Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο της παρέλαβε η MSC Cruises, η οποία ανακοίνωσε την έναρξη κατασκευής ενός αδελφού πλοίου στα γαλλικά ναυπηγεία Chantiers de l’Atlantique.
Με χωρητικότητα 215.863 dwt, το νέο πλοίο κατέχει μια σειρά από νέους τίτλους, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου αμέσως μετά τα Oasis της Royal Caribbean International και τα Ιcon που θα κάνουν πρεμιέρα το 2024. Παράλληλα, πρόκειται για το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της MSC με καύσιμα LNG και το πρώτο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο παγκοσμίως στο οποίο τοποθετήθηκε τεχνολογία κυψελών καυσίμου.
Διαβάστε επίσης: Royal Caribbean: Αποκάλυψε το Icon of the Seas, το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου
Μπορεί να φιλοξενήσει 6.762 επιβάτες
Το «MSC World Europa» έχει μήκος 333,4 μέτρα και διαθέτει 20 καταστρώματα. Επιπλέον, μπορεί να φιλοξενήσει 6.762 επιβάτες σε 2.626 καμπίνες, ενώ το πλήρωμα ανέρχεται σε 2.138 άτομα.
Σημειώνεται πως μόνο η Royal Caribbean έχει κατασκευάσει κρουαζιερόπλοια άνω των 200.000 μικτών τόνων. Η Genting’s Dream Cruises κατασκεύαζε το Global Dream ως ένα κρουαζιερόπλοιο άνω των 200.000 μικτών τόνων πριν από την οικονομική κατάρρευση, αφήνοντας αβέβαιη την τύχη του πλοίου.
«Το MSC World Europa αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για το τμήμα κρουαζιέρας του ομίλου MSC, με μια σειρά από πρωτοφανείς καινοτομίες όσον αφορά τις περιβαλλοντικές και θαλάσσιες τεχνολογίες, το σχεδιασμό και τα χαρακτηριστικά που επικεντρώνονται στους επισκέπτες», δήλωσε ο Pierfrancesco Vago, εκτελεστικός πρόεδρος του Τμήματος Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC.
Από την πλευρά του, ο ιδρυτής και επικεφαλής της MSC Τζιανλουίτζι Απόντε αποκάλυψε το όνομα του δεύτερου πλοίου της κλάσης: το «World America», το οποίο θα προορίζεται για την αγορά της Βόρειας Αμερικής όταν τεθεί σε λειτουργία το 2025.
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»