Οι πληρωμές με μετρητά (67%) είναι ο τρόπος που προτιμούν περισσότερο οι Βούλγαροι για τις αγορές τους, ενώ ακολουθούν με 54% οι πληρωμές με κάρτα, σύμφωνα με διεθνή έρευνα για τις συνήθειες των καταναλωτών ως προς τις πληρωμές τους που διενεργήθηκε από την EVO Payments International σε συνεργασία με τη Visa στις χώρες της ανατολικής και της κεντρικής Ευρώπης, τα αποτελέσματα της οποίας ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα.
Το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο αποφασίζουν να πληρώνουν με μετρητά είναι η απουσία επιλογής ψηφιακής συναλλαγής στο σημείο πώλησης ή εξυπηρέτησης.
Διαβάστε επίσης: ΕΚΤ: Μία στις 4 επιχειρήσεις προτιμούν πληρωμές σε μετρητά – Τι γίνεται στην Ελλάδα
Μόνο το ένα τέταρτο των Βουλγάρων ερωτηθέντων στην έρευνα πλήρωσαν την τελευταία τους αγορά σε κατάστημα μέσω του τηλεφώνου, του έξυπνου ρολογιού τους ή άλλης συσκευής. Το 34% των συμμετεχόντων στην έρευνα πλήρωσαν με αντικαταβολή την τελευταία ηλεκτρονική αγορά που έκαναν.
Τα καταστήματα που παρέχουν την επιλογή ψηφιακών πληρωμών αντιμετωπίζονται θετικά από τους Βούλγαρους καταναλωτές, καθώς το 41% των ερωτηθέντων θεωρούν σύγχρονα τέτοια καταστήματα και το 42% θεωρεί ότι τα εμπορικά αυτά ακολουθούν πελατοκεντρική προσέγγιση. Το 20% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι χρειάστηκε να φύγουν από ένα παντοπωλείο όταν διαπίστωσαν ότι το κατάστημα δεν πρόσφερε επιλογή για πληρωμή με κάρτα. Η απουσία επιλογής ψηφιακής πληρωμής είναι πιο έντονα αισθητή σε υπαίθριες αγορές και παζάρια (42%), σε κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής και κουρεία (45%), σε ταξί (45%), σε ιατρεία, οδοντιατρεία ή κέντρα φυσικοθεραπείας (35%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.
Κινδυνεύει η τεκίλα απο τους δασμούς του Τραμπ
Οι σχέδιασμοί του Τραμπ θέτουν σε κίνδυνο τις εισαγωγές τεκίλας στις ΗΠΑ , των Diageo, Becle ύψους 3 δισ. δολαρίων
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.