
Οι επιπλέον χρεώσεις για τον καθαρισμό των καταλυμάτων, για τις οποίες παραπονούνται εδώ και καιρό οι πελάτες της Airbnb, θα είναι σύντομα πιο εμφανείς στην πλατφόρμα αναζήτησης.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπράιαν Τσέσκι, από τον Δεκέμβριο η Airbnb θα επιτρέπει στους επισκέπτες να φιλτράρουν τα αποτελέσματα αναζήτησής τους με βάση το συνολικό κόστος της διαμονής προ φόρων. Αυτό σημαίνει ότι τα συχνά «κρυφά» τέλη καθαρισμού θα είναι μεταξύ των χρεώσεων που περιλαμβάνονται στις τιμές που βλέπουν εξαρχής οι πελάτες.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που προωθούνται, οι ενδιαφερόμενοι με ένα κλικ θα μπορούν να δουν το συνολικό κόστος διανυκτέρευσης, με τις επιπλέον χρεώσεις, κι όχι μόνο αυτό της διαμονής.
«Θέλουμε να το δουν όλοι. Θέλουμε οι άνθρωποι να το ενεργοποιήσουν», λέει. Η λειτουργία θα παραμείνει ενεργοποιημένη όσο το άτομο είναι συνδεδεμένο, επομένως δεν χρειάζεται να επιλέγεται κάθε φορά, υπογράμμισε ο κ. Τσέσκι.
Διαβάστε επίσης – Κομισιόν: Προς ήπιο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις δραστηριότητες της Airbnb
Παράπονα
Η αλλαγή έρχεται μετά από παράπονα που δέχθηκε η εταιρεία σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης των τιμών στην πλατφόρμα.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, μετά τις αντιδράσεις που διατυπώθηκαν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Airbnb ανακοίνωσε αναθεώρηση των τελών της τον Μάιο του 2021. Τότε είχε δεσμευτεί να προχωρήσει στις αλλαγές αυτές έως 15 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.
Διαβάστε επίσης – Airbnb: Επανέρχεται δριμύτερο μετά τη νέα κρίση
Ερωτηθείς γιατί η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν άλλον έναν χρόνο, ο κ. Τσέσκι λέει ότι ο αρχικός σχεδιασμός, με τις αλλαγές στις τιμές χωρίς να αναφέρονται οι αιτίες, μπέρδεψε τους πελάτες.
«Οι τιμές φαίνονται πιο ακριβές. Ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήταν πιο ακριβά και σίγουρα αυτό δεν ήταν χρήσιμο για τις επιχειρήσεις», υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι η Airbnb χρειαζόταν επιπλέον χρόνο για να φτιάξει σωστά τη σχεδίαση της οθόνης. Η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση επιτρέπει στους ανθρώπους να γνωρίζουν ποιες αλλαγές έγιναν στην οθόνη, επεσήμανε.
Διαβάστε επίσης: Συμβουλές προς ιδιοκτήτες ακινήτων τύπου Airbnb
Οι αλλαγές
Η αλλαγή είναι μία από τις λίγες που η εταιρεία ετοιμάζεται να ανακοινώσει. Ο κ. Τσέσκι επεσήμανε ότι οι καταχωρίσεις με καλύτερη αξία, που καθορίζονται από την τιμή και την ποιότητα σε σχέση με άλλες καταχωρίσεις στην περιοχή τους, θα κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τους επόμενους μήνες, οι οικοδεσπότες θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία για να ορίσουν πιο μεταβλητές τιμές, συμπεριλαμβανομένων εποχιακών εκπτώσεων και εκπτώσεων το Σαββατοκύριακο.
Ο κ. Τσέσκι είπε επίσης, ότι στις αρχές του επόμενου έτους, η Airbnb σχεδιάζει επίσης να καταστήσει ευκολότερη την εύρεση των απαιτήσεων που σχετίζονται με τον καθαρισμό, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τις αξιολογήσουν πριν κάνουν κράτηση.
Αυτό σημαίνει επίσης ενημέρωση των οδηγιών για τους οικοδεσπότες σχετικά με το τι είναι εύλογο έργο, λέει. Ορισμένες απαιτήσεις, όπως το σβήσιμο των φώτων και το κλείδωμα των θυρών είναι λογικές, αλλά άλλες, όπως το σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα και το πλύσιμο ρούχων, ξεπερνούν τα όρια, υπογραμμίζει.


Latest News
![Airbnb: Ποιοι ελληνικοί προορισμοί θα γεμίσουν το Πάσχα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/Airbnb-to-vima-600x399.jpg)
Airbnb: Ποιοι ελληνικοί προορισμοί θα γεμίσουν το Πάσχα [γράφημα]
Oι τάσεις για το Πάσχα και η ζήτηση για την ελληνική πρωτεύουσα - Πώς θα κινηθούν οι κρατήσεις για Airbnb
![Ξενοδοχεία: Άλμα 40% στις αξίες την τελευταία τετραετία – Πανευρωπαϊκή πρωτιά [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/ksenodoxio-600x399.jpg)
Πόσο «πλούτισαν» τα ξενοδοχεία της Αθήνας την τελευταία 4ετία [γραφήματα]
Τα ξενοδοχεία της Αθήνας εμφανίζουν και τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης σε ετήσια βάση από το 2015-2024

Κραυγή αγωνίας για τον τουρισμό της Σαντορίνης - Γιατί κινδυνεύει η έναρξη της σεζόν
Αγωνία στους επιχειρηματίες της φιλοξενίας και της κρουαζιέρας για την πορεία της τουριστικής κίνησης - Τι ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

Ο «ανεκμετάλλευτος πλούτος» του συνεδριακού τουρισμού - Έσοδα έως 7 δισ. τον χρόνο
Ο συνεδριακός τουρισμός φέρνει αυτή τη στιγμή έσοδα 2 δισ. σε ετήσια βάση στην Ελλάδα - Τεράστιες οι προοπτικές ανάπτυξης

H Intercontinental ανοίγει νέο ξενοδοχείο στην Κρήτη - Ντεμπούτο για την Vignette Collection στα Χανιά
Η Intercontinental επεκτείνει στην Ελλάδα την ταχέως αναπτυσσόμενη αλυσίδα Vignette Collection

Ρευματοκλοπές στον κλάδο της εστίασης και φιλοξενίας - Τι δείχνουν οι έλεγχοι
Σε ορισμένες περιπτώσεις γνωστών αλυσίδων καταστημάτων, το ποσοστό διαπιστωμένων ρευματοκλοπών ξεπέρασε το 50% επί του αριθμού των παροχών που ελέγχθηκαν

Καλπάζουν Ρόδος και Κρήτη, υποχωρεί η Σαντορίνη – Τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική σεζόν
Αθλητής με ταλέντο αλλά χωρίς προπόνηση ο ελληνικός τουρισμός, εκτιμά ο Γιάννης Χατζής πρόεδρος της ΠΟΞ

Πλέει προς νέα ρεκόρ η κρουαζιέρα - Πάνω απο 5.200 call στα ελληνικά λιμάνια
Για το 2025 αναμένεται αύξηση της κίνησης και η πρόβλεψη είναι για 5,8 εκατομμύρια επιβάτες σε 5.290 αφίξεις πλοίων στα ελληνικά λιμάνια

Νέα τουριστική επένδυση 120 εκατ. στην Κρήτη από τις οικογένειες Σμπώκου-Βασιλάκη
Τουριστικό συγκρότημα στη θέση «Σκούρος» στα νότια του νομού Ηρακλείου

«Τουρισμός για όλους 2025»: Τα 16 βήματα που ξεκλειδώνουν τα vouchers για διακοπές
Στις 10 Μαρτίου λήγει η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2025»