τρεις νέους σταθμούς μετρό στον Πειραιά τονίζοντας πως «συνδέσαμε χερσαίες θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές» και ακολούθως εστίασε σε έργα όπως η λεωφόρος Κύμης, η επέκταση της Ραφήνας αλλά και του Λαυρίου.
Καταλήγοντας για τα έργα στην πρωτεύουσα, ο κ Καραμαλής τόνισε πως: «Το πιο σημαντικό είναι ότι πρέπει να τρέξουμε πολύ γρήγορα γιατί αν δεν τρέξουμε, χάνουμε ευκαιρίες και αν τα έργα δεν γίνουν άμεσα, το 2030 η Αθήνα θα είναι μία απροσπέλαστη πόλη. Πρέπει να έχουμε ένα συνδυασμό οδικών και Σιδηροδρομικών έργων. Έχουμε ένα πλέγμα συγκεκριμένων κινήσεων που στην ουσία θα οδηγήσουν και θα μας δώσουν λύσεις για να μη γίνει Αθήνα μία πολύ κορεσμένη».
Στο 7% το Πάτρα – Πύργος
Για το έργο της Πατρών – Πύργου, ο Yπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως «Αυτή τη στιγμή είμαστε σχεδόν στο 7% της ολοκλήρωσης. Το έργο τρέχει με πολύ γρήγορο ρυθμό αφού όπως και ο ΒΟΑΚ εκτός από την αναπτυξιακή προοπτική είναι και έργο. Οδικής Ασφάλειας».
Σχετικά με τις παρεμβάσεις στο υπάρχον δίκτυο, ο κ Καραμανλής τόνισε πώς η κυβέρνηση έκανε κάτι που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, βρίσκοντας κονδύλια 30 εκατομμυρίων ευρώ ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι σε 6 με 8 μήνες από τώρα που θα βγουν τα πρώτα αποτελέσματα, θα υπάρχει δραστική μείωση των ατυχημάτων.
Για τα υπόλοιπα έργα στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στο σιδηροδρομικό δίκτυο Κιάτο – Αίγιο το οποίο μετά από πολλές καθυστερήσεις ξεκίνησε ενώ και το Ροδοδάφνη – Ρίο ξεμπλόκαρε.
«Μαζί με το δρόμο Πάτρα- Πύργος έχουμε τρέξει και τη συνδρομητική γραμμή Πάτρα- Πύργος για να μπει σε λειτουργία το συντομότερο δυνατό και μετά θα την αναβαθμίσουμε. Στην Πελοπόννησο έχουμε βάλει πολλές προτεραιότητες και αυτές υλοποιούνται. Έργα που ήταν ξεχασμένα γίνονται, έργα για τα οποία όλοι συζητούσαμε χρόνια, βλέπουμε ότι ολοκληρώνονται», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.
Latest News
Οικόπεδα στο Ελληνικό αγόρασε ο Προκοπίου - Στα 500 εκατ. η συνολική επένδυση [χάρτης]
Στα οικόπεδα στο Ελληνικό αναμένεται να αναπτυχθούν οικιστικοί και γραφειακοί χώροι και εκπαιδευτικό ίδρυμα με Διεθνές Πρόγραμμα
Φτάνει Ζωγράφου και Άλσος Βεΐκου η γραμμή 4 του μετρό
Αυτήν τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες σε 25 από τις συνολικά 26 θέσεις της γραμμής, είπε ο κ. Κουρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό
Σταϊκούρας: Κυκλοφοριακά μέτρα και άμεσες παρεμβάσεις στον ΒΟΑΚ
«Σημαντικές παρεμβάσεις μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι», προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας
Βαρδάρης αλλαγής στις υποδομές της Θεσσαλονίκης - Τα εμβληματικά projects που τρέχουν
Ποια έργα, ύψους άνω των 3 δισ. ευρώ, μεταμορφώνουν την Θεσσαλονίκη
Στον 8ο όροφο ο Riviera Tower στο Ελληνικό – Πόσα θα εισπράξει η Lamda
Γιατί η διοίκηση της Lamda εμφανίζεται αισιόδοξη για το Ελληνικό – Τι λέει για πιθανή πώληση mall
Γιατί η Αττική Οδός είναι παντός καιρού asset - Τα οφέλη για τους μετόχους της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε αξία σύμβασης παραχώρησης που έχει υπογραφεί ποτέ στην Ελλάδα με συνολικό τίμημα 3,270 δισ. ευρώ
Χατζηδάκης για Αττική Οδό: Η Ελλάδα ξεφεύγει από την εποχή του κρατισμού
Ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε πως «εισρέουν περισσότερα από 3,2 δισ. εκατ. ευρώ για τα κρατικά ταμεία» και «μειώνεται ισόποσα το δημόσιο χρέος της χώρας μας»
Διαφανής και αποδοτική και για τις δύο πλευρές η συμβαση της Αττικής Οδού, λέει ο Σταϊκούρας
Με τη νέα σύμβαση προβλέπεται υψηλό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο, ύψους 3,27 δισ. ευρώ
Νέα εποχή με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την Αττική Οδό - Η σύμβαση και τα διόδια
Η Αττική Οδός έχει μήκος περίπου 70 χλμ. και κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης
Ποια έργα υποδομών πάνω από 5 δισ. ευρώ μπήκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης
Πάνω από 18 έργα υλοποιούνται έχοντας ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης