Αξίζει να εξεταστούν οι σχέσεις του Ίλον Μασκ με άλλες χώρες, υπογράμμισε ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Τζο Μπάιντεν, ερωτηθείς αν ο επικεφαλής της Tesla, της SpaceX και πλέον του Twitter, αποτελεί απειλή για την εθνική ασφάλεια.
Σε συνέντευξη Τύπου στον Λευκό Οίκο την Τετάρτη, ο πρόεδρος ρωτήθηκε συγκεκριμένα: «Πιστεύετε ότι ο Ίλον Μασκ αποτελεί απειλή για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ και εάν οι ΗΠΑ, με τα εργαλεία που έχετε, θα ερευνήσουν την κοινή απόκτηση του Twitter με ξένες κυβερνήσεις, περιλαμβανομένης της Σαουδικής Αραβίας;»
Ο Μπάιντεν απάντηση: «Η συνεργασία και/ή οι τεχνικές σχέσεις του Ίλον Μασκ με άλλες χώρες αξίζει να εξεταστούν. Είτε κάνει κάτι ακατάλληλο είτε όχι. Πιστεύω ότι αξίζει να το δούμε και αυτό είναι το μόνο που θα πω».
Διαβάστε επίσης – Εργασιακή κουλτούρα «24/7» φέρνει στο Twitter o Μασκ – Σαρωτικές αλλαγές
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μασκ δεν στηρίζει τον Μπάιντεν και μάλιστα βάλλει ανοικτά κατά των Δημοκρατικών.
Καθ′ όλη τη διάρκεια του 2022, ο Μασκ κατηγορεί τον αμερικανικό πρόεδρο ότι αγνοεί το εγχείρημά του για τα ηλεκτρικά οχήματα, την Tesla, παρά την επιτυχία του, και ότι ευνοούσε τις παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες και τα συνδικάτα τους. Και μάλιστα είπε ότι θα ψηφίσει τους Ρεπουμπλικανούς.
Διαβάστε επίσης – Ο Μπάιντεν τα… έβαλε με το Twitter – «Διασπείρει ψεύδη σε όλο τον κόσμο»
Στις 7 Νοεμβρίου, καθώς οι ψηφοφόροι ήταν έτοιμοι να λάβουν αποφάσεις για τις κάλπες, ο Μασκ έγραψε στο Twitter: «Η κοινή εξουσία περιορίζει τις χειρότερες υπερβολές και των δύο κομμάτων, επομένως συνιστώ να ψηφίσετε για ένα Ρεπουμπλικανικό Κογκρέσο, δεδομένου ότι η Προεδρία είναι Δημοκρατική».
Όπως αναφέρει το CNBC, Ο Μασκ απέκτησε το Twitter σε μια συμφωνία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έκλεισε στις 28 Οκτωβρίου. Ενώ έχει επενδύσει δισεκατομμύρια από τη σημαντική προσωπική του περιουσία στην εξαγορά, συγκέντρωσε επίσης χρηματοδότηση από εξωτερικούς εταίρους χρηματοδότησης μετοχών και χρέους και ζήτησε ορισμένοι μεγάλοι υφιστάμενοι μέτοχοι να ρίξουν τα μερίδιά τους στην εταιρεία χαρτοφυλακίου του.
Ο μακροχρόνιος μέτοχος της Σαουδικής Αραβίας, Πρίγκιπας Alwaleed bin Talal, κατέχει δεκάδες εκατομμύρια μετοχές του Twitter και αντί να τις πουλήσει, τις κράτησε, καθιστώντας τη βασιλική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας τον δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο στο κοινωνικό δίκτυο. Το βασίλειο του Κατάρ συμμετείχε επίσης στη συμφωνία του Μασκ στο Twitter.
Πρόσφατα, ο γερουσιαστής Chris Murphy (D-Conn.) που ηγείται μιας υποεπιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων, έστειλε επιστολή στην Επιτροπή Ξένων Επενδύσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες ζητώντας να επανεξεταστεί η χρηματοδότηση πίσω από τη συμφωνία του Μασκ στο Twitter.
Starlink
Η αεροδιαστημική εταιρεία του Ιλον Μασκ, SpaceX, δώρισε προηγουμένως ένα μέρος των τερματικών διαδικτύου Starlink στην Ουκρανία, τα οποία έχουν αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση του στρατού της χώρας στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της εισβολής της Ρωσίας.
Ο Μασκ θεωρήθηκε ήρωας όταν τέθηκε για πρώτη φορά διαθέσιμη η υπηρεσία Starlink στην Ουκρανία. Αλλά αφού ο ιδρυτής της SpaceX δημοσίευσε μια σειρά από tweets στις 3 Οκτωβρίου, αναζητώντας υποστήριξη για τη γνώμη του σχετικά με την καλύτερη λύση στον πόλεμο της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας, αντιμετώπισε μια μεγάλη αντίδραση.
Μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, ο Μασκ έγραψε στο Twitter ότι το Starlink στην Ουκρανία έχει κοστίσει στη SpaceX 80 εκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής και θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος αυτού του έτους.
Η ουκρανική κυβέρνηση, η οποία γενικά επαινεί τη SpaceX και τον Musk, αναζητά τώρα εναλλακτικές λύσεις για το Starlink, δήλωσε την περασμένη Πέμπτη ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Mykhailo Fedorov.
Tesla
Εκτός από τις ιδέες του για τη Ρωσία, ο Ίλον Μασκ έχει ακουστεί για την Κίνα και την Ταϊβάν και πρότεινε η Ταϊβάν να γίνει «μια ειδική διοικητική ζώνη» της Κίνας με μια ρύθμιση που θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι πιο «επιεικής» από το Χονγκ Κονγκ.
Οι Ταϊβανοί πολιτικοί είχαν προηγουμένως απορρίψει την ιδέα της «μίας χώρας, δύο συστημάτων» όπως το Χονγκ Κονγκ, και αμέσως ανταπέδωσαν τον Μασκ. Όμως τα σχόλιά του επαίνεσαν τον πρεσβευτή της Κίνας στις ΗΠΑ
Η επιτυχία της εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων του Μασκ, Tesla, εξαρτάται από την πρόσβασή της σε μια σειρά προμηθευτών και στην ευρύτερη αγορά στην ηπειρωτική Κίνα.
Latest News
Σε ποιο μέρος στο Παρίσι είναι πιο δύσκολο να κλείσεις τραπέζι
Δεν είναι κάποιο νέο στέκι με ένα viral ζαχαροπλαστείο ούτε ένα θρυλικό μπιστρό με ένα ή δύο αστέρια Michelin για τα οποία φημίζεται το Παρίσι
Βούιτσιτς (ΕΚΤ): Οι μειώσεις επιτοκίων θα συνεχιστούν και το 2025
Η κατεύθυνση είναι σαφής για την ΕΚΤ, η οποία αναμένεται να συνεχίσει την κατεύθυνση του 2024 με περαιτέρω μείωση των επιτοκίων
Economist για Τραμπ: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον νέο πρόεδρο, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
Συνολικά 29 απεργίες έλαβαν χώρα σε χώρους εργασίας με πάνω από 1.000 εργαζόμενους στο 11μηνο - Το μέλλον επί προεδρίας Τραμπ
Γιατί το νέο concept της KFC δεν θυμίζει καθόλου... KFC
Η αμερικανική αλυσίδα KFC εγκαινιάζει το Saucy, που δίνει έμφαση στο κοτόπουλο και τις σάλτσες - Σε ποιους απευθύνεται
Η Apple αναδείχθηκε ως η καλύτερη διοικούμενη εταιρεία των ΗΠΑ και «εκθρόνισε» τη Microsoft
Πήρε τη μοναδική διάκριση All Star στην ετήσια κατάταξη Management Top 250 - Πώς «εκθρόνισε» τη Microsoft
Οι κεντρικοί τραπεζίτες προσπαθούν να αποκρυπτογραφήσουν τον Τραμπ [γράφημα]
Από την αμερικανική Fed μέχρι την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ζητείται δείγμα γραφής για τις πολιτικές του νέου προέδρου των ΗΠΑ
Γιατί τα φάρμακα για απώλεια βάρους στέλνουν τους Αμερικανούς στον γιατρό
Αποκλειστική ανάλυση εκατοντάδων χιλιάδων ηλεκτρονικών αρχείων ασθενών από την εταιρεία δεδομένων υγείας Truveta
Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
Στη Βραζιλίας οι υπερβολικές κρατικές δαπάνες που ωθούν τον καλπάζοντα πληθωρισμό και παραγκωνίζουν την ανάπτυξη είναι μια μόνιμη πληγή
Πρόταση για αμυντικές δαπάνες 90 δισ. από τον Γερμανό υπουργό Άμυνας
Οι δηλώσεις του Μπόρις Πιστόριους στη Γερμανία έρχονται εν μέσω πίεσης προς τα μέλη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν τις αμυντικές τους δαπάνες
Το νέο χαράτσι του δημάρχου στους Λονδρέζους
Νέο χαράτσι επέβαλε ο δ΄ήμαρχος σε όποιον μετακινείται στο Λονδίνο