
Στην ελληνική ναυτιλία αναφέρεται με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ), τονίζοντας χαρακτηριστικά πως η ελληνική ναυτοσύνη αποτελεί άλλωστε αναπόσπαστο θεμέλιο της ελληνικής ναυτιλίας, η οποία διαρκώς μεγεθύνεται και μαζί με αυτήν και οι ανάγκες της για στελεχιακό δυναμικό.
Όπως αναφέρει το ΝΕΕ ο ελληνόκτητος στόλος έχει μεγαλώσει 3,3% τον τελευταίο χρόνο και σύμφωνα με την τελευταία απογραφή απαριθμεί 5.182 πλοία. Επιπλέον, με μέσο όρο ηλικίας τα 13,1 έτη, τα ελληνόκτητα πλοία είναι σύγχρονα και απαιτούν για τη λειτουργία τους ναυτικούς με υψηλή κατάρτιση.
Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ: Οριακή αύξηση 0,2% της δύναμης του ελληνικού στόλου τον Αύγουστο
Ναυτική εκπαίδευση
Επιπλέον, σε ό,τι αφορά την ποιότητα των «φερέλπιδων» αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού, το ΝΕΕ σημειώνει πως τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Ενδεικτικά, όπως τονίζεται στην ανάρτηση, σύμφωνα με έρευνα το 84% των πρωτοετών σπουδαστριών και σπουδαστών εισήχθησαν σε Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού με μέσο όρο μεγαλύτερο του 16/20.
«Το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος υποστηρίζει διαρκώς τις προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, αλλά και την προσέλκυση περισσότερων νέων στα επαγγέλματα της θάλασσας. Έχει αποδειχτεί διαχρονικά ότι η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο δια της εκπαίδευσης συνεισφέρει τόσο στην ασφάλεια εν πλω, όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος», επισημαίνεται.


Latest News

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης