Το σοβαρό πρόβλημα συνωστισμού οχημάτων που σταθμεύουν παράνομα στις προσβάσεις, που έχει προκαλέσει σοβαρά παράπονα από τους επιβάτες αλλά και προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του Κύριου Αεροσταθμού, σκοπεύει να επιλύσει η διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Συγκεκριμένα το ΔΑΑ ανακοίνωσε πως μέσα στον Νοέμβριο θα ξεκινήσει έργο που θα αφορά στη διαμόρφωση εισόδων και εξόδων στα οδικά τμήματα πρόσβασης στους χώρους αναχωρήσεων και αφίξεων, οι οποίες θα ελέγχονται με αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών. Οι σχετικές εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν το επόμενο καλοκαίρι.
Διαβάστε επίσης – ΔΑΑ – Αναδείχθηκε το καλύτερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη για το 2021
Ειδικότερα η διεύθυνση του ΔΑΑ επισημαίνει ότι η αύξηση της επιβατικής κίνησης σε επίπεδα που προσεγγίζουν το 2019, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα έντονη χρήση ιδιωτικού αυτοκινήτου στην μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο στο πλαίσιο μιας νέας πραγματικότητας που διαμόρφωσε η πανδημία, απαιτούν στοχευμένες λύσεις στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Διαβάστε επίσης – «Ελευθέριος Βενιζέλος»: Πλησίασε αλλά δεν ξεπέρασε το ρεκόρ του 2019
Με γνώμονα και καθήκον μας να «γινόμαστε καλύτεροι» και λαμβάνοντας υπόψη και τις παρατηρήσεις των ίδιων των επιβατών, προχωρούμε σε σημαντική βελτίωση – τόσο από πλευράς ροής των οχημάτων και εξυπηρέτησης του κοινού, όσο και από πλευράς περιβαλλοντικής – με ένα ακόμη έργο για την εύρυθμη λειτουργία και ρύθμιση της κυκλοφορίας στην πρόσβαση του Κύριου Αεροσταθμού. Συγκεκριμένα το έργο θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Άρθρο 29 του Ν.4903/22 (ΦΕΚ Α’ 46/5.3.2022), στα σημεία των αφίξεων και των αναχωρήσεων που πολλοί οδηγοί επιλέγουν ως τελευταία στάση αποχαιρετισμού αλλά και υποδοχής.
Παρεμβάσεις συμβατές με τις διεθνείς πρακτικές
Λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις ανάγκες χωρητικότητας όσο και τα παράπονα των ταξιδιωτών για την αρνητική εικόνα συνωστισμού που δημιουργείται από οχήματα που σταθμεύουν παράνομα στις προσβάσεις, το έργο – του οποίου οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στο Νοέμβριο και θα ολοκληρωθούν πριν το επόμενο καλοκαίρι – αφορά στη διαμόρφωση εισόδων και εξόδων στα οδικά τμήματα πρόσβασης στους χώρους αναχωρήσεων και αφίξεων, οι οποίες θα ελέγχονται με αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών. Για τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις, που είναι απόλυτα συμβατές με τις διεθνείς πρακτικές, όπως άλλωστε εφαρμόζονται πλέον και στα περισσότερα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, έχουν προηγηθεί συγκοινωνιακές μελέτες που αποδεικνύουν την λειτουργικότητά τους.
Χρόνος 10 λεπτών
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, ο χρόνος διέλευσης, στάσης και εξόδου θα οριστεί σε 10 λεπτά, με σκοπό να αποθαρρύνεται η παρατεταμένη παραμονή για την οποία ο χώρος δεν επαρκεί, καθώς δεν είναι προορισμένος για τον σκοπό αυτό. H υπέρβαση του επιτρεπόμενου χρόνου παραμονής και η στάση των οχημάτων στους χώρους αυτούς πέραν των 10 λεπτών, θα επιφέρει χρέωση. Σύμφωνα με τη διεθνή και ευρωπαϊκή εμπειρία, η ρύθμιση αυτή αποτελεί διαδεδομένη και επιτυχημένη πρακτική με πολύ υψηλά ποσοστά συμμόρφωσης των οδηγών σε σύντομο χρονικό διάστημα και συμβάλλει σημαντικά στην τήρηση των χρόνων και στην αποσυμφόρηση των χώρων διέλευσης των οχημάτων. Σε κάθε περίπτωση, τυχόν ποσά που θα προέλθουν από τη χρέωση αυτή, θα διατεθούν για την ενίσχυση φορέα οδικής ασφάλειας. Ταυτόχρονα, η παροχή δωρεάν χρόνου παραμονής στους χώρους στάθμευσης Μικρής Διάρκειας 1 & 2 για 20 λεπτά θα εξακολουθήσει να ισχύει για όλους ανεξαιρέτως τους χρήστες.
Προβλέψεις για ταξιδιώτες με αυξημένες ανάγκες
Παράλληλα, ειδικές προβλέψεις θα υπάρχουν, φυσικά, για τους ταξιδιώτες με μειωμένη κινητικότητα και αυξημένες ανάγκες.
Τα έργα θα πραγματοποιηθούν σταδιακά, ξεκινώντας από το εξωτερικό διάζωμα Αναχωρήσεων (χώρος αποβίβασης) και στη συνέχεια θα επεκταθούν και στο εξωτερικό διάζωμα Αφίξεων (χώρος επιβίβασης). Το οδικό τμήμα που εξυπηρετεί τους χώρους στάθμευσης (Μικρής Διάρκειας 1 & 2), το ξενοδοχείο καθώς και τη διαμπερή διέλευση οχημάτων από Νότο προς Βορρά για την Αττική οδό δεν θα επηρεαστεί από τα έργα. Περαιτέρω ενημερώσεις για την πορεία των έργων και σχετικές χρηστικές πληροφορίες θα παρέχονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Latest News
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Συζητήσεις με Motor Oil για την ΗΡΩΝ – Καμία συμφωνία προσώρας
Τι αναφέρει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Motor Oil
Νέα Agentic AI πλατφόρμα από την AustriaCard
Η ΑΙ στρατηγική της AustriaCard Holdings εμπλουτίζεται και αξιοποιεί το σύνολο μοντέλων παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης
Piraeus WealthAdvisor: Νέα υπηρεσία της Πειραιώς για προσωποποιημένες επενδυτικές συμβουλές
Η υπηρεσία βασίζεται σε μια υπολογιστικά ισχυρή robo-for-advisors πλατφόρμα, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των Private Bankers της Τράπεζας και των πελατών
Κι επίσημα ο Ιωάννης Παπαχρήστου νέος CEO στο Υπερταμείο
Το Υπερταμείο ανακοίνωσε το διορισμό του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου
Payzy pro με payzy POS: Λύση μετατρέπει το κινητό σε τερματικό συναλλαγών
Η λύση της COSMOTE Payments προσφέρεται χωρίς κόστος απόκτησης και συντήρησης εξοπλισμού, χωρίς δέσμευση συμβολαίου και με δυνατότητα μηδενισμού της προμήθειας συναλλαγών
Συνεχίζεται η ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου του ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ φέρνει τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα μεταφοράς τσιμέντου
Palowise: Συνεργασία με τον διεθνούς φήμης σύμβουλο επικοινωνίας Ajay Kharι
Η Palowise ανακοίνωσε και επίσημα τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Kharι
HELLENiQ ENERGY: Πρότυπο Κέντρο Αριστείας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Ενέργεια με το Alba Graduate Business School
H ΗELLENiQ ENERGY στοχεύει να προωθήσει την καινοτομία, την επιστημονική έρευνα και την επιμόρφωση στον κλάδο της ενέργειας
Στις αναδυόμενες τεχνολογίες ποντάρουν οι CEO των τραπεζών - Τι δείχνει έρευνα της KPMG
Σύμφωνα με το «CEO Outlook» της KPMG το 66% των CEO του τραπεζικού κλάδου εκφράζει αισιοδοξία για τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου
Attica Bank: Ολοκλήρωση των τιτλοποιήσεων «Domus» και «Rhodium»
Οι τιτλοποιήσεις χαρτοφυλακίων μη-εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων της Attica Bank ήταν συνολικής λογιστικής αξίας περίπου €3.7 δισ