Τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την πώληση πλειοψηφικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης ΑΕ αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση.
Συγκεκριμένα, το ΤΑΙΠΕΔ, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, θα αναλάβει άμεσα όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης Α.Ε..
Διαβάστε επίσης – Mητσοτάκης: Γιατί ματαιώνεται ο διαγωνισμός για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης
Η απόφαση για τη ΛΑΡΚΟ
Όσον αφορά στην εκμίσθωση περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού Δημοσίου υπό τη διαχείριση της ΛΑΡΚΟ ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΚΗ ΑΕ, το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε την ανάδειξη ως Προτιμητέου Επενδυτή της κοινοπραξίας που αποτελείται από τις εταιρείες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – AD Holdings AG. Η εν λόγω κοινοπραξία θα εκμιθσώσει το δημόσιο μεταλλείο Λάρυμνας και το δημόσιο μεταλλείο Λουτσίου που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της ΛΑΡΚΟ Γενική Μεταλλευτική και Μεταλλουργική ΑΕ. Το Ταμείο αποφάσισε την εκκίνηση της διαδικασίας εκατέρωθεν πλειοδοσίας εφόσον ενεργοποιηθεί.
Λουτρόπολη Καμένων Βούρλων
Την αποσφράγιση της οικονομικής προσφοράς που υπέβαλε στις 31 Οκτωβρίου το επενδυτικό σχήμα που αποτελείται από την ένωση εταιρειών ΓΑΛΗΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. και STARITEM INVESTMENTS PLC, για την αξιοποίηση με μακροχρόνια εκμίσθωση διάρκειας 40 ετών του ακινήτου «Λουτρόπολη Καμένων Βούρλων». Αποσφραγίστηκε, επίσης, η αποτίμηση του ανεξάρτητου αποτιμητή για την μισθωτική αξία του ακινήτου. Τα παραπάνω εξετάζονται από το ΤΑΙΠΕΔ και αναμένονται αποφάσεις σε επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
Το ακίνητο, συνολικής έκτασης 474.524 τμ, περιλαμβάνει τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου «Γαλήνη» και το υδροθεραπευτήριο «Ιπποκράτης», τα οποία είναι εν λειτουργία, τα χαρακτηρισμένα ως διατηρητέα μνημεία, ξενοδοχεία «Ράδιον» και «Θρόνιον» και το επίσης χαρακτηρισμένο ως διατηρητέο μνημείο υδροθεραπευτήριο «Ασκληπιός», που είναι εγκαταλελειμμένα. Εντός της έκτασης βρίσκεται η ιαματική πηγή «Γεωργαλά» που έχει αναγνωριστεί από τον Απρίλιο του 2020.
Το οικονομικό αντάλλαγμα περιλαμβάνει εφάπαξ καταβλητέο αντάλλαγμα ύψους τουλάχιστον 1 εκατ. ευρώ και ετήσιο μίσθωμα, ενώ ο πλειοδότης, μέσω της σύμβασης μίσθωσης, θα κληθεί να υλοποιήσει υποχρεωτικές επενδύσεις με σκοπό την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του ακινήτου.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,