Ιδιαίτερη ανάπτυξη «βιώνει» η κατηγορία της πολυτελούς κρουαζιέρας (luxury cruising) με τα expedition πλοία, τα οποία είναι έτοιμα να δρομολογηθούν προς ειδικούς προορισμούς.
Η νέα γενιά σκαφών που προσφέρει μεγαλύτερη πολυτέλεια και ανέσεις συνεχίζει να είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και η Κίνα αποτελεί πρωταγωνιστεί στο ναυπηγικό κομμάτι.
Το ναυπηγείο China Merchant Heavy Industries (CMHI) λοκλήρωσε πρόσφατα την κατασκευή του τέταρτου και του πέμπτου σκάφους της σειράς Infinity που κατασκευάζονται για το SunStone Maritime Group που εδρεύει στη Δανία. Τα πλοία παραδόθηκαν στις 21 Οκτωβρίου στην Κίνα και όπως έγινε γνωστό θα λειτουργούν με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις.
Διαβάστε επίσης: Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα «μπλοκάρουν» τα νέα κρουαζιερόπλοια
Το «Sylvia Earle» θα πλέει με τα σινάλια της Aurora Expeditions και το «Ocean Odyssey» θα βρίσκεται «υπό τη σκέπη» της Vantage Deluxe World Travel, η οποία διαχειρίζεται και το αδελφό πλοίο «Ocean Explorer.
Τα πλοία
Η ναυπήγηση του πρώτου σκάφους της κατηγορίας, του «Greg Mortimer», ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2018 και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Κάθε ένα από τα πλοία είναι 8.500 μικτών τόνων και η κλάση επεκτάθηκε σε συνολικά έξι πλοία. Το τελευταίο πλοίο που θα ναυπηγήσει η CMHI, το «Ocean Albatros», καθελκύστηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 και η παράδοσή του προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2023.
Η κλάση Infinity είναι το προϊόν μιας συνεργασίας μεταξύ της ευρωπαϊκής σχεδίασης και τεχνολογίας και της κινεζικής ναυπηγικής. Το πιο χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό των σκαφών είναι η χρήση του X-Bow από την Ulstein Design & Solutions. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το σχήμα του βολβού βοηθάει στη μείωση του διατοιχισμού και στην καλύτερη πλεύση. Είναι κατάλληλο για expedition cruises, με τα πλοία να φτάνουν σε μερικές από τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες και να βιώνουν τρικυμίες όπως στην Ανταρκτική.
Κάθε ένα από τα σκάφη (Ice Class 1A, Polar Code 6) έχει μήκος περίπου 103 μέτρα, ενώ μπορούν να μεταφέρουν έως και 2300 επιβάτες.
Latest News
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA