Έσοδα 69,1 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Alphabet για το τρίτο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,1% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι αλλά κινούμενη χαμηλότερα από τα επίπεδα που ανέμεναν οι αναλυτές.
Επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο ανακοίνωσε η Google, με το YouTube να παρουσιάζει πτώση των εσόδων απο διαφημίσεις για πρώτη φορά από όταν η εταιρεία άρχισε να δημοσιεύει τις επιδόσεις της πλατφόρμας.
Επιβράδυνση και αστάθεια
Όπως σχολιάζει ο Wall Street Journal, τα αποτελέσματα της Google δείχνουν ότι η επιβράδυνση της οικονομίας αρχίζει να επηρεάζει ορισμένες από τα πιο δυναμικές εταιρείες τεχνολογίας. Μόλις την Τρίτη, η Microsoft ανακοίνωσε τα χειρότερα τριμηνιαία αποτελέσματα εδώ και περισσότερα από δύο χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Alphabet: Ο πόλεμος στην Ουκρανία έπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube
Τα αποτελέσματα της Google δείχνουν ότι συνεχίζεται η αστάθεια στον κλάδο της ψηφιακής διαφήμισης, ο οποίος έχει πληγεί τους τελευταίους μήνες, με τη μεγαλύτερη αδυναμία να παρουσιάζουν οι διαφημίσεις της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης και το YouTube.
Παράλληλα, ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης της Alphabet αυξήθηκε κατά το τελευταίο τρίμηνο κατά 12.800 άτομα, στη μεγαλύτερη μεταβολή που έχει καταγραφεί.
«Τέτοιες εποχές οδηγούν σε ξεκαθάρισμα», δήλωσε σε αναλυτές ο CEO της Alphabet Σούνταρ Πιτσάι, προσθέτοντας ότι η Google έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να γίνει πιο αποτελεσματική «με την αναπροσαρμογή των πόρων για να επενδύσουμε στις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξής μας». Πρόσθεσε ότι η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων θα είναι «σημαντικά χαμηλότερη» το τέταρτο τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα
Η Google ανακοίνωσε έσοδα 39,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 4,3%. Κατά τους αναλυτές, πρόκειται για ένα αδύναμο αποτέλεσμα που αντανακλά την επιφυλακτικότητα των μικρών επιχειρήσεων να προχωρήσουν σε αυξημένα έξοδα διαφήμισης. Όπως σχολιάζει η WSJ, ενώ η Google έχει προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια να απεξαρτηθεί ως έναν βαθμό από τις διαφημίσεις, εξακολουθεί να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από αυτές.
Πάντως, η εταιρεία δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί από τις αλλαγές ως προς την προστασία της ιδιωτικότητας που εισήγαγε η Apple πέρσι, οι οποίες έθεσαν εμπόδια στις πλατφόρμες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην παρακολούθηση των χρηστών για την προβολή στοχευμένης διαφήμισης.
Όσο για το YouTube, τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν κατά 1,9% στα 7,1 δισ. δολάρια, για πρώτη φορά από το 2020 οπότε και άρχισαν να ανακοινώνονται αποτελέσματα.
Ως την Τρίτη, οι μετοχές της Alphabet είχαν υποχωρήσει κατά 30% από την αρχή του έτους, λίγο λιγότερο από τις συνολικές απώλειες που έχει καταγράψει κατά το ίδιο διάστημα ο τεχνολογικός δείκτης Nasdaq.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%