Υποχώρησαν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον Οκτώβριο σε σχέση με έναν μήνα νωρίτερα, καθώς ένα ελάττωμα στην άτρακτο του best seller μοντέλου της εταιρείας, 737 Max, καθυστέρησε τις παραδόσεις νέων αεροπλάνων.
Η Boeing παρέδωσε συνολικά 35 αεροπλάνα τον Οκτώβριο, από 51 τον Σεπτέμβριο. Από αυτά, τα 22 ήταν 737 Max.
Ο αμερικανικός κατασκευαστής αεροσκαφών με έδρα τη Βιρτζίνια είχε ανακοινώσει στους επενδυτές ότι το ελάττωμα θα επηρεάσει τους αριθμούς παράδοσης για τον συγκεκριμένο μήνα.
Διαβάστε επίσης – ΗΠΑ – Βoeing: Ελλιπή βρέθηκαν τα έγγραφα πιστοποίησης του 737 MAX 7
«Θα ανακάμψουμε γρήγορα»
«Θα ανακάμψουμε γρήγορα», εκτίμησε πάντως ο Stan Deal, διευθύνων σύμβουλος της μονάδας εμπορικών αεροπλάνων της Boeing, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης επενδυτών την περασμένη εβδομάδα. «Μπορούμε να αυξήσουμε τον αριθμό των παραδόσεων και θα ανακάμψουμε στο τέλος του έτους, αλλά αυτή η αρνητική εξέλιξη που πρέπει να διαχειριστούμε είχε αντίκτυπο».
Διαβάστε επίσης – Boeing: Αυξάνονται οι παραδόσεις αεροσκαφών τον Σεπτέμβριο
Η Boeing κατασκευάζει περίπου 31 από τα «737» αεροσκάφη της σε έναν μήνα. Την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι αναμένει να παραδώσει 400 έως και 450 αεροσκάφη 737 το επόμενο έτος, από περίπου 375 αεροσκάφη που προβλέπει για φέτος.
Η εταιρεία κατέγραψε 122 παραγγελίες για το 737 Max αεροπλάνο της τον Οκτώβριο από αερομεταφορείς, όπως η Alaska Airlines και η International Consolidated Airlines, μητρική της British Airways.
Προβλήματα
Τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού εμπόδισαν τον κατασκευαστή να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή, ένα ζήτημα που έπληξε και την ανταγωνιστική Airbus, καθώς οι ταξιδιώτες επιστρέφουν μαζικά.
Μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών που έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών από την Boeing είναι η JetBlue και η United.
Η Boeing παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα ένα σχέδιο ανάκαμψης για επενδυτές και αναλυτές που προβλέπει επιστροφή σε ετήσιες πωλήσεις περίπου 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Dave Calhoun είπε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα νέο αεροπλάνο, αλλά όχι μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, καθώς οι εξελίξεις στην τεχνολογία των κινητήρων δεν δικαιολογούν ακόμη αρκετή μείωση καυσίμου για να προσελκύσουν αγοραστές.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης