Τους καλύτερους γαμήλιους προορισμούς της Ελλάδας αποκαλύπτει μεγάλη διεθνής έρευνα της ταξιδιωτικής εταιρείας Stasher μέσα από την αξιολόγηση βαθμολογιών με κριτήρια που συνδέονται με τη διαμονή, τα εστιατόρια, τους πόλους έλξης και τις καιρικές συνθήκες.
Όπως τονίζεται, οι διαδικτυακές αναζητήσεις για μήνα του μέλιτος στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί τον τελευταίο χρόνο κατά 33%, κυρίως λόγω χαλάρωσης των μέτρων κατά της Covid-19, αλλά και των εξαιρετικών καταλυμάτων.
Διαβάστε επίσης: Ελ. Βενιζέλος: Στα επίπεδα του 2019 ο Οκτώβριος για το αεροδρόμιο της Αθήνας
Η Κρήτη καταλαμβάνει την πρώτη θέση με βαθμολογία 78/100 λόγω κλίματος, ακτών και φαγητού, ενώ στη δεύτερη θέση με 77/100 βρίσκεται η Κάρπαθος χάρη στη γαλήνια ατμόσφαιρα και τις φυσικές ομορφιές της.
Ακολουθούν η Μήλος με 74/100 και η Κάλυμνος που ισοβαθμεί με την Αστυπάλαια και τη Ρόδο, έχοντας βαθμολογία 73/100.
Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνει η Ίος με 71/100.
Τι λένε οι εκπρόσωποι των προορισμών
«Η Κάρπαθος διαθέτει τις «πρώτες ύλες«» για να αναδειχθεί σε προορισμό νεονύμφων. Τα γραφικά και παραδοσιακά χωριά μας, οι εξωτικές παραλίες ασύγκριτης ομορφιάς, η τοπική κουζίνα, η ποιοτική διαμονή και το εύρος επιλογών για παραθερισμό και ειδικές μορφές τουρισμού συνθέτουν ένα ιδανικό περιβάλλον για νιόπαντρα ζευγάρια. Για τον λόγο αυτό προγραμματίζονται συναντήσεις στη διεθνή έκθεση WTM με bloggers και δημοσιογράφους που στοχεύουν και στον τουρισμό ζευγαριών και νεονύμφων», επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Καρπάθου, Μανώλης Παραγυιός.
«Η Κάλυμνος έχει διανύσει μία πολύ ικανοποιητική τουριστική σεζόν με υψηλές επιδόσεις τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Ενδεικτικά, σημαντική είναι αύξηση των αεροπορικών αφίξεων από Απρίλιο μέχρι τέλη Αυγούστου κατά 85,3% σε σχέση με το 2019, ενώ η επισκεψιμότητα ήταν σαφώς ενισχυμένη από τους ομογενείς, αλλά και μέσω tour operators. Το πλήθος επιλογών όπως οι καταδύσεις και τα εκατοντάδες αναρριχητικά πεδία έχουν συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ενώ και ο γαμήλιος τουρισμός διαθέτει προοπτικές», δήλωσε ο Δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.
«Εφέτος στην Ίο κάναμε ένα βήμα προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, γεγονός που φαίνεται και από τις αυξημένες ακτοπλοϊκές αφίξεις τον Σεπτέμβριο κατά 13,5% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019. Ενδιαφέροντα όπως ο περιπατητικός τουρισμός, το Ios Festival, οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία εμβαθύνουν το τουριστικό κάλεσμα μας. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί και ο γαμήλιος τουρισμός ειδικά για τον μήνα Σεπτέμβριο που συνετέλεσε και στην αύξηση των αφίξεων», πρόσθεσε ο δήμαρχος Ιητών, Γκίκας Γκίκας.
«Η Αστυπάλαια εξελίσσεται σε προορισμό αυθεντικότητας, ποιότητας και αειφορίας κερδίζοντας έδαφος και στις αφίξεις από το εξωτερικό. Η άνοδος που επετεύχθη εφέτος είναι εντυπωσιακή με 52% αύξηση στις αεροπορικές αφίξεις και 7,4% ακτοπλοϊκώς από Μάιο μέχρι και Αύγουστο σε σχέση με το 2019, δικαιώνοντας τη νέα στρατηγική που έχει υιοθετηθεί. Με συμμάχους τα ειδυλλιακά τοπία, τη γαστρονομία και τις άριστες υπηρεσίες των επαγγελματιών, ο τουρισμός νεονύμφων έχει τη δική του θέση και μπορεί να συμβάλει στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν», αναφέρει ο δήμαρχος Αστυπάλαιας, Νίκος Κομηνέας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος