Η κινεζική Cosco Shipping Holdings επιβεβαίωσε την υλοποίηση ενός μεγάλου προγράμματος ναυπήγησης νέων πλοίων, ανακοινώνοντας ότι υπέγραψε τη συμφωνία για παραγγελίες 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 24.000 TEU.
Τα πλοία ναυπηγούνται με πρόωση διπλού καυσίμου, σχεδιασμένα να υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική και τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία με τη χρήση μεθανόλης. Η αξία των νέων παραγγελιών αποτιμώνται στα 239,85 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο και κάτι λιγότερο από 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια συνολικά.
Διαβάστε επίσης: Συμβιβασμός για την επένδυση της Cosco στο Αμβούργο
Οι παραδόσεις
Τα νέα πλοία θα κατασκευαστούν σε δύο δόσεις, με πέντε από αυτά να ναυπηγοούνται από την Dalian Cosco KHI Ship Engineering (DACKS). Αυτή η ομάδα «γιγάντιων» πλοίων θα παραδοθεί μεταξύ Φεβρουαρίου 2027 και Ιουνίου 2028.
Το δεύτερο σύνολο επτά πλοίων θα κατασκευαστεί από την Nantong Cosco KHI Ship Engineering (NACKS) και αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ των ετών 2026 – 2028.
Επιπλέον 288.000 TEU στον στόλο της Cosco
Τον Σεπτέμβριο του 2022, πληροφορίες ανέφεραν ότι η Cosco σχεδίαζε μια επένδυση 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την επέκταση του στόλου, συμπεριλαμβανομένων εξαιρετικά μεγάλων πλοίων καθώς και μεσαίου μεγέθους containerships στην περιοχή των 15.000 TEU. Ο όμιλος ανέφερε ότι διαθέτει ήδη 34 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 580.000 TEU. Η νέα παραγγελία προσθέτει στην υπάρχουσα χωρητικότητα επιπλέον 288.000 TEU.
Η COSCO κατατάσσεται ως η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο από άποψη χωρητικότητας.
Στις αρχές Οκτωβρίου, η Maersk αποκάλυψε ότι έχει υπογράψει με τη Hyundai Heavy Industries συμφωνία για οκτώ containerships μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η εν λόγω συμφωνία έρχεται με options για ακόμη τέσσερα πλοία, με παράδοση το 2025.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη