
Το πρώτο της σχέδιο δράσης αφιερωμένο στην εικονική πραγματικότητα παρουσίασε την Τρίτη η Κίνα, με το οποίο διατυπώνει τον στόχο της η βιομηχανία της χώρας να αποστείλει περισσότερες από 25 εκατομμύρια συσκευές συνολικής αξίας άνω των 350 δισεκατομμυρίων γιουάν (48,20 δισεκατομμύρια δολάρια) έως το 2026.
Το εν λόγω σχέδιο δράσης δημοσιεύτηκε από πέντε υπουργεία στο Πεκίνο, υπό την ηγεσία του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής, και κατηγοριοποίησε την εικονική πραγματικότητα ως βασικό κλάδο για την ψηφιακή οικονομία στο πλαίσιο του 14ου πενταετούς σχεδίου της χώρας.
Διαβάστε επίσης – Η Facebook στοιχηματίζει στην εικονική πραγματικότητα του metaverse
Στο κείμενο του σχεδίου δράσης περιλαμβάνονται η επαυξημένη πραγματικότητα και η μεικτή πραγματικότητα όσον αφορά στον ορισμό της εικονικής πραγματικότητας.
Διαβάστε επίσης – Magos: To μοναδικό ελληνικό γάντι με αίσθηση αφής για εικονική πραγματικότητα
Η φιλοδοξία του Πεκίνου
Αυτό το πρώτο σχέδιο δράσης αντανακλά τη φιλοδοξία του Πεκίνου να ηγηθεί παγκοσμίως στον κλάδο της εικονικής τεχνολογίας, και παράλληλα θέτει λεπτομερείς στόχους.
Δεν διευκρινίζεται εάν ο στόχος των 25 εκατομμυρίων συσκευών αναφέρεται σε ετήσιες ή σωρευτικές αποστολές από τώρα έως το 2026.
Το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η Κίνα απέστειλε πάνω από μισό εκατομμύριο συσκευές εικονικής πραγματικότητας και επαυξημένης πραγματικότητας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IDC.
Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης στόχο και για τη βιομηχανία του κλάδου όσον αφορά στη συνολική αξία της εκτιμώντας ότι θα ανέλθει σε περισσότερα από 350 δισεκατομμύρια γιουάν, στόχος που θα επιτευχθεί μέσα από πωλήσεις hardware υλικού και λογισμικού.
Σύμφωνα με το σχέδιο δράσης, η Κίνα θα πρέπει να αναπτύξει 100 βασικές εταιρείες και να δημιουργήσει 10 πλατφόρμες δημόσιων υπηρεσιών για τον κλάδο μέχρι το 2026.
Σημαντική βιομηχανία
Η Ακαδημία Πληροφοριών και Επικοινωνιών της Κίνας, μια δεξαμενή σκέψης που υποστηρίζεται από το κράτος, δημοσίευσε μια έκθεση την Τρίτη όπου σημειώνει πως τα κίνητρα της Κίνας για το σχέδιο δράσης πρέπει να εξεταστούν στο πλαίσιο του ότι οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ και της Νότιας Κορέας έχουν αναγνωρίσει την εικονική πραγματικότητα ως σημαντική βιομηχανία.
Αναφέρεται επίσης σε παγκόσμιους τεχνολογικούς γίγαντες, συμπεριλαμβανομένων των Meta, Microsoft, Apple, Google και Tencent, αναφέροντάς τες ως εταιρείες που επιδιώκουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας.


Latest News

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

Γιατί απειλούνται οι πωλήσεις της Nvidia στην Κίνα
Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Nvidia με έσοδα 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποτελώντας το 13% των συνολικών πωλήσεών της

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες

Γαϊτάνης: Το 9,8% των ελληνικών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί AI
Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας μιλώντας στο 2ο Συνέδριο Invest In Greece

Στα 144 δισ. δολάρια οι ευρωπαϊκές δαπάνες για AI έως το 2028
Το λογισμικό παραμένει το κορυφαίο τμήμα των δαπανών για τεχνητή νοημοσύνη, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 60% της συνολικής αγοράς AI και GenAI, αναφέρει η έκθεση της IDC

Nvidia: Η AI θα χρειαστεί περισσότερη υπολογιστική ισχύ, όχι λιγότερη
Η Nvidia αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την επόμενη πλατφόρμα AI τσιπ, το Blackwell Ultra, το οποίο, όπως λέει, θα βοηθήσει τις εφαρμογές να σκέφτονται και να ενεργούν για λογαριασμό του χρήστη

Τζένσεν Χουάνγκ (Nvidia): Η επανάσταση των ανθρωποειδών είναι πιο κοντά απ’ ό,τι νομίζετε
Η μεταποιητική βιομηχανία πιθανότατα θα υιοθετήσει πρώτη τα ανθρωποειδή ρομπότ, είπε ο επικεφαλής της Nvidia Τζένσεν Χουάνγκ