Στην ελληνική ναυτιλία αναφέρεται με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ), τονίζοντας χαρακτηριστικά πως η ελληνική ναυτοσύνη αποτελεί άλλωστε αναπόσπαστο θεμέλιο της ελληνικής ναυτιλίας, η οποία διαρκώς μεγεθύνεται και μαζί με αυτήν και οι ανάγκες της για στελεχιακό δυναμικό.
Όπως αναφέρει το ΝΕΕ ο ελληνόκτητος στόλος έχει μεγαλώσει 3,3% τον τελευταίο χρόνο και σύμφωνα με την τελευταία απογραφή απαριθμεί 5.182 πλοία. Επιπλέον, με μέσο όρο ηλικίας τα 13,1 έτη, τα ελληνόκτητα πλοία είναι σύγχρονα και απαιτούν για τη λειτουργία τους ναυτικούς με υψηλή κατάρτιση.
Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ: Οριακή αύξηση 0,2% της δύναμης του ελληνικού στόλου τον Αύγουστο
Ναυτική εκπαίδευση
Επιπλέον, σε ό,τι αφορά την ποιότητα των «φερέλπιδων» αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού, το ΝΕΕ σημειώνει πως τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Ενδεικτικά, όπως τονίζεται στην ανάρτηση, σύμφωνα με έρευνα το 84% των πρωτοετών σπουδαστριών και σπουδαστών εισήχθησαν σε Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού με μέσο όρο μεγαλύτερο του 16/20.
«Το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος υποστηρίζει διαρκώς τις προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, αλλά και την προσέλκυση περισσότερων νέων στα επαγγέλματα της θάλασσας. Έχει αποδειχτεί διαχρονικά ότι η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο δια της εκπαίδευσης συνεισφέρει τόσο στην ασφάλεια εν πλω, όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος», επισημαίνεται.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη