Μεγαλύτερη ένταση των πληθωριστικών πιέσεων για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 προέβλεψε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic, ενώ χαρακτήρισε και το 2023 ως μια χρονιά υψηλού πληθωρισμού.
Γι’ αυτό το λόγο, όπως ανάφερε ο κ. Bogdanovic κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, ο όμιλος έχει κάνει ολιστικά πλάνα, με περισσότερο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική. «Έχουμε αυτοπεποίθηση για το πώς θα τα εφαρμόσουμε στη συνέχεια», σημείωσε.
Προκειμένου να αντισταθμιστούν οι ανατιμήσεις, στο επίκεντρο βρίσκονται τόσο οι προωθητικές ενέργειες όσο και η συρρίκνωση (μείωση περιεχομένου), αλλά και το «σπάσιμο» των συσκευασιών σε συγκεκριμένες αγορές. Στην Πολωνία, η κίνηση να «κατέβει» η συσκευασία του 1,5 λίτρου στο 1,25 λίτρα, φαίνεται ότι αποδίδει. Επίσης θετικά αποτελέσματα έχει και μείωση των πολυσυσκευασιών με έμφαση στη μονή συσκευασία.
Σε κάθε περίπτωση όμως, ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε ότι είναι πολύ περιορισμένα τα δείγματα αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, «αλλά παραμένουμε σε εγρήγορση για αυτό το ενδεχόμενο και μπορούμε να προσαρμοστούμε γρήγορα αν χρειαστεί». «Έχουμε επίγνωση του αντίκτυπου που έχει το δύσκολο περιβάλλον στους καταναλωτές μας», επεσήμανε.
Η ζήτηση για τα προϊόντα του ομίλου – όπως φάνηκε και από τα οικονομικά αποτελέσματα για το 9μηνο – παραμένει υψηλή, ενώ η προς τα πάνω αναθεώρηση των προβλέψεων για την λειτουργική κερδοφορία φέτος, η οποία προσδιορίζεται πλέον στα 860 με 900 εκατ. ευρώ έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για εύρος 740 έως 820 εκατ. ευρώ, ικανοποίησε τους επενδυτές.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις μας στο τρίτο τρίμηνο που ήταν πάνω από τις προσδοκίες μας» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC.
Υπενθυμίζεται ότι ο όγκος πωλήσεων σε επίπεδο ομίλου μειώθηκε κατά 6,6% σε οργανική βάση, με διψήφια αύξηση στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, η οποία ωστόσο αντισταθμίστηκε από τη διακοπή των πωλήσεων εμπορικών σημάτων της The Coca-Cola Company στη Ρωσία, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε επίπεδο Ομίλου αυξήθηκαν κατά 15,0% σε οργανική βάση.
Αλλαγή πλεύσης στη Ρωσία
Αναφορικά με την αγορά της Ρωσίας, η Coca-Cola HBC έχει σταματήσει την παραγωγή προϊόντων Coca-Cola, ενώ όπως δήλωσε ο Zoran Bogdanovic στο Reuters, ο όμιλος έχει περιορίσει συνολικά τις δραστηριότητές του στην χώρα και έχει μειώσει το προσωπικό που απασχολεί κατά διψήφιο ποσοστό.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος στη Ρωσία έχει από τις αρχές Αυγούστου νέα επωνυμία (Multon Partners) και πολύ μικρότερη παρουσία εστιασμένη σε τοπικά σήματα.
Με τη νέα της εταιρική μορφή η θυγατρική της Coca – Cola HBC ξεκίνησε την παραγωγή και την εμφιάλωση του νέου αναψυκτικού Dobry Cola.
Latest News
Οι μαρίνες το next big thing στο shopping – Τι σχεδιάζεται
Οι επενδύσεις που δρομολογούνται στις μαρίνες στην Αττική και σε δημοφιλή νησιά αλλάζουν το τοπίο και στο λιανικό εμπόριο
SATO: Από τα τρίποντα των «χρυσών» 90’s στην εκκαθάριση και πάλι απ’ την αρχή
Τα έπιπλα, τα ακίνητα, το μπάσκετ και το γκολ που δεν μπήκε – Το τέλος και η αρχή της SATO της οικογένειας Θεοδωρίδη
Οριστικό τέλος για τη Tupperware στην Ελλάδα - Παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου για τα θρυλικά ταπεράκια
Η (πολύ) δύσκολη επόμενη μέρα της Tupperware μέσω της εταιρείας Party Products LLC - Η κατάρρευση του ελληνικού τζίρου μετά το λουκέτο στο εργοστάσιο της Θήβας
HELLENiQ ENERGY – Motor Oil: Ρίχνουν άλλα 4 δισ. για πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό
Τα ελληνικά διυλιστήρια των HELLENiQ ENERGY και Motor Oil, συνεχίζουν τον μετασχηματισμό τους με συνολικές επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030
Η τραπεζική πυξίδα στο Χρηματιστήριο δείχνει τον… Βορρά
Οι τράπεζες, σύμφωνα με αναλυτές, θα συνεχίσουν και το 2025 να δίνουν τον τόνο στο Χρηματιστήριο Αθηνών αλλά και στις οικονομικές επιδόσεις συνολικά της αγοράς
Έλληνας ο κορυφαίος ελαιοπαραγωγός στον κόσμο το 2024
Μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό ελαιόλαδο - Νο.1 ελαιοπαραγωγός χώρα διεθνώς η Ελλάδα στα γαστρονομικά ελαιόλαδα
Τζίρος 5,8 δισ. ευρώ από τις 2.000 ελληνικές εταιρείες στη Ρουμανία
Στα 4,2 δισ. το απόθεμα άμεσων ξένων επενδύσεων - Ποιες επιχειρήσεις ξεχωρίζουν
Νέες αυξήσεις φωτιά στα ασφάλιστρα υγείας – Τα funds που φεύγουν, το ολιγοπώλιο και η Επιτροπή Ανταγωνισμού
Αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και το 2025 – Η πολιτική αντιπαράθεση και η εκκρεμής έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Εκπτώσεις πριν τις… εκπτώσεις από μεγάλες αλυσίδες
Στη «μάχη» των προσφορών οι μεγάλοι λιανέμποροι πριν την επίσημη πρεμιέρα των εκπτώσεων στις 13/1 - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα - Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Πότε «βλέπει» το επιτόκιο της ΕΚΤ στο 2% ο Στουρνάρας
Ο κ. Στουρνάρας ανέφερε ότι «έχουμε κάνει τέσσερις μειώσεις στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, έχουμε πέσει από το 4% που ήταν το Ιούνιο σε 3%»