Σημαντική αύξηση, τη μεγαλύτερη εδώ και δεκαετίες, αναμένεται να καταγράψει το επόμενο έτος η ζήτηση για τάνκερ, που μεταφέρουν προϊόντα πετρελαίου, σύμφωνα με νέα έρευνα της Clarkson Research Services, Ltd., που επικαλείται το Bloomberg.
Ο ερευνητικός οργανισμός προβλέπει ότι ο αριθμός των τονομιλίων θα αυξηθεί το επόμενο έτος κατά 9,5%–η μεγαλύτερη ετήσια αύξηση από το 1993.
Μία από τις βασικές αιτίες της αύξησης αυτής, είναι το γεγονός ότι οι επικείμενες ευρωπαϊκές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο, θα προκαλέσουν αλλαγή των δρομολογίων. Η Ρωσία θα χρειαστεί να ανακατευθύνει τις ροές αργού σε αγοραστές που δεν εμπλέκονται σε ανώτατα όρια τιμών ή κυρώσεις, όπως η Ασία—αλλά αυτή η αλλαγή δρομολόγησης αναμένεται να αυξήσει την απόσταση που αποστέλλουν τα ρωσικά φορτία.
Διαβάστε επίσης – Σαρώνουν τα δεξαμενόπλοια ενόψει του εμπάργκο ρωσικού πετρελαίου
Αλλάζουν οι διαδρομές
«Θα μπορούσε εύκολα να είναι πέντε ή έξι φορές μεγαλύτερη η απόσταση και αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν πολύ περισσότερα πλοία», δήλωσε στο Bloomberg ο Anders Redigh Karlsen, αναλυτής της Kepler Cheuvreux. «Αυτό θα αυξήσει τη ζήτηση για δεξαμενόπλοια».
Διαβάστε επίσης – «Φρένο» στα δεξαμενόπλοια VLCC από τις περικοπές του ΟΠΕΚ+
Τον Σεπτέμβριο, η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Torm είπε στο Bloomberg ότι «η απαγόρευση της ΕΕ στα ρωσικά πετρελαϊκά προϊόντα θα πυροδοτήσει μια αναβαθμονόμηση του οικοσυστήματος του εμπορίου πετρελαίου. Μέρος αυτής της αναβαθμονόμησης του εμπορίου έχει ήδη ξεκινήσει».
Ένας άλλος παράγοντας είναι τα νέα διυλιστήρια στην Ασία και τη Μέση Ανατολή, τα οποία αναμένεται να αρχίσουν να εξάγουν.
Η αγορά δεξαμενόπλοιων έχει ήδη μια καλή χρονιά όσον αφορά τα κέρδη, καθώς οι τιμές για τη μεταφορά διυλισμένων καυσίμων σε ταξίδια μεσαίας εμβέλειας αυξάνονται σε επίπεδα που δεν έχουν παρατηρηθεί από το 2008.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη