
Έσοδα 69,1 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Alphabet για το τρίτο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 6,1% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι αλλά κινούμενη χαμηλότερα από τα επίπεδα που ανέμεναν οι αναλυτές.
Επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο ανακοίνωσε η Google, με το YouTube να παρουσιάζει πτώση των εσόδων απο διαφημίσεις για πρώτη φορά από όταν η εταιρεία άρχισε να δημοσιεύει τις επιδόσεις της πλατφόρμας.
Επιβράδυνση και αστάθεια
Όπως σχολιάζει ο Wall Street Journal, τα αποτελέσματα της Google δείχνουν ότι η επιβράδυνση της οικονομίας αρχίζει να επηρεάζει ορισμένες από τα πιο δυναμικές εταιρείες τεχνολογίας. Μόλις την Τρίτη, η Microsoft ανακοίνωσε τα χειρότερα τριμηνιαία αποτελέσματα εδώ και περισσότερα από δύο χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Alphabet: Ο πόλεμος στην Ουκρανία έπληξε τις πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube
Τα αποτελέσματα της Google δείχνουν ότι συνεχίζεται η αστάθεια στον κλάδο της ψηφιακής διαφήμισης, ο οποίος έχει πληγεί τους τελευταίους μήνες, με τη μεγαλύτερη αδυναμία να παρουσιάζουν οι διαφημίσεις της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης και το YouTube.
Παράλληλα, ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης της Alphabet αυξήθηκε κατά το τελευταίο τρίμηνο κατά 12.800 άτομα, στη μεγαλύτερη μεταβολή που έχει καταγραφεί.
«Τέτοιες εποχές οδηγούν σε ξεκαθάρισμα», δήλωσε σε αναλυτές ο CEO της Alphabet Σούνταρ Πιτσάι, προσθέτοντας ότι η Google έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να γίνει πιο αποτελεσματική «με την αναπροσαρμογή των πόρων για να επενδύσουμε στις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξής μας». Πρόσθεσε ότι η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων θα είναι «σημαντικά χαμηλότερη» το τέταρτο τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα
Η Google ανακοίνωσε έσοδα 39,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 4,3%. Κατά τους αναλυτές, πρόκειται για ένα αδύναμο αποτέλεσμα που αντανακλά την επιφυλακτικότητα των μικρών επιχειρήσεων να προχωρήσουν σε αυξημένα έξοδα διαφήμισης. Όπως σχολιάζει η WSJ, ενώ η Google έχει προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια να απεξαρτηθεί ως έναν βαθμό από τις διαφημίσεις, εξακολουθεί να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από αυτές.
Πάντως, η εταιρεία δεν φαίνεται να έχει επηρεαστεί από τις αλλαγές ως προς την προστασία της ιδιωτικότητας που εισήγαγε η Apple πέρσι, οι οποίες έθεσαν εμπόδια στις πλατφόρμες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην παρακολούθηση των χρηστών για την προβολή στοχευμένης διαφήμισης.
Όσο για το YouTube, τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν κατά 1,9% στα 7,1 δισ. δολάρια, για πρώτη φορά από το 2020 οπότε και άρχισαν να ανακοινώνονται αποτελέσματα.
Ως την Τρίτη, οι μετοχές της Alphabet είχαν υποχωρήσει κατά 30% από την αρχή του έτους, λίγο λιγότερο από τις συνολικές απώλειες που έχει καταγράψει κατά το ίδιο διάστημα ο τεχνολογικός δείκτης Nasdaq.


Latest News

Νέα τακτική εκβιασμού ransomware - Προσωπικά δεδομένα στο dark web
Η Kaspersky ανακάλυψε ότι η ομάδα Fog Ransomware, έχει ξεκινήσει να δημοσιεύει κλεμμένα προσωπικά δεδομένα στο Dark Web

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Μπορεί να αποφύγει το πρόστιμο της ΕΕ η Apple;
Αναμένεται η απόφαση της ΕΕ για την Apple εν μέσω απειλών από τον Τραμπ για δασμούς σε χώρες που επιβάλλουν πρόστιμα σε αμερικανικές εταιρείες

Restart με προσλήψεις κάνει η Alibaba - Ετοιμάζει νέες επενδύσεις
Η εμπιστοσύνη επιβραβεύεται με προσλήψεις λέει ο πρόεδρος της Alibaba - Η συνάντηση με τον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ

Οι όχι και τόσο απίθανες «Magnificent Seven» - Πώς άλλαξε το success story
Οι μετοχές των τεχνολογικών κολοσσών έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους - Και η βουτιά συνεχίζεται
![Μασκ: Φτάνει σε σταυροδρόμι για την Tesla [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/musk-600x400.jpeg)
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η Tesla - Οι προβλέψεις στέλνουν τη μετοχή στα 200 και στα... 800 δολάρια [γράφημα]
Ο Ίλον Μασκ βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων στην Αμερική και αυτό έχει επηρεάσει τη μετοχή της Tesla

Συμφωνία Καφούνη – Παπαστεργίου για τη χαρτογράφηση της ψηφιακής εικόνας των ΜμΕ
Τι συζητήθηκε και συναποφασίστηκε στη συνάντηση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τον πρόεδρο και αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τι κερδίζει η Google από την εξαγορά μαμούθ της Wiz - Tο σήμα που στέλνει
Η συμφωνία Google-Wiz θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα σημαντικό απρόσμενο κέρδος για τις εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων