
Με 442.000.000 ευρώ ενισχύονται 100.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, μια δράση που βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του εθνικού σχεδίου Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».
Συγκεκριμένα η δράση κατανέμεται σε τρία (3) επιμέρους προγράμματα κρατικών ενισχύσεων:
1: «Ψηφιακά εργαλεία ΜΜΕ» 180.000.000 ευρώ
2: «Ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών» 100.000.000 ευρώ
3: «Ψηφιακές συναλλαγές» 162.000.000 ευρώ
Διαβάστε επίσης – Επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης
Να σημειωθεί ότι την 1η Νοεμβρίου έληξε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το πρώτο πρόγραμμα της δράσης, αυτό των Ψηφιακών Εργαλείων ΜΜΕ, το οποίο θα παρέχει επιταγές (vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Οι επιτυχώς υποβεβλημένες αιτήσεις έφτασαν τις 72.355 και καταληκτική ημερομηνία πραγματοποίησης αγορών για την κατηγορία 1 είναι στις 31 Ιανουαρίου 2023 και για τις κατηγορίες 2,3,4 στις 28 Απριλίου 2023.
Διαβάστε επίσης – Τεχνολογία, ψηφιακός μετασχηματισμός και η ελληνική οικονομία
Ο γενικός διευθυντής της γενικής διεύθυνσης Έργων της «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε», Δημήτρης Γιάντσης εξέφρασε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ την ικανοποίησή του για την συμμετοχή και το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για το πρώτο πρόγραμμα της δράσης και τόνισε ότι τα υπόλοιπα δύο προγράμματα, η «Ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών» (100.000.000 ευρώ) και οι «Ψηφιακές συναλλαγές» (162.000.000 ευρώ) «τρέχουν» χωρίς προβλήματα και η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης λήγει στο τέλος Μαρτίου του 2023.
Στόχος του προγράμματος
Σκοπός του προγράμματος είναι η είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας. Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να:
-Εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία
-Αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace),
-Ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου,
-Αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω της αξιοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.
Τονίζοντας τον κοινωνικό χαρακτήρα της Κοινωνία της Πληροφορίας(φορέα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης) η οποία πρωταγωνιστεί στην εκπόνηση και υλοποίηση των σημαντικότερων κυβερνητικών δράσεων ενίσχυσης πολιτών και επιχειρήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας, Σταύρος Ασθενίδης επεσήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «πρόκειται για κυβερνητικές δράσεις ενίσχυσης που έχουν προσφέρει ήδη στους δικαιούχους συνολικό ποσό που ξεπερνάει τα 740 εκατ. ευρώ (Ψηφιακή Μέριμνα 1,2, Freedom Pass, Freedom Pass Data, Fuel Pass 1,2, Power Pass, Τουρισμός για όλους). Αθροιστικά περίπου 7,5 εκατομμύρια συμπολίτες μας έχουν ευνοηθεί από αυτά τα προγράμματα, τα οποία αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι ενταγμένα στην Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική, αλλά δημιουργούνται ad-hoc για να απαλύνουν τις συνέπειες των πολλαπλών διεθνών κρίσεων (πανδημία, ενεργειακή κρίση κλπ). Προς την ίδια κατεύθυνση θα κινηθούμε και στην συνέχεια».


Latest News

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση

Coca Cola HBC: Ακυρώνει το event στο Καλλιμάρμαρο μετά το «μπλόκο» Μενδώνη
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας

Lamda Development: Στο 5,092% η συμμετοχή της Breva Howard Capital του Νάτση
Προηγουμένως η Breva Howard Capital κατείχε ποσοστό 2,8291% στη Lamda Development - Τι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας