Συνεχίζει να μειώνεται η παγκόσμια ζήτηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αν υπολογισθεί η ανάπτυξη σε teu ανά μίλι, είναι σαφές ότι το ισοζύγιο προσφοράς/ζήτησης βρίσκεται υπό μεγάλη πίεση.
Οπως επισημαίνει το Sea-Intelligence για να διατηρηθεί το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ναύλων πρέπει ο βαθμός αξιοποίησης του στόλου Containerships να παραμένει πάνω από το 92%-93% στις γραμμές του Ειρηνικού και στη γραμμή Ασία – Ευρώπη στο 85%.
Διαβάστε επίσης: Σε υψηλά δύο ετών ο στόλος των ανενεργών containerships
Ωστόσο στις γραμμές του Ειρηνικού ο βαθμός χρήσης του στόλου μειώθηκε κάτω από το 90% για μεγάλο μέρος του 2022.
Επίσης στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης, ο βαθμός χρήσης του στόλου έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο και ήταν σταθερά κάτω από το όριο του 85% και έφτασε μέχρι το 72%.
Συνεχίζει να υποχωρεί ο παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων
Την ίδια ώρα, όπως καταγράφεται από τον οίκο αναλύσεων Drewry, ο σύνθετος Παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων (World Container Index – WCI) μειώθηκε κατά 3% και οι ναύλοι διαμορφώθηκαν στα 3.383,46 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών (Feu) την περασμένη εβδομάδα.
Πρόκειται για την 34η συνεχόμενη εβδομαδιαία μείωση και η συνολική υποχώρηση είναι 66% σε σύγκριση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2021.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη