
Η Microsoft φέρεται να ετοιμάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την πλατφόρμα του Xbox, μέσω του οποίου θα μπορεί να προσφέρει στους χρήστες εκδόσεις παιχνιδιών για χρήση σε φορητές συσκευές, θέλοντας να ανταγωνιστεί ευθέως τις Google και Apple.
Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Verge, η αμερικανική εταιρεία είχε αποκαλύψει σημεία των προθέσεών της κατά το πρόσφατο παρελθόν ωστόσο περισσότερα έγιναν γνωστά για τα μελλοντικά της σχέδια από τις καταθέσεις προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού, την CMA (Competition and Markets Authority).
H CMA τους τελευταίους μήνες ερευνά την υπόθεση της εξαγοράς της Activision Blizzard από την Microsoft έναντι τιμήματος 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας η βρετανική ανεξάρτητη αρχή διαπιστώνει ότι σημαντικό κίνητρο για την εξαγορά εκ μέρους της Microsoft είναι ότι θα την βοηθήσει να «χτίσει» την παρουσία της στον χώρο του mobile gaming.
Το μεγάλο πλάνο
Στα ευρύτερα σχέδιά της φαίνεται να περιλαμβάνεται και η δημιουργία μίας Xbox mobile gaming πλατφόρμας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
«Η εξαγορά θα βελτιώσει την ικανότητα της Microsoft να δημιουργήσει το επόμενης γενιάς game store (ηλεκτρονικό κατάστημα videogames) το οποίο θα λειτουργεί σε όλες τις κατηγορίες συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των φορητών, σαν αποτέλεσμα της προσθήκης του περιεχομένου της Activision Blizzard», δηλώνει η εταιρεία προς την CMA.
«Κτίζοντας στις υπάρχουσες κοινότητες gamers της Activision Blizzard, η πλατφόρμα του Xbox θα αναζητήσει την επέκταση του Xbox Store στον χώρο των φορητών συσκευών, προσελκύοντας gamers στη νέα Xbox Mobile Platform».
Διαβάστε ακόμα: Συμφωνία Microsoft-Samsung και το gaming πάει στο… cloud
Απέναντι στις Google και Apple
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα, η Microsoft κάνει ειδική αναφορά και στις Google και Apple, τους δύο μεγάλους ανταγωνιστές της στον συγκεκριμένο χώρο. «Το να εκτρέψουμε τους καταναλωτές από τα Google Play Store και App Store, σε ότι αφορά τις φορητές συσκευές, θα απαιτήσει μεγάλη αλλαγή και στην καταναλωτική συμπεριφορά».
«Η Microsoft ελπίζει ότι προσφέροντας ευρέως γνωστό και δημοφιλές περιεχόμενο, θα κάνει τους gamers να είναι περισσότερο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο», καταλήγει η σχετική κατάθεση προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού.
Διαβάστε ακόμα: Τα τρία νέα Surface που ανακοίνωσε η Microsoft
Ο ρόλος της Activision Blizzard
Προφανώς η ευκαιρία να αυξηθούν τα έσοδα είναι ο βασικός λόγος που η Microsoft προχωρά στην εξαγορά της Activision Blizzard, ωστόσο φαίνεται ότι βασικό ρόλο στην απόφαση παίζει και η εξειδίκευση της τελευταίας στον τομέα του mobile gaming.
«Η εξαγορά δίνει στην Microsoft μία ουσιαστική παρουσία στον χώρο του mobile gaming. Τα έσοδα του συγκεκριμένου κλάδου αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό των εσόδων της Activision Blizzard κατά το πρώτο μισό του 2022», αναφέρεται στις καταθέσεις προς την CMA.
«Αυτή τη στιγμή η Microsoft δεν έχει ουσιαστική παρουσία στο mobile gaming και η εξαγορά θα φέρει μεγάλη εμπειρία στο κομμάτι της ανάπτυξης τέτοιων τίτλων, αλλά και σε επίπεδο μάρκετινγκ και διαφήμισης. Η Activision Blizzard θα είναι σε θέση να συνεισφέρει σημαντικά με τη γνώση της στο επίπεδο ανάπτυξης και κυκλοφορίας τίτλων βιντεοπαιχνιδιών από το Xbox gaming studios», καταλήγει το σχετικό έγγραφο.
Διαβάστε ακόμα: Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Κονσόλες και mobile gaming
Όπως έχει γίνει γνωστό έως σήμερα η CMA έχει επικεντρώσει την έρευνά της στο κομμάτι του gaming σε κονσόλες και ειδικότερα στη σειρά τίτλων Call of Duty που έχει αναπτύξει η Activision Blizzard.
Η Microsoft έχει επανειλημμένως υποβαθμίσει την σπουδαιότητα του Call of Duty υπό το φως των ανακοινώσεων της Sony, δημιουργού της κονσόλας PlayStation. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτεται το μέγεθος των φιλοδοξιών της αμερικανικής εταιρείας είναι πολύ μεγαλύτερο από τον απλό (και στα όρια του παραδοσιακού) ανταγωνισμό με την ιαπωνική Sony.
Επιπλέον, με δεδομένη την αυστηρή πολιτική της Apple, που μπλοκάρει τα app stores τρίτων μερών στο λειτουργικό σύστημα iOS (η ιστορία της αντιπαράθεσης με την Epic είναι ακόμη «φρέσκια»), είναι δεδομένο ότι η Microsoft θα δυσκολευόταν πολύ να καθιερωθεί στις φορητές συσκευές.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα