Ειδική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε ανταλλαγή πλακετών για το καλωσόρισμα του «εντυπωσιακού» κρουαζιερόπλοιου Viking Mars.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠ, ο Οκτώβριος ήταν ο μήνας με τις περισσότερες αφίξεις της Viking Cruises στον Λιμένα Πειραιά για το 2022. Μάλιστα, σύμφωνα με τις προκρατήσεις της εταιρείας, της οποίας κρουαζιερόπλοια καταφθάνουν στο Λιμάνι Πειραιά κατά τη διάρκεια όλου του έτους, προβλέπεται συνολική αύξηση της τάξεως του 48% και παράλληλη αύξηση των homeport αφίξεών της στον Πειραιά σε ποσοστό 107% σε σχέση με το 2021.
Όπως τονίστηκε, τα ανωτέρω αποτελούν μέρος της συνολικά απόλυτα αισιόδοξης πορείας στον Λιμένα Πειραιά και κυρίως σημαντική ένδειξη της δυναμικής επανεκκίνησης της κρουαζιέρας. Ορισμένα από τα μεγαλύτερα, πιο προηγμένα και πολυτελή κρουαζιερόπλοια των κορυφαίων εταιρειών του κόσμου έκαναν ήδη το ντεμπούτο τους στον Λιμένα Πειραιά, ενώ και αφίξεις νέων εταιρειών συστηματικά προστίθενται σε αυτό. Κατά τη διάρκεια του 2022 κατέφθασαν στον Πειραιά σε εβδομαδιαία βάση νέα μεγάλης κλίμακας κρουαζιερόπλοια, τα οποία ξεπερνούν σε μήκος τα 300 μέτρα. Ωστόσο, με βάση τις προκρατήσεις για το έτος 2023 η δυναμική αυτή πορεία αναμένεται να συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό και τον επόμενο χρόνο.
Θετικές προοπτικές
Ο Λιμένας Πειραιά αποτελεί έναν σημαντικό προορισμό κρουαζιέρας στη Μεσόγειο διαθέτοντας 11 θέσεις για μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Σημειώνεται, ότι το 2019, πριν δηλαδή από την πανδημία ο Λιμένας ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο επιβάτες κρουαζιέρας, ενώ το 2021 το λιμάνι όπως ήδη προαναφέρθηκε εξυπηρέτησε και πάλι αξιοσημείωτο αριθμό κρουαζιερόπλοιων, συμβάλλοντας σημαντικά στην ελληνική τουριστική βιομηχανία.
Σήμερα, η ανάκαμψη του κλάδου της κρουαζιέρας κινείται με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ ταυτόχρονα προωθείται και μια σημαντική δομική τροποποίηση του συγκεκριμένου επιχειρηματικού τομέα συνολικά, αν αναλογιστεί κανείς τον μεγάλο αριθμό πλοίων που πλέον χρησιμοποιούν τον Πειραιά ως έδρα, όπως το παράδειγμα της Viking Cruise. Αυτή η τάση ήταν ιδιαιτέρως εμφανής κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 με το 65% των κρουαζιερόπλοιων να έχουν έδρα τους τον Πειραιά. Την ίδια περίοδο η συνολική ανάπτυξη των επιβατών της κρουαζιέρας ήταν εκθετική με αύξηση άνω του 800% σε σχέση με το 2021. Η ταχεία υιοθέτηση των δρομολογίων κρουαζιέρας αλλά και των πλοίων που έχουν έδρα πλέον τον Λιμένα Πειραιά δημιουργούν θετικές προοπτικές για τα επόμενα έτη και συμβάλλουν σημαντικά στην εθνική προσπάθεια ανάπτυξης της λιμενικής βιομηχανίας στο σύνολό της καθώς και της νησιωτικής ανάπτυξης.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ