Σε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν από σήμερα και για 14 ημέρες οι εργάτες στο λιμάνι του Λίβερπουλ, καθώς συνεχίζεται η διαφωνία του συνδικάτου Unite με τη διαχειρίστρια Peel Ports για τις αμοιβές του προσωπικού.
Σύμφωνα με τον επιχειρησιακό διευθυντή της Peel Ports, Ντέιβιντ Χακ, «είναι εξαιρετικά απογοητευτικό το γεγονός ότι η Unite διοργάνωσε μια ακόμη απαρχαιωμένη γενική συνέλευσης, στην οποία δεν υποστηρίχθηκε η βελτιωμένη προσφορά της εταιρείας για αυξήσεις 11%. Αυτή είναι η υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση από οποιονδήποτε όμιλο λιμανιών στο Ηνωμένο Βασίλειο και η μέση ετήσια αμοιβή θα αυξηθεί κατά 49.016 δολάρια.
Διαβάστε επίσης: Δένουν κάβους τα πλοία – 24ωρη απεργία στο λιμάνι του Πειραιά
Υπενθυμίζεται πως το συγκεκριμένο λιμάνι αντιμετώπισε μια σειρά από απεργιακές κινητοποιήσεις το τελευταίο διάστημα, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να αναγκάζονται στην αναδρομολόγηση των πλοίων προς άλλα λιμάνια. Οι μισθολογικές διαφορές είχαν ως αποτέλεσμα την απεργία και στο κορυφαίο τερματικό σταθμό της χώρας, το Felixstowe, το καλοκαίρι.
«Φαρσοκωμωδία»
Από την πλευρά της η γενική γραμματέας της Unite, Σάρον Γκράχαμ ανέφερε ότι «η ομάδα του συνδικάτου διαπραγματεύτηκε καλή τη πίστη με την Peel Ports, αλλά οι συνομιλίες ήταν μια φαρσοκωμωδία, με το deal που συμφωνήθηκε μεταξύ της Unite και της ανώτερης διοίκησης να αποσύρεται από το διοικητικό συμβούλιο. Η απεργιακή δράση από τα μέλη μας και με την πλήρη υποστήριξη της Unite θα προχωρήσει. Η αναξιόπιστη συμπεριφορά της Peel Ports και οι προσπάθειές της να απειλήσει το εργατικό δυναμικό απλώς κλιμακώνουν τη διαμάχη».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ