
«Επιτέλους υπάρχει πρόοδος σε ένα έργο που απασχολεί την ελληνική πολιτική εδώ και χρόνια, το οποίο μάλιστα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη: Το Ελληνικό. Στη θέση που βρισκόταν κάποτε το αεροδρόμιο, στην αθηναϊκή Ριβιέρα, υλοποιείται σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα έργα αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη», γράφει στην ιστοσελίδα της η Neue Zürcher Zeitung.
Διαβάστε επίσης – Eλληνικό: Τα μηνύματα Λάτση και τα διαμερίσματα για χαμηλότερα εισοδήματα
Oι Ελληνες έχουν τα ηνία
Και, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ελβετική εφημερίδα, σε αντίθεση με το λιμάνι του Πειραιά, όπου τον λόγο έχουν οι Κινέζοι, εδώ έχουν οι Έλληνες τα ηνία:
Διαβάστε επίσης – Σπύρος Λάτσης: Υβριδική χρηματοδότηση για αγορά κατοικιών στο Ελληνικό
«Ενώ αρχικά υπήρχαν συμφωνίες με επενδυτές από την Κίνα και τα Εμιράτα, αυτοί τελικά αποσύρθηκαν το φθινόπωρο του 2019. Έκτοτε, η Lamda Development διαχειρίζεται μόνη της τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση της χώρας. Ωστόσο οι Κινέζοι έχουν το λόγο μόλις οκτώ χιλιόμετρα μακριά: στο λιμάνι του Πειραιά. Το 2009, πριν ξεσπάσει η οικονομικής κρίση, η κινεζική κρατική ναυτιλιακή Cosco μπήκε στην αγορά, καλύπτοντας έτσι το κενό που δημιούργησε η έλλειψη ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος για το λιμάνι».
Πηγή Deutsche Welle / Χρύσα Βαχτσεβάνου


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA