Σύμφωνα με τον βρετανικό ναυλομεσιτικό οίκο Clarksons, το 43,8% του βιβλίου παραγγελιών σε όρους GT αφορά πλοία που θα έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και εναλλακτικών καυσίμων.

Επίσης το 59% των φετινών παραγγελιών πλοίων σε όρους τονάζ είναι πλοία και εναλλακτικών καυσίμων.

Διαβάστε επίσης: Εναλλακτικά καύσιμα και μέτρα «αντίδοτο» στο σύστημα εμπορίας ρύπων

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2021 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 31,5% (479 πλοία). Ακόμη, το 2016, από όλες τις παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν, λίγες ήταν εκείνες που αφορούσαν πλοία αξιοποίησης και εναλλακτικών καυσίμων (46 πλοία).

Παράλληλα, από τα υπό ναυπήγηση πλοία, το 38,9% θα δύναται να καταναλώνει και LNG (781 πλοία), το 2,2% και LPG (86 πλοία) και το 4,3% λοιπά εναλλακτικά καύσιμα (260 πλοία), όπως μεθανόλη και βιοκαύσιμα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Green |

Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή

Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας

Συνολάκης: Η χώρα μας μπορεί να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες
Green |

Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης

«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»