Η κινεζική Cosco Shipping Holdings επιβεβαίωσε την υλοποίηση ενός μεγάλου προγράμματος ναυπήγησης νέων πλοίων, ανακοινώνοντας ότι υπέγραψε τη συμφωνία για παραγγελίες 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 24.000 TEU.
Τα πλοία ναυπηγούνται με πρόωση διπλού καυσίμου, σχεδιασμένα να υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική και τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία με τη χρήση μεθανόλης. Η αξία των νέων παραγγελιών αποτιμώνται στα 239,85 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο και κάτι λιγότερο από 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια συνολικά.
Διαβάστε επίσης: Συμβιβασμός για την επένδυση της Cosco στο Αμβούργο
Οι παραδόσεις
Τα νέα πλοία θα κατασκευαστούν σε δύο δόσεις, με πέντε από αυτά να ναυπηγοούνται από την Dalian Cosco KHI Ship Engineering (DACKS). Αυτή η ομάδα «γιγάντιων» πλοίων θα παραδοθεί μεταξύ Φεβρουαρίου 2027 και Ιουνίου 2028.
Το δεύτερο σύνολο επτά πλοίων θα κατασκευαστεί από την Nantong Cosco KHI Ship Engineering (NACKS) και αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών 2026 – 2028.
Επιπλέον 288.000 TEU στον στόλο της Cosco
Τον Σεπτέμβριο του 2022, πληροφορίες ανέφεραν ότι η Cosco σχεδίαζε μια επένδυση 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την επέκταση του στόλου, συμπεριλαμβανομένων εξαιρετικά μεγάλων πλοίων καθώς και μεσαίου μεγέθους containerships στην περιοχή των 15.000 TEU. Ο όμιλος ανέφερε ότι διαθέτει ήδη 34 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 580.000 TEU. Η νέα παραγγελία προσθέτει στην υπάρχουσα χωρητικότητα επιπλέον 288.000 TEU.
Η COSCO κατατάσσεται ως η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο από άποψη χωρητικότητας.
Στις αρχές Οκτωβρίου, η Maersk αποκάλυψε ότι έχει υπογράψει με τη Hyundai Heavy Industries συμφωνία για οκτώ containerships μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η εν λόγω συμφωνία έρχεται με options για ακόμη τέσσερα πλοία, με παράδοση το 2025.
Latest News
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη
Πλοίο με 500 επιβάτες προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας - Έσπευσαν το λιμενικό και ρυμουλκά
Το πλοίο «Αγ. Θεοδώρα» προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας μετά από μηχανική βλάβη - Στη θαλάσσια περιοχή ο καιρός είναι καλός
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Πώς η Κίνα στηρίζει τη χρηματιστηριακή αγορά μέσω ναυτιλίας
Προγράμματα επαναγοράς μετοχών από κολοσσούς όπως η Cosco Shipping και η China Merchants
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Έληξε η απεργία της ΠΝΟ - Αναχωρούν από τις 14:00 τα πλοία
Οι δεσμεύσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας στην ΠΝΟ
Αύξηση 0,5% του εμπορικού στόλου τον Αύγουστο
Τι δείχνουν τα στοιχεία