
Την παραίτησή της ανακοίνωσε με χθεσινή της ανάρτηση η υπεύθυνση του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, Σάρα Περσονέτε, παίρνοντας τον δρόμο προς την έξοδο μαζί με το σύνολο σχεδόν το σύνολο των υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας.
Η εξέλιξη αυτή ενισχύει την αβεβαιότητα των διαφημιστών για τις αλλαγές που θα γίνουν στην Twitter υπό τη διοίκηση του Ίλον Μασκ.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Ξήλωσε το Δ.Σ. ο Ίλον Μασκ – Παραμένει ο μόνος διευθυντής
Προηγήθηκαν άλλες παραιτήσεις
Η Περσονέτε, η οποία είχε ηγετική θέση στην εξυπηρέτηση των πελατών, έφυγε μετά την έξοδο πολλών στελεχών της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης: Twitter: Έτοιμος ο Μασκ για απολύσεις σχεδόν 2.000 υπαλλήλων της εταιρείας
Η υπεύθυνη ανθρωπίνου δυναμικού και πολυπολιτισμικότητας, Νταλάνα Μπραντ, ανακοίνωσε χθες με ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε «πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc» από το βράδυ της Δευτέρας.
Η Περσονέτε, ο Κάλντγουελ και η Μπραντ δεν ανταποκρίθηκαν σε αιτήματα σχολιασμού.
Προσπάθεια να παραμείνουν οι διαφημιστές
Στο μεταξύ η ομάδα του Μασκ κάνει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες μια επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew.
Ο Τζέισον Καλακάνις, επενδυτής και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε “μία πολύ παραγωγική ημέρα” αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Η αλλαγή πολιτικής περιεχομένου
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές: «Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει», ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα.
Ο ίδιος είχε προηγουμένως δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter την προηγούμενη εβδομάδα.


Latest News

Τέλος στις κριτικές και βαθμολογήσεις για σχολεία στο Google maps
Η Google διευκρινίζει ότι αυτό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε «σχολεία γενικής εκπαίδευσης» παγκοσμίως

Η Nvidia κράτησε στο... σκοτάδι τους Κινέζους πελάτες της - Τι αποκαλύπτει το Reuters
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Nvidia ενώ γνώριζε τους νέους περιορισμούς εξαγωγών της Ουάσιγκτον δεν ενημέρωσε εγκαίρως τους Κινέζους πελάτες της

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Η Ευρώπη θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ αμερικανικής ή κινεζικής τεχνολογίας - Τι είπε αξιωματούχος του Τραμπ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών Μπρένταν Καρ προτρέπει την Ευρώπη να επιλέξει την εταιρεία Starlink του ίλον Μασκ

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο