Η μικροζυθοποιία ΝΗΣΟΣ και η αλυσίδα Coffee Island, αμφότερες μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, παρουσίασαν χθες σε δημοσιογραφικό γεύμα το νέο τους, καινοτόμο προϊόν, Coffee Cold Brew Beer.
Οι δύο ελληνικές εταιρίες άνοιξαν μια νέα αγορά με μια πρωτόγνωρη και καινοτόμο εμπειρία παγωμένου καφέ που είναι… μπύρα.
Διαβάστε επίσης: Ζυθοποιία: Ο τουρισμός δίνει ώθηση στην κατανάλωση μπύρας – Πόσο θα αυξηθεί το 2022-2023
«Θες καφέ; Πιες μια μπύρα»
Το μότο που συνοδεύει τη δημιουργία του νέου προϊόντος είναι: «Θες καφέ; Πιες μια μπύρα».
Το προϊόν είναι αποτέλεσμα της έμπνευσης και της δημιουργικής σκέψης των δύο διεθνώς βραβευμένων επιχειρήσεων με έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα, όπως επισημάνθηκε στην παρουσίαση.
Πρεσβεύοντας σταθερά το όραμα και τις αξίες της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, οι δύο εταιρίες μέσα από αυτή τη συνέργια, προάγουν τη δυναμική της δημιουργικής και παραγωγικής Ελλάδας και ταυτόχρονα αναδεικνύουν το σύγχρονο επιχειρηματικό και παραγωγικό πολιτισμό της χώρας μας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο ιδιοκτήτης της εταιρίας ΝΗΣΟΣ, Αλέξανδρος Κουρής και ο CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, ο πρόεδρος του ΔΣ ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, Άγις Πιστιόλας, καθώς και μέλη και στελέχη των εταιρειών της κοινότητας.
Ο πρόεδρος του ΔΣ της πρωτοβουλίας στο πλαίσιο της εκδήλωσης σχολίασε: «Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για αυτή την κοινή δημιουργία της ΝΗΣΟΣ και της Coffee Island. Είναι η πρώτη συνεργασία εταιριών – Μελών μας που έχει ως αποτέλεσμα τη γέννηση ενός νέου προϊόντος. Η COFFEE COLD BREW BEER αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα συνεργατικής καινοτομίας και co-branding και επιβεβαιώνει ότι στους κόλπους της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ υπάρχουν οι συνθήκες που προωθούν και διευκολύνουν όλο και πιο σημαντικές συνέργιες μεταξύ των Μελών».
Latest News
Σε νέες «κορυφές» πράσινης ανάπτυξης η ΔΕΗ - Πώς θα πετύχει τα 11,8 GW σε ΑΠΕ και κέρδη 2,7 δισ. το 2027
Ο Όμιλος ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχές ταξίδι μετασχηματισμού - Ο σχεδιασμός με βάση την πράσινη μετάβαση
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Θεοδωρικάκος: «Απλοποιούμε τις διαδικασίες για κάθε οικονομική δραστηριότητα»
Ο κ. Θεοδωρικάκος ανέδειξε την αξία του "OpenBusiness" που αποτελεί τη νέας αυτή μεταρρύθμιση της κυβέρνησης
Επενδύσεις και EBITDA υψηλής τάσης από τη ΔΕΗ - Το σχέδιο Στάσση για την τριετία 2025 - 2027
Ο CEO Γιώργος Στάσσης παρουσιάζει το 3ετές στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για 2025-2027 με επενδύσεις 10,1 δισ. και EBITDA 2,7 δισ.
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
ΒοfA: Όλο και πιο ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες, φθηνές οι αποτιμήσεις
Όλο και πιο ελκυστικές γίνονται οι ελληνικές τράπεζες με φθηνές οι αποτιμήσεις - Η ανάλυση της Bank of America
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών