
Την παραίτησή της ανακοίνωσε με χθεσινή της ανάρτηση η υπεύθυνση του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, Σάρα Περσονέτε, παίρνοντας τον δρόμο προς την έξοδο μαζί με το σύνολο σχεδόν το σύνολο των υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας.
Η εξέλιξη αυτή ενισχύει την αβεβαιότητα των διαφημιστών για τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter υπό τη διοίκηση του Ίλον Μασκ.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Ξήλωσε το Δ.Σ. ο Ίλον Μασκ – Παραμένει ο μόνος διευθυντής
Προηγήθηκαν άλλες παραιτήσεις
Η Περσονέτε, η οποία είχε ηγετική θέση στην εξυπηρέτηση των πελατών, έφυγε μετά την έξοδο πολλών στελεχών της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Έτοιμος ο Μασκ για απολύσεις σχεδόν 2.000 υπαλλήλων της εταιρείας
Η υπεύθυνη ανθρωπίνου δυναμικού και πολυπολιτισμικότητας, Νταλάνα Μπραντ, ανακοίνωσε χθες με ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε «πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc» από το βράδυ της Δευτέρας.
Η Περσονέτε, ο Κάλντγουελ και η Μπραντ δεν ανταποκρίθηκαν σε αιτήματα σχολιασμού.
Προσπάθεια να παραμείνουν οι διαφημιστές
Στο μεταξύ η ομάδα του Μασκ κάνει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες μια επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Τζέισον Καλακάνις, επενδυτής και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Η αλλαγή πολιτικής περιεχομένου
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές: «Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει», ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα.
Ο ίδιος είχε προηγουμένως δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter την προηγούμενη εβδομάδα.


Latest News

Η Google εξαγοράζει την startup Wiz έναντι 32 δισ. δολαρίων
Η συμφωνία θα είναι η μεγαλύτερη εξαγορά που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Google και θα ξεπεράσει τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά της Motorola το 2012

Έγκυροι λογαριασμοί χρησιμοποιούνται σαν φορέας κυβερνοεπίθεσης
Οι έγκυροι λογαριασμοί χρήστη παρουσίασαν σημαντική αύξηση ως αρχικός φορέας επίθεσης το 2024

Ο νέος CEO της Intel εκτίναξε τη μετοχή αλλά πρέπει να αποδείξει τι αξίζει
Ο νέο CEO διαμήνυσε στους υπαλλήλους της Intel πως «δεν θα είναι εύκολο για την εταιρεία να συγκρατήσει τις δυνάμεις που την οδήγησαν σε παρακμή»

Πώς οι 9 μέρες έγιναν 9 μήνες - Επιστρέφουν στη γη οι αστροναύτες - ναυαγοί
Το σκάφος SpaceX που μεταφέρει τον Μπάρι Γουίλμορ και τη Σουνίτα Ουίλιαμς αναχώρησε από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό νωρίς το πρωί της Τρίτης

Δασκαλάκης: Πρόκληση η αλληλεπίδραση μηχανών με ανθρώπους
Ο καθηγητής του MIT, Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, μίλησε για την τεχνητή νοημοσύνη, τις προοπτικές αλλά και τις προκλήσεις γύρω από την ανάπτυξή της

Ιλον Μασκ: Η μεγάλη άνοδος και το ρίσκο της πτώσης
Η σημαντική μείωση των πωλήσεων της Tesla αποδίδεται περισσότερο στις πολιτικές του παρεμβάσεις και λιγότερο στον κινεζικό ανταγωνισμό

Σε χαμηλό 7μήνου οι μετοχές των Big Tech - Γιατί δεν δελεάζουν τους επιφυλακτικούς αγοραστες
Οι αναλυτές της Wall Street περιόρισαν πρόσφατα τις εκτιμήσεις τους για το 2025 για τις Magnificent Seven της Big Tech

Η Baidu λάνσαρε δύο νέα μοντέλα ΑΙ και υπιστηρίζει ότι είναι ανταγωνιστικά της DeepSeek
Η Baidu δήλωσε ότι το τελευταίο μοντέλο βάσης ERNIE 4.5 έχει «εξαιρετική ικανότητα πολυτροπικής κατανόησης»

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

ASML: Η μάχη που θα κρίνει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης – Ο ανταγωνισμός από Κίνα και Ιαπωνία
Το να καταφέρει ένας ανταγωνιστής να προσπεράσει την ASML δεν είναι εύκολη υπόθεση όμως Κίνα και Ιαπωνία κάνουν σημαντικά βήματα