Υπεγράφη το μεσημέρι το σχέδιο εξυγίανσης των Ναυπηγείων Ελευσίνας από τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη, τον Πάνο Ξενοκώστα, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Onex Shipyards, και τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους φορείς. Το σχέδιο εξυγίανσης αναμένεται να κατατεθεί αύριο στο αρμόδιο δικαστήριο, με την τελική έγκριση να εκτιμάται ότι θα βγει μετά από 3-4 μήνες.
Όπως τόνισε ο κ. Γεωργιάδης, «στόχος είναι μέσα στο 2023 τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας να λειτουργούν, να παράγουν νέες θέσεις εργασίας, να φτιάχνουν πλοία και να κάνουν αυτό που έχει ανάγκη ο τόπος, να πάει μπροστά». Μάλιστα αποκάλυψε ότι τις επόμενες ημέρες θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα εκπρόσωποι της αμερικανικής τράπεζας DFC, που θα συμμετέχουν στο project και την προσεχή Δευτέρα θα επισκεφθούν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Διαβάστε επίσης: Ναυπηγεία Ελευσίνας: Νέα παράταση – Στις 10 Νοεμβρίου κατατίθεται το σχέδιο εξυγίανσης στο δικαστήριο
«Η σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική. Η επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας και η επανέναρξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα αποτελεί ένα μεγάλο εθνικό στοίχημα. Ξεκίνησε το 2019 με τα ναυπηγεία Σύρου όπου και οι εργαζόμενοι της Ελευσίνας με συνάντησαν και ζήτησαν την υλοποίηση ενός ανάλογου σχεδίου εξυγίανσης με αυτό του Νεωρίου. Δεν ήταν εύκολο να φτάσουμε εδώ σήμερα, δεν ήταν αυτονόητο και δεν ήταν απλό», τόνισε, μεταξύ άλλων, κατά την υπογραφή του σχεδίου εξυγίανσης ο Άδωνις Γεωργιάδης και ευχαρίστησε όσους ενεπλάκησαν στη επίτευξη της συμφωνίας χωρίς να ξεχάσει και τον Σύριζα.
Από την πλευρά του ο κ. Πάνος Ξενοκώστας τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η σημερινή είναι μια ιστορική ημέρα για ολόκληρο τον κλάδο της ναυπηγοεπισκευής. Αυτό που ξεκίνησε με το Νεώριο της Σύρου, και αποκαλείται από πολλούς ως θαύμα, με την υπογραφή και του σχεδίου για την Ελευσίνα, σηματοδοτεί την αναγέννηση του κλάδου, όχι ενός ακόμη ναυπηγείου. Η Ελευσίνα είναι ένα πολύ μεγάλο Ναυπηγείο, με μεγάλο αποτύπωμα για την περιοχή. Με πολύ μεγάλο πείσμα και πίστη στον Έλληνα και στην τέχνη του προχωράμε απέναντι σε όλες τις κραυγές και δυνάμεις αδράνειας και παρακμής. Το πείσμα των εργαζομένων έγινε πείσμα μας και το όραμά μας, όραμά τους», είπε από την πλευρά του ο Πάνος Ξενοκώστας.
Ο αναπληρωτής Υπουργός Νίκος Παπαθανάσης τόνισε ότι η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία επανέρχεται δυναμικά και δημιουργεί θέσεις εργασίας και συμβάλλει στην ανάπτυξη της χώρας.
Ο υπουργός Εθνική Άμυνας κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος συμπλήρωσε από την πλευρά του ότι η συμφωνία αυτή ήταν η μόνη που μπορούσε να οδηγήσει σε κάποια λύση.
Μάλιστα ο ίδιος συμπλήρωσε ότι έρχεται σε μια στιγμή που είμαστε στη τελική ευθεία για να αποφασίσουμε για κρίσιμης εθνικής σημασίας πρόγραμμα ναυπήγησης πολεμικών πλοίων.
Latest News
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ» στην Capital Ship Management
Τα νέα δεξαμενόπλοια της Capital Ship Management είναι τα πρώτα πλοία με ελληνική σημαία που παραδόθηκαν από τα ναυπηγεία New Times Shipbuilding
Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ
Οι δασμοί Τραμπ έφεραν τα πάνω κάτω
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού είναι ρευστές και εξελίσσονται διαρκώς τόσο στις απειλές όσο και στις ευκαιρίες
Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης
Η Ερυθρά, το Σουέζ και ο Τραμπ σε ρόλο μπαλαντέρ στη ναυτιλία
Οι περισσότερες ναυτιλιακές θα περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και θα πρέπει να πειστούν ότι η απειλή επίθεσης έχει εξαλειφθεί
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ