Οι πληρωμές με μετρητά (67%) είναι ο τρόπος που προτιμούν περισσότερο οι Βούλγαροι για τις αγορές τους, ενώ ακολουθούν με 54% οι πληρωμές με κάρτα, σύμφωνα με διεθνή έρευνα για τις συνήθειες των καταναλωτών ως προς τις πληρωμές τους που διενεργήθηκε από την EVO Payments International σε συνεργασία με τη Visa στις χώρες της ανατολικής και της κεντρικής Ευρώπης, τα αποτελέσματα της οποίας ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα.

Το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο αποφασίζουν να πληρώνουν με μετρητά είναι η απουσία επιλογής ψηφιακής συναλλαγής στο σημείο πώλησης ή εξυπηρέτησης.

Διαβάστε επίσης: ΕΚΤ: Μία στις 4 επιχειρήσεις προτιμούν πληρωμές σε μετρητά – Τι γίνεται στην Ελλάδα

Μόνο το ένα τέταρτο των Βουλγάρων ερωτηθέντων στην έρευνα πλήρωσαν την τελευταία τους αγορά σε κατάστημα μέσω του τηλεφώνου, του έξυπνου ρολογιού τους ή άλλης συσκευής. Το 34% των συμμετεχόντων στην έρευνα πλήρωσαν με αντικαταβολή την τελευταία ηλεκτρονική αγορά που έκαναν.

Τα καταστήματα που παρέχουν την επιλογή ψηφιακών πληρωμών αντιμετωπίζονται θετικά από τους Βούλγαρους καταναλωτές, καθώς το 41% των ερωτηθέντων θεωρούν σύγχρονα τέτοια καταστήματα και το 42% θεωρεί ότι τα εμπορικά αυτά ακολουθούν πελατοκεντρική προσέγγιση. Το 20% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρειάστηκε να φύγουν από ένα παντοπωλείο όταν διαπίστωσαν ότι το κατάστημα δεν πρόσφερε επιλογή για πληρωμή με κάρτα. Η απουσία επιλογής ψηφιακής πληρωμής είναι πιο έντονα αισθητή σε υπαίθριες αγορές και παζάρια (42%), σε κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής και κουρεία (45%), σε ταξί (45%), σε ιατρεία, οδοντιατρεία ή κέντρα φυσικοθεραπείας (35%).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Διεθνή |

Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες

Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.