Tην υπογραφή συμβολαίου με την MAN PrimeServ για τη μετασκευή των κινητήρων δύο πλοίων μεταφοράς LPG ώστε να καταναλώνουν ως καύσιμο LPG, ανακοίνωσε η κινεζική Tianjin Southwest Maritime Ltd.

Το ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry στο Guangdong θα αναλάβει τη μετασκευή των κινητήρων MAN των πλοίων «GAS GEMINI» και «GAS AQUARIUS» σε κινητήρες διπλού καυσίμου, οποίοι θα μπορούν να καταναλώνουν LPG.

Διαβάστε επίσης: Cosco: Μega – παραγγελία 12 containerships με καύσιμο μεθανόλη

Η υπογραφή της συμφωνίας έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας των εταιρειών BW LPG-  MAN PrimeServ, για τη μετασκευή στην κύρια μηχανή του πλοίου «BW MALACCA», ώστε να μπορεί να καταναλώνει ως καύσιμο LPG.

Το LPG ως εναλλακτικό καύσιμο για τους δίχρονους κινητήρες

Όπως τονίζεται, το LPG έχει πλέον προστεθεί στην λίστα των εναλλακτικών καυσίμων που μπορεί να εκμεταλλευτεί η τεχνολογία δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions. ‘Οπως αναφέρει η εταιρεία, ο κινητήρας ME-LGIP παρουσιάζει μείωση έως και κατά 18% σε εκπομπές CO2 και μείωση κατά 90% στις εκπομπές σωματιδίων όταν λειτουργεί με καύσιμο LPG.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα