![Prodexpo: Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από τις διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/10/unnamed-3.jpg)
«Η Ελλάδα είναι ένα από τα τελευταία ευρωπαϊκά σύνορα για τα ακίνητα. Λιγότερα από 1% των ξενοδοχείων έχουν διεθνή brand. Είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό», τόνισε ο κ Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group, μιλώντας στο πλαίσιο της 23ης Prodexpo, σε συζήτηση με θέμα «κατά πόσο είναι καλό να έχουμε διεθνείς μάρκες ξενοδοχείων στην Ελλάδα».
Ο κ. Milky συμπλήρωσε ότι: «Στην νότια Ευρώπη οι ξενοδόχοι δεν θέλουν εύκολα να συνεργαστούν με ένα διεθνές brand. Οπως είπαμε όμως, είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία. Η νέα γενιά ξενοδόχων βλέπει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα διεθνές brand και έχει μειωθεί η επιφυλακτικότητα. Την υπόθεση του brand πρέπει να τη δούμε μακροπρόθεσμα καθώς αυξάνεται η αξία για τον ιδιοκτήτη και τον επενδυτή».
Διαβάστε επίσης – Prodexpo: H ζήτηση στην αγορά ακινήτων θα διατηρηθεί
Ενώ ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του ανέφερε πως: «Όταν μιλάμε για ένα brand δεν μιλάμε κατ ανάγκη για την πολυτέλεια, υπάρχουν και ξενοδοχεία με πρόσβαση από πολλούς. Υπάρχουν επιλογές για όλους».
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/10/unnamed-4-600x400.jpg)
Από αριστερά: Σόνια Μέλεγου, Partner, Real Estate, Tourism, Zepos & Yannopoulos, Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group, Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International, Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels
Νίκος Χάντζος: Γυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί υπάρχουν ευκαιρίες
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κύριος Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International ο οποίος ανέφερε:
«Ξεπεράσαμε πολλές προκλήσεις στην Ελλάδα και ειμαστε μια από τις πρώτες μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων που αποφάσισε να έρθει εδώ. Από το 2016 μέχρι τον κορωνοιο είχαμε μεγάλη ανάπτυξη. Ωστόσο ξαναγυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί εδώ υπάρχουν ευκαιρίες».
Επίσης αναφέρθηκε και στους tour operators, λέγοντας πως «Δεν είναι τόσο ασφαλής πρακτική όσο νόμιζαν στην Ελλάδα, γεγονός που αποδείχθηκε και με την κατάρρευση της Thomas Cook» ενώ σημείωσε ότι: «Μετά από αρκετά επιτυχημένες συνεργασίες όπως το Moxi στην Πάτρα και την Αθήνα, υπάρχει μια μεταστροφή προς τα διεθνή brand».
Leon Avigad: Στην Ελλάδα έχετε τα πάντα
Τελευταίος τοποθετήθηκε ο κύριος Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels ανέφερε ότι: «Ξεκινήσαμε από αγάπη για την Ελλάδα και μετά έγινε μια επιχειρηματική επιλογή. Θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ Ισραηλινών και Ελλήνων. Κυβέρνηση και πόλη μας αγκάλιασαν και νιώσαμε πιο οικεία. Έχουμε όμως μια ξεκάθαρη στρατηγική. Εμείς έχουμε ιδιόκτητα ξενοδοχεία και τα δουλεύουμε οι ίδιοι δεν τα μισθώνουμε σε τρίτους».
Ακόμα συμπλήρωσε: «Εμείς δεν πηγαίνουμε σε περιοχές “φιλέτα”. Μας ενδιαφέρει για παράδειγμα η ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας καθώς έχει ευκαιρίες, πιο χαμηλές τιμές σε σχέση για παράδειγμα με το Σύνταγμα, και είναι μια περιοχή που απέχει 10 λεπτά από το κέντρο. Εδώ στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, έχετε καλό καιρό, έχετε σταθερή κυβέρνηση, έχετε ελεγχόμενη γραφειοκρατία. Σε σύγκριση για παράδειγμα με την Κροατία η γραφειοκρατία είναι καλύτερη».
Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του αναφερόμενος στο χρονικό όριο της δέσμευσης ενός ξενοδοχείου με ένα brand λέγοντας πως τα 20 χρόνια είναι πολλά. Αυτός ο εξαναγκασμός και το μεγάλο χρονικό όριο δεν βοηθάει τους ξενοδόχους να κατευθυνθούν προς τα μεγάλα brands.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τουρισμός: Πώς θα κινηθεί σε Ευρώπη και Ελλάδα- Τι δείχνει έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ot_tourismos_nisia-600x352.png)
Πώς θα κινηθεί ο τουρισμός σε Ευρώπη και Ελλάδα - Τι δείχνει έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ
Ο εισερχόμενος τουρισμός και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές απασχολεί το ΙΝΣΕΤΕ
![Limnos Resort: Η επένδυση των 171 εκατ. ευρώ που θα αλλάξει την εικόνα της Λήμνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_boubouras-3-600x438.jpg)
Βίλες, 2 πεντάστερα και μαρίνα - Η μέγα επένδυση της οικογένειας Μπούμπουρα στη Λήμνο
Σε διαβούλευση η επένδυση Limnos Resort - Τι περιλαμβάνει - Ποια είναι η οικογένεια Μπούμπουρα
![Από το Σαρακήνικο μέχρι τη Σαντορίνη: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/sarakiniko05-600x400.jpg)
Σαρακήνικο, Σαντορίνη, Μύκονος: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες
Οι χρόνιες πολεοδομικές ασθένειες αναδεικνύονται από τις υποθέσεις δόμησης στο Σαρακήνικο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο - Ειδική σύσκεψη στο Μαξίμου εντός της εβδομάδας
![Σαντορίνη: Σύσκεψη Κεφαλογιάννη με τους τουριστικούς φορείς για το νησί – Τα μέτρα που έπεσαν στο τραπέζι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/santorini-600x400.jpg)
Το μήνυμα Κεφαλογιάννη για τη Σαντορίνη στη σύσκεψη με τουριστικούς φορείς
Στο επίκεντρο τα μέτρα για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος στη Σαντορίνη
![Ξενοδοχεία: Πόσο συνεισφέρουν στην ελληνική οικονομία – Η Σαντορίνη… αντιστέκεται](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/XEE-600x395.jpg)
Πόσα προσφέρουν τα ξενοδοχεία στα κρατικά ταμεία - Ανθεκτική η Σαντορίνη [γραφήματα]
Τι έδειξε έρευνα του ΙΤΕΠ για τα ξενοδοχεία και την συμβολή τους στην ελληνική οικονομία - Καμία ακύρωση στη Σαντορίνη παρά το σεισμικό φαινόμενο
![Αεροδρόμια: Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους ξένους τουρίστες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/el.venizelos_aerodromio_680562846-1-600x386.jpg)
Τα ελληνικά αεροδρόμια που απογείωσαν οι ξένοι τουρίστες [γράφημα]
Η νέα μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ καταγράφει αναλυτικά top αεροδρόμια της χώρας και τις κύριες αγορές τουρισμού το 2024
![Σαντορίνη: Χωρίς ακυρώσεις οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/santo-600x407.jpeg)
Το αισιόδοξο μήνυμα για τη Σαντορίνη - Αμείωτη η ροή των κρατήσεων στα ξενοδοχεία
«Καμία ακύρωση από τους τουρίστες στη Σαντορίνη, συνεχίζονται οι κρατήσεις» λέει στον ΟΤ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων
![Τουρισμός: Ιούλιος, ο «καλύτερος» μήνας του 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Νέο ρεκόρ στον τουρισμό - Ποιος ήταν ο «καλύτερος» μήνας το 2024 [γράφημα]
Η αύξηση των αφίξεων αεροπορικώς επιβεβαιώνει την δυναμική που έχει ο ελληνικός τουρισμός
![Σαντορίνη: Πόσο μπορούν να πλήξουν τα Ρίχτερ τα τουριστικά έσοδα της χώρας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/07_02_ot_toyrist_ESODA_EXO-600x352.png)
Η Σαντορίνη σείεται - Τα Ρίχτερ στα τουριστικά έσοδα της χώρας [γράφημα]
Η Σαντορίνη δίνει το 4% των τουριστικών εσόδων της χώρας – Η πρώτη εκτίμηση σε ανάλυση της Εθνικής Τράπεζας για τις επιπτώσεις στον τουρισμό από τους σεισμούς
![Τουρισμός: Στα 29,3 εκατ. οι διεθνείς αφίξεις του 2024 – Οι top5 κύριες αγορές [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/touris-600x400.jpg)
Πόσοι τουρίστες ήρθαν πέρυσι - Το top5 των χωρών που «ψήφισαν» Ελλάδα [γράφημα]
Με εντυπωσιακούς ρυθμούς κινήθηκε ο τουρισμός πέρυσι - Τι δείχνει μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για τις «Διεθνείς Αεροπορικές Αφίξεις: 2023-2024»