Ιδιαίτερη ανάπτυξη «βιώνει» η κατηγορία της πολυτελούς κρουαζιέρας (luxury cruising) με τα expedition πλοία, τα οποία είναι έτοιμα να δρομολογηθούν προς ειδικούς προορισμούς.
Η νέα γενιά σκαφών που προσφέρει μεγαλύτερη πολυτέλεια και ανέσεις συνεχίζει να είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και η Κίνα αποτελεί πρωταγωνιστεί στο ναυπηγικό κομμάτι.
Το ναυπηγείο China Merchant Heavy Industries (CMHI) λοκλήρωσε πρόσφατα την κατασκευή του τέταρτου και του πέμπτου σκάφους της σειράς Infinity που κατασκευάζονται για το SunStone Maritime Group που εδρεύει στη Δανία. Τα πλοία παραδόθηκαν στις 21 Οκτωβρίου στην Κίνα και όπως έγινε γνωστό θα λειτουργούν με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις.
Διαβάστε επίσης: Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα «μπλοκάρουν» τα νέα κρουαζιερόπλοια
Το «Sylvia Earle» θα πλέει με τα σινάλια της Aurora Expeditions και το «Ocean Odyssey» θα βρίσκεται «υπό τη σκέπη» της Vantage Deluxe World Travel, η οποία διαχειρίζεται και το αδελφό πλοίο «Ocean Explorer.
Τα πλοία
Η ναυπήγηση του πρώτου σκάφους της κατηγορίας, του «Greg Mortimer», ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2018 και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Κάθε ένα από τα πλοία είναι 8.500 μικτών τόνων και η κλάση επεκτάθηκε σε συνολικά έξι πλοία. Το τελευταίο πλοίο που θα ναυπηγήσει η CMHI, το «Ocean Albatros», καθελκύστηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 και η παράδοσή του προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2023.
Η κλάση Infinity είναι το προϊόν μιας συνεργασίας μεταξύ της ευρωπαϊκής σχεδίασης και τεχνολογίας και της κινεζικής ναυπηγικής. Το πιο χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό των σκαφών είναι η χρήση του X-Bow από την Ulstein Design & Solutions. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το σχήμα του βολβού βοηθάει στη μείωση του διατοιχισμού και στην καλύτερη πλεύση. Είναι κατάλληλο για expedition cruises, με τα πλοία να φτάνουν σε μερικές από τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες και να βιώνουν τρικυμίες όπως στην Ανταρκτική.
Κάθε ένα από τα σκάφη (Ice Class 1A, Polar Code 6) έχει μήκος περίπου 103 μέτρα, ενώ μπορούν να μεταφέρουν έως και 2300 επιβάτες.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς