Την επίσημη λειτουργία της νέας παραγωγικής μονάδας στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία Unismack. Η νέα θυγατρική εταιρεία θα λειτουργεί με την επωνυμία SnackCraft LLC.
Η νέα μονάδα
Η SnackCraft LLC ολοκλήρωσε την εγκατάσταση της πρώτης γραμμής παραγωγής και την έναρξη των αντίστοιχων εργασιών την 1η Νοεμβρίου 2022. Η νέα εταιρεία έχει προσλάβει ήδη 35 άτομα, ενώ υπολογίζεται ότι θα απασχολεί συνολικά 100 εργαζόμενους μέχρι το καλοκαίρι του 2023 και ότι θα ανοίξουν άλλες 180 νέες θέσεις εργασίας σε ορίζοντα δύο ετών.
Η νέα παραγωγική μονάδα του Μίσιγκαν προς το παρόν επικεντρώνεται στην παραγωγή σνακ τύπου pellet, όπως τσιπς λαχανικών, αλλά στο άμεσο μέλλον θα δημιουργεί επίσης κράκερ ψημένα στο φούρνο, τσιπς τορτίγιας και σνακ με την εφαρμογή της τεχνολογίας εξώθησης, εκμεταλλευόμενη πάντα την εμπειρία και την τεχνογνωσία που πηγάζει από την μητρική εταιρεία στον ελλαδικό χώρο.
Η εταιρεία
Η Unismack ιδρύθηκε το 2006 και αποτελεί τη συνέχεια της ενασχόλησης της οικογένειας Στρατάκη στον χώρο της αρτοβιομηχανίας. Στόχος της εταιρείας είναι να επικεντρωθεί στη δημιουργία καινοτόμων, “better-for-you” προϊόντων σνακ, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της βιομηχανικής αρτοποιίας. Το 2011 η Unismack λάνσαρε το brand Wellaby’s, το οποίο γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπως η Αυστραλία. Μέχρι το 2015 η εταιρεία παρήγε νέα προϊόντα, όπως σνακ με άλευρα από όσπρια. Το 2020 η συνεχής ανάπτυξη οδήγησε σε ένα νέο επενδυτικό πλάνο για μία τρίτη γραμμή παραγωγής στην Ελλάδα και την ίδρυση της θυγατρικής μονάδας SnackCraft L.L.C. στην Αμερική.
Η ετήσια παραγωγική ικανότητα της Unismack είναι 5.000 τόνοι τελικού προϊόντος με και ο ετήσιος τζίρος της ξεπερνάει τα € 12 εκ. Αυτή τη στιγμή τα προϊόντα της Unismack εξάγονται σε μεγάλες αγορές με σημαντικότερες τις Η.Π.Α., το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, αλλά και τη Νέα Ζηλανδία, τη Σκανδιναβία, την Ιαπωνία, τη Γερμανία και τη Νότια Αφρική.
Τα προϊόντα
Όπως αναφέρει η εταιρεία, τα σνακ και κράκερ της Unismack απευθύνονται κυρίως σε καταναλωτές που θέλουν να ακολουθήσουν μία πιο ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς στη γεύση. Είναι αποκλειστικά ψημένα στο φούρνο με βασικά συστατικά τα άλευρα οσπρίων (φακή, ρεβίθι κλπ), λαχανικών (κουνουπίδι, κολοκύθα, καρότο, παντζάρι κ.α.) ή τα άλευρα χωρίς γλουτένη (καλαμπόκι, ρύζι, αμάρανθο, κινόα, φαγόπυρο).
Αποτελούνται κατά κύριο λόγο από πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, ενώ ελέγχονται συνεχώς για τα επίπεδα λίπους και κορεσμένων λιπαρών. Επιπλέον, δεν περιέχουν τεχνητά χρώματα ή χρωστικές, χημικά συντηρητικά, ενώ είναι πλήρως απαλλαγμένα από αλλεργιογόνα (πλην των γαλακτοκομικών), γεγονός που τα καθιστά απόλυτα ασφαλή για άτομα με διατροφικές αλλεργίες.
Η εταιρεία προμηθεύεται πρώτες ύλες από εγχώριους παραγωγούς για μεσογειακά προϊόντα, όπως ρυζάλευρο, τυρί φέτα, ελαιόλαδο κ.ά. ενώ συνεργάζεται με προμηθευτές του εξωτερικού για πρώτες ύλες που απαιτούν ειδική επεξεργασία. Η μεταφορά προμηθειών από και προς Ευρώπη και Αμερική οργανώνεται με τρόπο ώστε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα να μειώνεται στο ελάχιστο.
«Η Unismack απασχολεί στη Βόρεια Ελλάδα περίπου 100 εργαζόμενους εκ των οποίων 69% είναι γυναίκες και 31% άνδρες. Μάλιστα, οι γυναίκες έχουν ίσες ευκαιρίες και σε διοικητικές θέσεις, αφού επικρατεί απόλυτη ισορροπία 50-50 στον τομέα της διοίκησης. Η εταιρεία επιλέγει το ανθρώπινο δυναμικό με αντικειμενικά κριτήρια, που βασίζονται στις ικανότητες, τις γνώσεις και την προσωπικότητα του κάθε ατόμου και λιγότερο στο φύλο, την ηλικία ή την εμφάνιση», τόνισε ο Δημήτριος Στρατάκης, Group CEO της Unismack.
Κέντρο καινοτομίας
Τέλος, η εταιρεία σχεδιάζει μία επένδυση ύψους €2,0 – €2,5 εκ. για τη δημιουργία του Innovation Center στις εγκαταστάσεις της στο Κιλκίς. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο κέντρο έρευνας και καινοτομίας που θα δώσει τη δυνατότητα στο εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας να αναπτύξει και να αξιολογήσει οποιαδήποτε concept, με βάση τις αρχές του design thinking και του product management. Επιπλέον, θα βοηθήσει στη δημιουργία προϊόντων, μέσω διαφοροποιημένων παραγωγικών διαδικασιών σε μικρογραφία, ενώ θα προσφέρει τη δυνατότητα διεξαγωγής πάνελ ή τη χρήση άλλων μεθόδων για την αξιολόγηση του τελικού αποτελέσματος.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση