
Αύξηση της τάξης του 7,4% παρουσίασαν τα καθαρά έσοδα (σε οργανική βάση) της Coca Cola στο τρίτο τρίμηνο από πωλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι εξαιρουμένων των πωλήσεων της Ρωσίας και της Ουκρανίας η άνοδος αγγίζει το 19,6%
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, οι όγκοι πωλήσεων (εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Ουκρανίας) αυξήθηκαν κατά 5,7% σε οργανική βάση, επωφελούμενοι από τη δυναμική των κατηγοριών προτεραιότητάς μας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά στο +6,2%, τα ποτά ενέργειας στο +30% και την κατηγορία του καφέ στο +51%
Τα καθαρά έσοδα απο πωλήσεις ανά κιβώτιο (εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Ουκρανίας) αυξήθηκαν κατά 13,2% σε οργανική βάση λόγω της συνειδητής εστίασής μας στην αύξηση της αξίας, αξιοποιώντας την τιμολογιακή πολιτική και τις στοχευμένες ενέργειες για τη βελτίωση του μείγματος, ως σημαντικά εργαλεία για τη διαχείριση του πληθωρισμού κόστους. Επωφεληθήκαμε επίσης, από τις πολύ καλές επιδόσεις στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και την ισχυρή ανάπτυξη στο μείγμα προϊόντων άμεσης κατανάλωσης.
Η αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία συνεχίστηκε, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 190 μονάδες βάσης και τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 130 μονάδες βάσης το εννιάμηνο.
Έσοδα
Ο όγκος πωλήσεων σε επίπεδο Ομίλου μειώθηκε κατά 6,6% σε οργανική βάση, με διψήφια αύξηση στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, η οποία ωστόσο αντισταθμίστηκε από τη διακοπή των πωλήσεων εμπορικών σημάτων της The Coca-Cola Company στη Ρωσία, ενώ τα καθαρά έσοδα απο πωλήσεις ανά κιβώτιο σε επίπεδο Ομίλου αυξήθηκαν κατά 15,0% σε οργανική βάση.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26,9% σε δημοσιευμένη βάση το τρίτο τρίμηνο.
Η διαδικασία ενσωμάτωσης της Αιγύπτου σημειώνει σημαντική πρόοδο. Το τρίτο τρίμηνο, η Αίγυπτος προσέθεσε 13,4 ποσοστιαίες μονάδες στην συνολική αύξηση του όγκου πωλήσεων σε δημοσιευμένη βάση και 8,1 ποσοστιαίες μονάδες στη συνολική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση.
Οι μεταβολές στις συναλλαγματικές ισοτιμίες των ξένων νομισμάτων συνέβαλαν στην αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση κατά 7,6 ποσοστιαίες μονάδες την ίδια περίοδο.
Βασικά στοιχεία ανά αγορά: Οι αναπτυγμένες και οι αναπτυσσόμενες αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή δυναμική ανάπτυξης, ενώ οι αναδυόμενες αγορές επηρεάζονται αρνητικά από τη Ρωσία και την Ουκρανία.
Αναπτυγμένες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε οργανική βάση, με συνεχιζόμενη καλή δυναμική ανάπτυξης σε όλες τις χώρες, επωφελούμενη από την ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, ιδίως στο κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού.
Αναπτυσσόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 23,1% σε οργανική βάση, χάρη στην ισχυρή αύξηση των μεριδίων σε όλες τις χώρες.
Αναδυόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα απο πωλήσεις μειώθηκαν κατά 6,2% σε οργανική βάση, επηρεασμένα από την Ρωσία και την Ουκρανία. Εξαιρουμένων αυτών, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17,7% σε οργανική βάση.
Αναθεώρηση κερδών
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Σημειώσαμε ισχυρή επίδοση και συνεχίσαμε να κερδίζουμε μερίδο αγοράς κατά το τρίτο τρίμηνο χάρη στην αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά τη διάρκεια αυτού του πολύ σημαντικού εμπορικά τριμήνου και στην εστίασή μας στις κατηγορίες και τα κανάλια όπου μπορούμε να επιτύχουμε την καλύτερη ανάπτυξη.
Μέχρι τώρα έχουμε δει πολύ περιορισμένα δείγματα αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, αλλά παραμένουμε σε εγρήγορση για αυτό το ενδεχόμενο και μπορούμε να προσαρμοστούμε γρήγορα αν χρειαστεί. Έχουμε επίγνωση του αντίκτυπου που έχει το δύσκολο περιβάλλον στους καταναλωτές μας. Παράλληλα προσεγγίζουμε με υπευθυνότητα τις αποφάσεις σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική και το μείγμα προϊόντων στο πλαίσιο διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, ενώ συνεχίζουμε να παρέχουμε αξία στους αγοραστές και στους πελάτες μας. Είναι ενθαρρυντικό ότι, ως αποτέλεσμα αυτής της προσεκτικής προσέγγισης, σημειώνουμε σταθερά ισχυρές επιδόσεις τιμών/μείγματος, παράλληλα με συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς και παραμένουμε πρώτοι στη συνεισφορά αύξησης εσόδων στον τομέα των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης σε όλους του πελάτες μας λιανικής πώλησης.
Σε συνέχεια των ισχυρών αποτελεσμάτων της περιόδου και έχοντας επίγνωση του ευρύτερου μακροοικονομικού περιβάλλοντος και των γεωπολιτικών κινδύνων στις αγορές μας, ανανεώνουμε τις εκτιμήσεις μας σε σχέση με τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη για το 2022, τα οποία πλέον αναμένουμε ότι θα διαμορφωθούν μεταξύ €860 και €900 εκατομμυρίων.
Εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στη δυναμική και το εύρος του χαρτοφυλακίου μας και στην ανθεκτικότητα της επιχείρησής μας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ευκαιρίες που βελτιώνουν τις προοπτικές μας για το μέλλον, με στόχο να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας. Αυτή συμπεριλαμβάνει την επίτευξη προόδου σε σχέση με τους περιβαλλοντικούς μας στόχους, που τώρα ενισχύεται περαιτέρω με την έκδοση του πρώτου μας «πράσινου» ομολόγου κατά το τρίτο τρίμηνο. Τέλος, οι επιδόσεις μας αποτελούν απόδειξη της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας και θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για τη συνεχή υποστήριξή τους.»


Latest News

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman Παύλος Χατζηπαυλίδης - Η άνοδος και η Intrafashion
Η δημιουργία της Pink Woman, η ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα και η εξαγορά από την Intrafashion

Συνεργασία adidas – ΠΑΕ Ολυμπιακός: Συλλεκτική επετειακή εμφάνιση για τα 100 χρόνια της ομάδας
Εμπνευσμένη από την πορεία της ομάδας και τις χαρακτηριστικές ερυθρόλευκες εντός έδρας εμφανίσεις της

Διετές πάγωμα της ψηφιακής κάρτας ζητούν αρτοποιοί και ζαχαροπλάστες
Εξαίρεση ζητά η ΕΕΠΑΖ για ψηφιακή κάρτα εργασίας - Φόβοι ότι «ο κλάδος αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα απειλείται με αφανισμό»

Με το δεξί ξεκίνησε η νέα χρονιά για την Aegean - Αύξηση 9% στην επιβατική κίνηση
Η AEGEAN στο παραδοσιακά πιο αδύναμο δίμηνο του έτους κατέγραψε αύξηση 13% στην κίνηση εξωτερικού και 3% στην κίνηση εσωτερικού

Τα ΕΛΤΑ κυκλοφορούν γραμματόσημα για τα 100 χρόνια του Ολυμπιακού
Η Αναμνηστική Σειρά Γραμματοσήμων «100 Χρόνια Ολυμπιακός» περιλαμβάνει επίσης Φάκελο Πρώτης Ημέρας Κυκλοφορίας και αριθμημένα Set Packs με όλα τα προϊόντα μαζί

ΕΒΕΑ – ΠΣΕ ενώνουν δυνάμεις για την ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών
Η συνάντηση ΕΒΕΑ - ΠΣΕ οδήγησε σε μια κοινή δέσμευση για την ενδυνάμωση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας