Οι επιπλέον χρεώσεις για τον καθαρισμό των καταλυμάτων, για τις οποίες παραπονούνται εδώ και καιρό οι πελάτες της Airbnb, θα είναι σύντομα πιο εμφανείς στην πλατφόρμα αναζήτησης.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπράιαν Τσέσκι, από τον Δεκέμβριο η Airbnb θα επιτρέπει στους επισκέπτες να φιλτράρουν τα αποτελέσματα αναζήτησής τους με βάση το συνολικό κόστος της διαμονής προ φόρων. Αυτό σημαίνει ότι τα συχνά «κρυφά» τέλη καθαρισμού θα είναι μεταξύ των χρεώσεων που περιλαμβάνονται στις τιμές που βλέπουν εξαρχής οι πελάτες.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που προωθούνται, οι ενδιαφερόμενοι με ένα κλικ θα μπορούν να δουν το συνολικό κόστος διανυκτέρευσης, με τις επιπλέον χρεώσεις, κι όχι μόνο αυτό της διαμονής.
«Θέλουμε να το δουν όλοι. Θέλουμε οι άνθρωποι να το ενεργοποιήσουν», λέει. Η λειτουργία θα παραμείνει ενεργοποιημένη όσο το άτομο είναι συνδεδεμένο, επομένως δεν χρειάζεται να επιλέγεται κάθε φορά, υπογράμμισε ο κ. Τσέσκι.
Διαβάστε επίσης – Κομισιόν: Προς ήπιο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις δραστηριότητες της Airbnb
Παράπονα
Η αλλαγή έρχεται μετά από παράπονα που δέχθηκε η εταιρεία σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης των τιμών στην πλατφόρμα.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, μετά τις αντιδράσεις που διατυπώθηκαν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Airbnb ανακοίνωσε αναθεώρηση των τελών της τον Μάιο του 2021. Τότε είχε δεσμευτεί να προχωρήσει στις αλλαγές αυτές έως 15 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.
Διαβάστε επίσης – Airbnb: Επανέρχεται δριμύτερο μετά τη νέα κρίση
Ερωτηθείς γιατί η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν άλλον έναν χρόνο, ο κ. Τσέσκι λέει ότι ο αρχικός σχεδιασμός, με τις αλλαγές στις τιμές χωρίς να αναφέρονται οι αιτίες, μπέρδεψε τους πελάτες.
«Οι τιμές φαίνονται πιο ακριβές. Ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήταν πιο ακριβά και σίγουρα αυτό δεν ήταν χρήσιμο για τις επιχειρήσεις», υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι η Airbnb χρειαζόταν επιπλέον χρόνο για να φτιάξει σωστά τη σχεδίαση της οθόνης. Η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση επιτρέπει στους ανθρώπους να γνωρίζουν ποιες αλλαγές έγιναν στην οθόνη, επεσήμανε.
Διαβάστε επίσης: Συμβουλές προς ιδιοκτήτες ακινήτων τύπου Airbnb
Οι αλλαγές
Η αλλαγή είναι μία από τις λίγες που η εταιρεία ετοιμάζεται να ανακοινώσει. Ο κ. Τσέσκι επεσήμανε ότι οι καταχωρίσεις με καλύτερη αξία, που καθορίζονται από την τιμή και την ποιότητα σε σχέση με άλλες καταχωρίσεις στην περιοχή τους, θα κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τους επόμενους μήνες, οι οικοδεσπότες θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία για να ορίσουν πιο μεταβλητές τιμές, συμπεριλαμβανομένων εποχιακών εκπτώσεων και εκπτώσεων το Σαββατοκύριακο.
Ο κ. Τσέσκι είπε επίσης, ότι στις αρχές του επόμενου έτους, η Airbnb σχεδιάζει επίσης να καταστήσει ευκολότερη την εύρεση των απαιτήσεων που σχετίζονται με τον καθαρισμό, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τις αξιολογήσουν πριν κάνουν κράτηση.
Αυτό σημαίνει επίσης ενημέρωση των οδηγιών για τους οικοδεσπότες σχετικά με το τι είναι εύλογο έργο, λέει. Ορισμένες απαιτήσεις, όπως το σβήσιμο των φώτων και το κλείδωμα των θυρών είναι λογικές, αλλά άλλες, όπως το σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα και το πλύσιμο ρούχων, ξεπερνούν τα όρια, υπογραμμίζει.
Latest News
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts