Η Microsoft φέρεται να ετοιμάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την πλατφόρμα του Xbox, μέσω του οποίου θα μπορεί να προσφέρει στους χρήστες εκδόσεις παιχνιδιών για χρήση σε φορητές συσκευές, θέλοντας να ανταγωνιστεί ευθέως τις Google και Apple.
Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Verge, η αμερικανική εταιρεία είχε αποκαλύψει σημεία των προθέσεών της κατά το πρόσφατο παρελθόν ωστόσο περισσότερα έγιναν γνωστά για τα μελλοντικά της σχέδια από τις καταθέσεις προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού, την CMA (Competition and Markets Authority).
H CMA τους τελευταίους μήνες ερευνά την υπόθεση της εξαγοράς της Activision Blizzard από την Microsoft έναντι τιμήματος 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας η βρετανική ανεξάρτητη αρχή διαπιστώνει ότι σημαντικό κίνητρο για την εξαγορά εκ μέρους της Microsoft είναι ότι θα την βοηθήσει να «χτίσει» την παρουσία της στον χώρο του mobile gaming.
Το μεγάλο πλάνο
Στα ευρύτερα σχέδιά της φαίνεται να περιλαμβάνεται και η δημιουργία μίας Xbox mobile gaming πλατφόρμας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
«Η εξαγορά θα βελτιώσει την ικανότητα της Microsoft να δημιουργήσει το επόμενης γενιάς game store (ηλεκτρονικό κατάστημα videogames) το οποίο θα λειτουργεί σε όλες τις κατηγορίες συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των φορητών, σαν αποτέλεσμα της προσθήκης του περιεχομένου της Activision Blizzard», δηλώνει η εταιρεία προς την CMA.
«Κτίζοντας στις υπάρχουσες κοινότητες gamers της Activision Blizzard, η πλατφόρμα του Xbox θα αναζητήσει την επέκταση του Xbox Store στον χώρο των φορητών συσκευών, προσελκύοντας gamers στη νέα Xbox Mobile Platform».
Διαβάστε ακόμα: Συμφωνία Microsoft-Samsung και το gaming πάει στο… cloud
Απέναντι στις Google και Apple
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα, η Microsoft κάνει ειδική αναφορά και στις Google και Apple, τους δύο μεγάλους ανταγωνιστές της στον συγκεκριμένο χώρο. «Το να εκτρέψουμε τους καταναλωτές από τα Google Play Store και App Store, σε ότι αφορά τις φορητές συσκευές, θα απαιτήσει μεγάλη αλλαγή και στην καταναλωτική συμπεριφορά».
«Η Microsoft ελπίζει ότι προσφέροντας ευρέως γνωστό και δημοφιλές περιεχόμενο, θα κάνει τους gamers να είναι περισσότερο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο», καταλήγει η σχετική κατάθεση προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού.
Διαβάστε ακόμα: Τα τρία νέα Surface που ανακοίνωσε η Microsoft
Ο ρόλος της Activision Blizzard
Προφανώς η ευκαιρία να αυξηθούν τα έσοδα είναι ο βασικός λόγος που η Microsoft προχωρά στην εξαγορά της Activision Blizzard, ωστόσο φαίνεται ότι βασικό ρόλο στην απόφαση παίζει και η εξειδίκευση της τελευταίας στον τομέα του mobile gaming.
«Η εξαγορά δίνει στην Microsoft μία ουσιαστική παρουσία στον χώρο του mobile gaming. Τα έσοδα του συγκεκριμένου κλάδου αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό των εσόδων της Activision Blizzard κατά το πρώτο μισό του 2022», αναφέρεται στις καταθέσεις προς την CMA.
«Αυτή τη στιγμή η Microsoft δεν έχει ουσιαστική παρουσία στο mobile gaming και η εξαγορά θα φέρει μεγάλη εμπειρία στο κομμάτι της ανάπτυξης τέτοιων τίτλων, αλλά και σε επίπεδο μάρκετινγκ και διαφήμισης. Η Activision Blizzard θα είναι σε θέση να συνεισφέρει σημαντικά με τη γνώση της στο επίπεδο ανάπτυξης και κυκλοφορίας τίτλων βιντεοπαιχνιδιών από το Xbox gaming studios», καταλήγει το σχετικό έγγραφο.
Διαβάστε ακόμα: Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Κονσόλες και mobile gaming
Όπως έχει γίνει γνωστό έως σήμερα η CMA έχει επικεντρώσει την έρευνά της στο κομμάτι του gaming σε κονσόλες και ειδικότερα στη σειρά τίτλων Call of Duty που έχει αναπτύξει η Activision Blizzard.
Η Microsoft έχει επανειλημμένως υποβαθμίσει την σπουδαιότητα του Call of Duty υπό το φως των ανακοινώσεων της Sony, δημιουργού της κονσόλας PlayStation. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτεται το μέγεθος των φιλοδοξιών της αμερικανικής εταιρείας είναι πολύ μεγαλύτερο από τον απλό (και στα όρια του παραδοσιακού) ανταγωνισμό με την ιαπωνική Sony.
Επιπλέον, με δεδομένη την αυστηρή πολιτική της Apple, που μπλοκάρει τα app stores τρίτων μερών στο λειτουργικό σύστημα iOS (η ιστορία της αντιπαράθεσης με την Epic είναι ακόμη «φρέσκια»), είναι δεδομένο ότι η Microsoft θα δυσκολευόταν πολύ να καθιερωθεί στις φορητές συσκευές.
Latest News
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla