
Eνημερωτική εκδήλωση αναφορικά με το χρηματοδοτικό εργαλείο που δημιούργησαν πριν μερικές μήνες πραγματοποίησαν το ΤΜΕΔΕ και η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα. Η εκδήλωση, που φιλοξένησε το ΤΜΕΔΕ στα κεντρικά του γραφεία, έγινε παρουσία των εκπροσώπων των 8 συνεργαζόμενων τραπεζών που παρέχουν τα δάνεια του προγράμματος, των κλαδικών οργανώσεων του Τεχνικού Κόσμου (ΣATE, ΠEΔMEΔE, ΠEΣEΔE, ΠEΔMHEΔE, ΣEΓM, ΣΕΠΟΧ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, APXITEKTONΩN NAYΠHΓΩN TOΠOΓPAΦΩN κ.α.) καθώς και εκπροσώπους του ΤΕΕ.
Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα-HDB και το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημόσιων Έργων (ΤΜΕΔΕ) συνεχίζουν να προσφέρουν το χρηματοδοτικό τους προϊόν με την ονομασία «Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ» που απευθύνεται στον τεχνικό κόσμο και λειτουργεί ως εγγύηση δανείων σε ΜμΕ που λαμβάνουν από τις συνεργαζόμενες τράπεζες.
Διαβάστε επίσης: Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ: Επεκτείνεται η λειτουργία του
Το συγκεκριμένο εργαλείο, σημειώνεται σε ανακοίνωση της η Αναπτυξιακή Τράπεζα, αποτελεί την απάντηση στις πραγματικές ανάγκες των τεχνικών εταιρειών που στην πλειοψηφία τους είναι ΜμΕ και για διάφορους λόγους δεν έχουν την πρόσβαση που χρειάζονται σε χρηματοδοτικά προϊόντα από τα παραδοσιακά κανάλια.
Τι προσφέρει το Ταμείο Εγγυοδοσίας ΕΑΤ-ΤΜΕΔΕ
Το νέο Ταμείο παρέχει εγγύηση σε δάνεια που χορηγούν οι 9 συνεργαζόμενες τράπεζες (Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Attica Bank, Optima Bank, Συνεταιριστική Τράπεζα Θεσσαλίας, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας και Συνεταιριστική Ηπείρου), προκειμένου να γίνει εφικτή η πρόσβαση σε δανεισμό για τους Έλληνες μηχανικούς, μελετητές, κατασκευαστές, αλλά και τους χιλιάδες επιστήμονες ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Η κοινή αυτή προσπάθεια των ΤΜΕΔΕ και Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (HDB) διευκολύνει και διευρύνει σημαντικά την πρόσβαση σε χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, δημιουργώντας ένα στοχευμένο χρηματοδοτικό εργαλείο θεματικής ενότητας προς τον κατασκευαστικό μελετητικό κλάδο.
«Ένα σταθερό δίκτυ ασφαλείας»
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, κα. Αθηνά Χατζηπέτρου, επεσήμανε: «Σε μια εποχή που το κόστος χρήματος αυξάνεται ραγδαία και οι δυνατότητες πρόσβασης των επαγγελματιών στην τραπεζική χρηματοδότηση περιορίζονται, η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα-HDB και το ΤΜΕΔΕ συνεργάζονται και δημιουργούν ένα σταθερό δίκτυ ασφαλείας για τους χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες του κλάδου των μηχανικών, μελετητών και κατασκευαστών εργοληπτών δημοσίων έργων. Ένα ακόμη εγγυοδοτικό πρόγραμμα της HDB ανοίγει την πόρτα του τραπεζικού συστήματος στην υγιή, μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, υπηρετώντας τον κεντρικό στόχο της ανάπτυξης για όλους».
«Ελκυστικό προϊόν με απλές διαδικασίες»
Από πλευράς του, ο πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ, κ. Κωνσταντίνος Μακέδος, δήλωσε: «Ζούμε μια αντίφαση. Ενώ, το εύρος των επενδύσεων στις υποδομές και τις κατασκευαστικές μεγεθύνεται σημαντικά, ο τεχνικός κόσμος συναντά δυσκολίες να καλύψει τις χρηματοδοτικές του ανάγκες με προϊόντα που είναι ελκυστικά, με απλές διαδικασίες και στοχευμένα στις ανάγκες του. Το «Ταμείο HDB-ΤΜΕΔΕ» αποτελεί την απτή απόδειξη ότι, όπου υπάρχει γνώση των πραγματικών αναγκών ενός επαγγελματικού χώρου και θέληση για ευέλικτα προϊόντα χωρίς γραφειοκρατικές δυσκολίες, αυτά τα προϊόντα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα».
Κλείνοντας τον κύκλο των ερωτοαπαντήσεων από τους συμμετέχοντες, ο πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ είπε ότι «το συμπέρασμα της σημερινής συνάντησης είναι ότι τα στελέχη των δυο φορέων (ΤΜΕΔΕ και HDB) θα συνεργαστούν στενά ώστε να ενσωματώσουν τις παρατηρήσεις των φορέων αλλά και για την δημιουργία και άλλων προϊόντων που έχει ανάγκη ο τεχνικός κόσμος».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA