Σε ανοδική αναθεώρηση των στόχο της για τον αριθμό των επιβατών, προχωρεί η Ryanair Holdings Plc, υποβαθμίζοντας παράλληλα τον πιθανό αντίκτυπο μιας ύφεσης στην ζήτηση για ταξίδια.
Η μεγαλύτερη low cost αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης εκτιμά ότι θα μεταφέρει 168 εκατομμύρια άτομα το έτος που λήγει τον Μάρτιο, από 166,5 εκατομμύρια που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη.
Ανέφερε επίσης, ότι τα κέρδη θα ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Η αεροπορική εταιρεία εκτίμησε ότι οι ανησυχίες σχετικά με τον αντίκτυπο της επιβράδυνσης των οικονομιών και των υψηλότερων λογαριασμών των νοικοκυριών στο επιχειρηματικό της μοντέλο είναι υπερβολικές.
Διαβάστε επίσης: Ryanair: Οι υψηλές χρεώσεις και η αλλαγή στην αεροπορική αγορά
Όπως Aldi και Lidl
Προέβλεψε ότι οι άνθρωποι θα συναλλάσσονται με τους χαμηλότερους διαθέσιμους αεροπορικούς ναύλους αντί να εγκαταλείψουν τις διακοπές τους, συγκρίνοντας τις δραστηριότητές της με αυτές της Aldi και της Lidl.
«Τα Χριστούγεννα φαίνονται πολύ δυνατά, το επόμενο Πάσχα, ήδη το επόμενο καλοκαίρι φαίνονται δυνατά για κρατήσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Michael O’Leary στο Bloomberg TV.
«Αυτό που είναι ασυνήθιστο είναι ότι αυτή τη φορά νομίζω ότι μπαίνουμε σε ύφεση με πλήρη απασχόληση. Οι άνθρωποι φαίνεται να ξοδεύουν και σίγουρα ταξιδεύουν».
Ισχυρή κερδοφορία
Η Ryanair ανακοίνωσε κέρδη 1,37 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πρώτο εξάμηνο μετά το καλοκαίρι, ανακάμπτοντας από ζημίες 48 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία με έδρα το Δουβλίνο είπε ότι θα προσφέρει 10% περισσότερες θέσεις αυτόν τον χειμώνα από ό,τι πριν από την Covid.
Ενώ ο O’Leary εξέφρασε την εμπιστοσύνη του για τις προοπτικές ζήτησης, είπε ότι είναι λιγότερο σίγουρος για την ικανότητα της Boeing Co. να παραδώσει τα 51 737 Max jets που αναμένονται για το επόμενο καλοκαίρι, καθώς εμπόδια προμηθευτών καθυστερούν τις παραδόσεις.
«Ανησυχώ», είπε. «Υπάρχει πραγματική αμφιβολία για το αν θα πάρουμε τα τελευταία πέντε ή 10 από αυτά τα αεροσκάφη εγκαίρως για την αιχμή Ιουνίου-Ιουλίου-Αύγουστου. Πραγματικά δεν θα μάθουμε μέχρι τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο».
Η εταιρεία σχεδιάζει να αποπληρώσει χρέος ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων ευρώ που λήγει τους επόμενους 18 μήνες από τις «πολύ ισχυρές ταμειακές ροές» της, δήλωσε ο Chief Financial Officer Neil Sorahan σε τηλεφωνική συνέντευξη.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες