
Οι επιπλέον χρεώσεις για τον καθαρισμό των καταλυμάτων, για τις οποίες παραπονούνται εδώ και καιρό οι πελάτες της Airbnb, θα είναι σύντομα πιο εμφανείς στην πλατφόρμα αναζήτησης.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπράιαν Τσέσκι, από τον Δεκέμβριο η Airbnb θα επιτρέπει στους επισκέπτες να φιλτράρουν τα αποτελέσματα αναζήτησής τους με βάση το συνολικό κόστος της διαμονής προ φόρων. Αυτό σημαίνει ότι τα συχνά «κρυφά» τέλη καθαρισμού θα είναι μεταξύ των χρεώσεων που περιλαμβάνονται στις τιμές που βλέπουν εξαρχής οι πελάτες.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που προωθούνται, οι ενδιαφερόμενοι με ένα κλικ θα μπορούν να δουν το συνολικό κόστος διανυκτέρευσης, με τις επιπλέον χρεώσεις, κι όχι μόνο αυτό της διαμονής.
«Θέλουμε να το δουν όλοι. Θέλουμε οι άνθρωποι να το ενεργοποιήσουν», λέει. Η λειτουργία θα παραμείνει ενεργοποιημένη όσο το άτομο είναι συνδεδεμένο, επομένως δεν χρειάζεται να επιλέγεται κάθε φορά, υπογράμμισε ο κ. Τσέσκι.
Διαβάστε επίσης – Κομισιόν: Προς ήπιο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις δραστηριότητες της Airbnb
Παράπονα
Η αλλαγή έρχεται μετά από παράπονα που δέχθηκε η εταιρεία σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης των τιμών στην πλατφόρμα.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, μετά τις αντιδράσεις που διατυπώθηκαν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Airbnb ανακοίνωσε αναθεώρηση των τελών της τον Μάιο του 2021. Τότε είχε δεσμευτεί να προχωρήσει στις αλλαγές αυτές έως 15 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.
Διαβάστε επίσης – Airbnb: Επανέρχεται δριμύτερο μετά τη νέα κρίση
Ερωτηθείς γιατί η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν άλλον έναν χρόνο, ο κ. Τσέσκι λέει ότι ο αρχικός σχεδιασμός, με τις αλλαγές στις τιμές χωρίς να αναφέρονται οι αιτίες, μπέρδεψε τους πελάτες.
«Οι τιμές φαίνονται πιο ακριβές. Ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήταν πιο ακριβά και σίγουρα αυτό δεν ήταν χρήσιμο για τις επιχειρήσεις», υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι η Airbnb χρειαζόταν επιπλέον χρόνο για να φτιάξει σωστά τη σχεδίαση της οθόνης. Η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση επιτρέπει στους ανθρώπους να γνωρίζουν ποιες αλλαγές έγιναν στην οθόνη, επεσήμανε.
Διαβάστε επίσης: Συμβουλές προς ιδιοκτήτες ακινήτων τύπου Airbnb
Οι αλλαγές
Η αλλαγή είναι μία από τις λίγες που η εταιρεία ετοιμάζεται να ανακοινώσει. Ο κ. Τσέσκι επεσήμανε ότι οι καταχωρίσεις με καλύτερη αξία, που καθορίζονται από την τιμή και την ποιότητα σε σχέση με άλλες καταχωρίσεις στην περιοχή τους, θα κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τους επόμενους μήνες, οι οικοδεσπότες θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία για να ορίσουν πιο μεταβλητές τιμές, συμπεριλαμβανομένων εποχιακών εκπτώσεων και εκπτώσεων το Σαββατοκύριακο.
Ο κ. Τσέσκι είπε επίσης, ότι στις αρχές του επόμενου έτους, η Airbnb σχεδιάζει επίσης να καταστήσει ευκολότερη την εύρεση των απαιτήσεων που σχετίζονται με τον καθαρισμό, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τις αξιολογήσουν πριν κάνουν κράτηση.
Αυτό σημαίνει επίσης ενημέρωση των οδηγιών για τους οικοδεσπότες σχετικά με το τι είναι εύλογο έργο, λέει. Ορισμένες απαιτήσεις, όπως το σβήσιμο των φώτων και το κλείδωμα των θυρών είναι λογικές, αλλά άλλες, όπως το σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα και το πλύσιμο ρούχων, ξεπερνούν τα όρια, υπογραμμίζει.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους