Mε όλα του τα «όπλα» αναμένεται να παραστεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, την World Travel Market London, που ανοίγει τις πύλες της αύριο Δευτέρα 7 Νοεμβρίου στο Λονδίνο. Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου τα φώτα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα είναι στραμμένα στο Λονδίνο, με τον ΕΟΤ, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός γραμματέας του, Δημήτρης Φραγκάκης, να έχει ήδη προετοιμάσει μεθοδικά την παρουσία της Ελλάδας πολλούς μήνες πριν.
Δ. Φραγκάκης: Ο ΕΟΤ πηγαίνει με όλα του τα όπλα στην WTM London 2022
Στη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου θα παρουσιάσουμε το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης και εστιάζει στο νέο ανανεωμένο περίπτερο του ΕΟΤ, που κάνει το ντεμπούτο του στην WTM.
«Mε δεκάδες συνεκθέτες από όλη τη χώρα, καινοτομίες όπως η παρουσίαση των eco Islands και πολλά άλλα, θέλουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας στην διεθνή αγορά και να τονίσουμε τις δυνατότητες μας σε ένα πολύ απαιτητικό κοινό. Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε μία νέα εποχή για τον τουρισμό με αυτοπεποιθηση, πίστη στις δυνάμεις της και καλή προετοιμασία, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης.
Διαβάστε επίσης – Τουρισμός: Με έσοδα στα επίπεδα του 2019 κλείνει φέτος η σεζόν
Η Ελλάδα ταξιδεύει στην WTM 2022
Εστιάζοντας στην παρουσία της Ελλάδας στην WTM 2022, 80 συνεκθέτες από όλη τη χώρα, μεγάλες επιχειρήσεις, Περιφέρειες, Δήμους, κ.ά., θα προβάλουν το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, ενώ στο πλαίσιο της έκθεση η ελληνική πλευρά θα υλοποιήσει εκδήλωση για την βιωσιμότητα παρουσιάζοντας τα 3 ελληνικά “eco islands” (Νάξο, Αστυπάλαια, Χάλκη), πάντα υπο το πρίσμα της αειφορίας και των πρωτοβουλιών που ήδη τρέχουν σε αυτά.
Την ίδια στιγμή η ελληνική τουριστική ηγεσία θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους μεγαλύτερους παίκτες της βρετανικής αγοράς και όχι μόνο, ενώ την παράσταση θα κλέψουν τα βραβεία που θα παραλάβει η Ελλάδα σε δυο μεγάλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο.
Διαβάστε επίσης – Ζαχαράκη: Στα 12,7 δισ. ευρώ τα τουριστικά έσοδα στο οκτάμηνο
Ντεμπούτο για το νέο περίπτερο του ΕΟΤ
Στα εκθεσιακά δρώμενα της έκθεσης εντάσσεται και η πρώτη εμφάνιση του νέου περιπτέρου του ΕΟΤ, που θα αποτελεί τη βάση για τις εκδηλώσεις του ΕΟΤ και στις μελλοντικές τουριστικές εκθέσεις.
Ο νέος σχεδιασμός αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ΕΟΤ και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, όπως τονίζεται. Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένων στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.
Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία-δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του «ανήκειν», και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. «Μέτρον Άριστον» και «Μηδέν Άγαν», στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.
Ο ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Τα περίπτερα του ΕΟΤ εξυπηρετούν τον βασικό επικοινωνιακό του στόχο που δεν είναι άλλος από την «ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».
Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand “Ελλάδα”, διευκολύνοντας τη διαμόρφωση διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.
World Travel Market London 2022
Με τα φώτα να είναι στραμμένα στην WTM London οι “παίκτες” της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς ο κλάδος έχει εξελιχθεί και αναδιαμορφωθεί τα τελευταία δύο χρόνια προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας καταναλωτικής αγοράς.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW