Την παραίτησή της ανακοίνωσε με χθεσινή της ανάρτηση η υπεύθυνση του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, Σάρα Περσονέτε, παίρνοντας τον δρόμο προς την έξοδο μαζί με το σύνολο σχεδόν το σύνολο των υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας.
Η εξέλιξη αυτή ενισχύει την αβεβαιότητα των διαφημιστών για τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter υπό τη διοίκηση του Ίλον Μασκ.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Ξήλωσε το Δ.Σ. ο Ίλον Μασκ – Παραμένει ο μόνος διευθυντής
Προηγήθηκαν άλλες παραιτήσεις
Η Περσονέτε, η οποία είχε ηγετική θέση στην εξυπηρέτηση των πελατών, έφυγε μετά την έξοδο πολλών στελεχών της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Έτοιμος ο Μασκ για απολύσεις σχεδόν 2.000 υπαλλήλων της εταιρείας
Η υπεύθυνη ανθρωπίνου δυναμικού και πολυπολιτισμικότητας, Νταλάνα Μπραντ, ανακοίνωσε χθες με ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε «πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc» από το βράδυ της Δευτέρας.
Η Περσονέτε, ο Κάλντγουελ και η Μπραντ δεν ανταποκρίθηκαν σε αιτήματα σχολιασμού.
Προσπάθεια να παραμείνουν οι διαφημιστές
Στο μεταξύ η ομάδα του Μασκ κάνει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες μια επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Τζέισον Καλακάνις, επενδυτής και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Η αλλαγή πολιτικής περιεχομένου
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές: «Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει», ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα.
Ο ίδιος είχε προηγουμένως δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter την προηγούμενη εβδομάδα.
Latest News
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)