Η Microsoft φέρεται να ετοιμάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την πλατφόρμα του Xbox, μέσω του οποίου θα μπορεί να προσφέρει στους χρήστες εκδόσεις παιχνιδιών για χρήση σε φορητές συσκευές, θέλοντας να ανταγωνιστεί ευθέως τις Google και Apple.
Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Verge, η αμερικανική εταιρεία είχε αποκαλύψει σημεία των προθέσεών της κατά το πρόσφατο παρελθόν ωστόσο περισσότερα έγιναν γνωστά για τα μελλοντικά της σχέδια από τις καταθέσεις προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού, την CMA (Competition and Markets Authority).
H CMA τους τελευταίους μήνες ερευνά την υπόθεση της εξαγοράς της Activision Blizzard από την Microsoft έναντι τιμήματος 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας η βρετανική ανεξάρτητη αρχή διαπιστώνει ότι σημαντικό κίνητρο για την εξαγορά εκ μέρους της Microsoft είναι ότι θα την βοηθήσει να «χτίσει» την παρουσία της στον χώρο του mobile gaming.
Το μεγάλο πλάνο
Στα ευρύτερα σχέδιά της φαίνεται να περιλαμβάνεται και η δημιουργία μίας Xbox mobile gaming πλατφόρμας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
«Η εξαγορά θα βελτιώσει την ικανότητα της Microsoft να δημιουργήσει το επόμενης γενιάς game store (ηλεκτρονικό κατάστημα videogames) το οποίο θα λειτουργεί σε όλες τις κατηγορίες συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των φορητών, σαν αποτέλεσμα της προσθήκης του περιεχομένου της Activision Blizzard», δηλώνει η εταιρεία προς την CMA.
«Κτίζοντας στις υπάρχουσες κοινότητες gamers της Activision Blizzard, η πλατφόρμα του Xbox θα αναζητήσει την επέκταση του Xbox Store στον χώρο των φορητών συσκευών, προσελκύοντας gamers στη νέα Xbox Mobile Platform».
Διαβάστε ακόμα: Συμφωνία Microsoft-Samsung και το gaming πάει στο… cloud
Απέναντι στις Google και Apple
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα, η Microsoft κάνει ειδική αναφορά και στις Google και Apple, τους δύο μεγάλους ανταγωνιστές της στον συγκεκριμένο χώρο. «Το να εκτρέψουμε τους καταναλωτές από τα Google Play Store και App Store, σε ότι αφορά τις φορητές συσκευές, θα απαιτήσει μεγάλη αλλαγή και στην καταναλωτική συμπεριφορά».
«Η Microsoft ελπίζει ότι προσφέροντας ευρέως γνωστό και δημοφιλές περιεχόμενο, θα κάνει τους gamers να είναι περισσότερο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο», καταλήγει η σχετική κατάθεση προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού.
Διαβάστε ακόμα: Τα τρία νέα Surface που ανακοίνωσε η Microsoft
Ο ρόλος της Activision Blizzard
Προφανώς η ευκαιρία να αυξηθούν τα έσοδα είναι ο βασικός λόγος που η Microsoft προχωρά στην εξαγορά της Activision Blizzard, ωστόσο φαίνεται ότι βασικό ρόλο στην απόφαση παίζει και η εξειδίκευση της τελευταίας στον τομέα του mobile gaming.
«Η εξαγορά δίνει στην Microsoft μία ουσιαστική παρουσία στον χώρο του mobile gaming. Τα έσοδα του συγκεκριμένου κλάδου αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό των εσόδων της Activision Blizzard κατά το πρώτο μισό του 2022», αναφέρεται στις καταθέσεις προς την CMA.
«Αυτή τη στιγμή η Microsoft δεν έχει ουσιαστική παρουσία στο mobile gaming και η εξαγορά θα φέρει μεγάλη εμπειρία στο κομμάτι της ανάπτυξης τέτοιων τίτλων, αλλά και σε επίπεδο μάρκετινγκ και διαφήμισης. Η Activision Blizzard θα είναι σε θέση να συνεισφέρει σημαντικά με τη γνώση της στο επίπεδο ανάπτυξης και κυκλοφορίας τίτλων βιντεοπαιχνιδιών από το Xbox gaming studios», καταλήγει το σχετικό έγγραφο.
Διαβάστε ακόμα: Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Κονσόλες και mobile gaming
Όπως έχει γίνει γνωστό έως σήμερα η CMA έχει επικεντρώσει την έρευνά της στο κομμάτι του gaming σε κονσόλες και ειδικότερα στη σειρά τίτλων Call of Duty που έχει αναπτύξει η Activision Blizzard.
Η Microsoft έχει επανειλημμένως υποβαθμίσει την σπουδαιότητα του Call of Duty υπό το φως των ανακοινώσεων της Sony, δημιουργού της κονσόλας PlayStation. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτεται το μέγεθος των φιλοδοξιών της αμερικανικής εταιρείας είναι πολύ μεγαλύτερο από τον απλό (και στα όρια του παραδοσιακού) ανταγωνισμό με την ιαπωνική Sony.
Επιπλέον, με δεδομένη την αυστηρή πολιτική της Apple, που μπλοκάρει τα app stores τρίτων μερών στο λειτουργικό σύστημα iOS (η ιστορία της αντιπαράθεσης με την Epic είναι ακόμη «φρέσκια»), είναι δεδομένο ότι η Microsoft θα δυσκολευόταν πολύ να καθιερωθεί στις φορητές συσκευές.
Latest News
Εντός του 2025 η πλατφόρμα SmartThings της Samsung επεκτείνεται στις Β2Β λύσεις
Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο των επιχειρησιακών της λύσεων παρουσίασε η Samsung Electronics Hellas
Η Apple θέλει να ακολουθήσει την Meta στην αγορά των έξυπνων γυαλιών
Μια εσωτερική μελέτη βρίσκεται σε εξέλιξη για τη συλλογή σχολίων από υπαλλήλους της Apple σχετικά με τα έξυπνα γυαλιά
Το νέο made-in-China λογισμικό που κοντράρει Apple και Google
Η Κίνα θέλει να γίνει τεχνολογικά αυτάρκης σε όλα και η Huawei φαίνεται να αναλαμβάνει το λογισμικό των smartphone
Η καλύτερη επίδοση γ' τριμήνου για την αγορά smartphone από το 2021 - Έρευνα της Canalys
Η Samsung πρωτοστατεί στην παγκόσμια αγορά smartphone το γ' τρίμηνο του 2024 με την Apple να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση σε μερίδια αγοράς
«Ράλι» 14% στις μετοχές της Tesla μετά τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών
Η άνοδος της Tesla οφείλεται στο ότι ο Ίλον Μασκ, ως υποστηρικτής του Ντόναλντ Τραμπ, θα επωφεληθεί από την διαφαινόμενη επανεκλογή του
«Φλερτάρει» με το Χρηματιστήριο η Cosmos Business Systems - Στοχεύει σε έργα 500 εκατ.
O κ. Δάφνης, πρόεδρος του ομίλου Cosmos Business Systems, τοποθέτησε την είσοδο στο ΧΑ χρονικά μετά το 2025 έχοντας στόχο την εξεύρεση κεφαλαίων που θα στηρίξουν την ανάπτυξη της εταιρείας
Με νέα καμπάνα απειλεί η Ευρώπη την Apple - Κλιμακώνεται η σύγκρουση
H Apple καλείται από την Κομισιόν να συμμορφωθεί με τους κανόνες που έχουν επιβληθεί, ειδάλλως θα μπει σε νέες περιπέτειες
Πώς να προστατευθείτε από απειλές μέσω κινητών τηλεφώνων
Παιχνίδια, εφαρμογές, ιστοσελίδες... τα πάντα μπορούν να γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης. Πώς να προστατέψετε την οικογένειά σας από απειλές μέσω κινητών τηλεφώνων
Κενά στην ετοιμότητα των επιχειρήσεων σε θέματα κυβερνοασφάλειας
Τι έδειξε έρευνα των Kyndryl και AWS σχετικά με το επίπεδο ετοιμότητας των επιχειρήσεων στην κυβερνοασφάλεια
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης