Με τον προσφιλή του τρόπο, ένα μήνυμα στο Twitter, ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ, απαντά σε ερώτημα γιατί αγοράζει την ψηφιακή αυτή πλατφόρμα, θέλοντας -όπως λέει- να βάλει τέλος στις φημολογίες. Κι όλα αυτά καθώς η αντίστροφη μέτρηση για το κλείσιμο της συμφωνίας έχει αρχίσει, με τη διορία που του έχει δώσει το δικαστήριο να εκπνέει.

Ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου και η εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν περιθώριο μέχρι τις 5 το απόγευμα της Παρασκευής στο Ντέλαγουερ για να κάνουν τη συμφωνία. Αν δεν το κάνουν, η δικαστής, Kathaleen St. J. McCormick, υπογράμμισε ότι θα ορίσει μια δικάσιμο εντός του Νοεμβρίου, προκειμένου να αποφασίσει αν ο Μασκ πρέπει να προχωρήσει στην εξαγορά, ή θα του επιτραπεί να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία.

Διαβάστε επίσης: Ιλον Μασκ: Την Παρασκευή «κλείνει» το deal με Τwitter – Τι υποσχέθηκε σε τράπεζες και επενδυτές

Η αλλαγή στο προφίλ

Ο Μασκ διαβεβαίωσε τους τραπεζίτες αυτή την εβδομάδα ότι θα ολοκληρώσει την εξαγορά στην ώρα της. Οι τράπεζες που παρέχουν χρηματοδότηση χρέους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρίσκονται στη διαδικασία μεταφοράς των μετρητών, ενώ το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης αναφέρει ότι εκκρεμεί δράση για την αναστολή της διαπραγμάτευσης των μετοχών του Twitter πριν από το άνοιγμα της Παρασκευής.


Και ο Μασκ φαίνεται ήδη να έχει κατασταλάξει: Άλλαξε τον περιγραφικό του προφίλ στην πλατφόρμα σε «Chief Twit», εμφανίστηκε στα κεντρικά γραφεία του Twitter στο Σαν Φρανσίσκο την Τετάρτη και θα απευθυνθεί στο προσωπικό την Παρασκευή.

Διαβάστε επίσης – Twitter: Μαζικές παραιτήσεις υπό τον φόβο εξαγοράς της πλατφόρμας από τον Μασκ

Ο Μασκ έτεινε έναν κλάδο ελαίας, αρνούμενος ότι σχεδιάζει να περικόψει το 75% του προσωπικού και είπε στους διαφημιστές ότι δεν θέλει το Twitter να γίνει ένα «δωρεάν για όλους».

Το μήνυμα προς τους διαφημιστές

Και μπορεί κάποτε να είχε γράψει -επίσης στο Twitter – «Μισώ τη διαφήμιση», ωστόσο το τελευταίο του «τιτίβισμα»  απευθύνεται κυρίως στους διαφημιστές, λέγοντας ότι επιθυμεί η Twitter Inc να γίνει «η πιο σεβαστή διαφημιστική πλατφόρμα».

«Ήθελα να απευθυνθώ σε εσάς προσωπικά αναφορικά με το κίνητρό μου να αγοράσω το Twitter. Υπάρχει αρκετή φημολογία αναφορικά με το γιατί αγόρασα το Twitter, αλλά και το τι πιστεύω για τη διαφήμιση. Οι περισσότερες είναι λάθος» γράφει.

«Ο λόγος που αγόρασα το Twitter είναι η σημασία του για το μέλλον του πολιτισμού όσον αφορά μια κοινή ψηφιακή πλατεία όπου ένα ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο χωρίς να καταφεύγουμε στη βία. Υπάρχει επί του παρόντος μεγάλος κίνδυνος να κάνουν τα social media στροφή προς την άκρα δεξιά και την άκρα αριστερά και να δημιουργηθεί έτσι περισσότερο μίσος και διχασμός στην κοινωνία μας».

Προσθέτει μάλιστα, ότι μελετώντας «τα κλικ» πολλά από τα παραδοσιακά ΜΜΕ έχουν δώσει τροφή σε αυτά τα άκρα, καθώς πιστεύουν ότι αυτό θα τους φέρει χρήματα αλλά, έτσι, η ευκαιρία για διάλογο έχει χαθεί. «Γι’ αυτό αγόρασα το Twitter. Δεν το έκανα γιατί θα ήταν εύκολο. Δεν το έκανα για να βγάλω περισσότερα χρήματα. Το έκανα για να προσπαθήσω να βοηθήσω την ανθρωπότητα, την οποία αγαπώ. Και το κάνω με ταπεινότητα, αναγνωρίζοντας ότι η αποτυχία στην επιδίωξη αυτού του στόχου, παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας, είναι μια πολύ πραγματική πιθανότητα».

Και συνεχίζει γράφοντας:

«Το Twitter προφανώς δεν μπορεί να γίνει ένα κολαστήριο ελεύθερο για όλους, όπου τα πάντα μπορούν να ειπωθούν χωρίς συνέπειες! Εκτός από τη συμμόρφωση με τους νόμους της χώρας, η πλατφόρμα μας πρέπει να είναι ζεστή και φιλόξενη για όλους, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή εμπειρία σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως μπορείτε να επιλέξετε, για παράδειγμα, να βλέπετε ταινίες ή να παίζετε βιντεοπαιχνίδια από όλες τις ηλικίες.

Επίσης πιστεύω ακράδαντα ότι η διαφήμιση, όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει χαρά, ψυχαγωγία και πληροφορίες. Μπορεί να παρέχει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ή ιατρική φροντίδα που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει, αλλά είναι κατάλληλη για εσάς. Για να ισχύσει αυτό, είναι σημαντικό να δείξουμε στους χρήστες του Twitter διαφημίσεις που είναι όσο πιο σχετικές γίνεται με τις ανάγκες τους. Οι διαφημίσεις χαμηλής σχετικότητας είναι spam αλλά οι διαφημίσεις υψηλής σχετικότητας είναι ένα πραγματικό ωφέλιμο περιεχόμενο!

Ουσιαστικά, το Twitter θέλει να είναι η πιο σεβαστή πλατφόρμα διαφήμισης στον κόσμο η οποία ενισχύει τη μάρκα σας και μεγαλώνει την επιχείρησή σας. Προς όλους που έχουν συνεργαστεί μαζί μας, σας ευχαριστώ. Ας χτίσουμε μαζί κάτι υπέροχο».

Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 90% των εσόδων του Twitter το δεύτερο τρίμηνο και το Reuters ανέφερε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι η εταιρεία αγωνίζεται να διατηρήσει τους πιο ενεργούς χρήστες της που είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρηση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή