Οι επιπλέον χρεώσεις για τον καθαρισμό των καταλυμάτων, για τις οποίες παραπονούνται εδώ και καιρό οι πελάτες της Airbnb, θα είναι σύντομα πιο εμφανείς στην πλατφόρμα αναζήτησης.
Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπράιαν Τσέσκι, από τον Δεκέμβριο η Airbnb θα επιτρέπει στους επισκέπτες να φιλτράρουν τα αποτελέσματα αναζήτησής τους με βάση το συνολικό κόστος της διαμονής προ φόρων. Αυτό σημαίνει ότι τα συχνά «κρυφά» τέλη καθαρισμού θα είναι μεταξύ των χρεώσεων που περιλαμβάνονται στις τιμές που βλέπουν εξαρχής οι πελάτες.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που προωθούνται, οι ενδιαφερόμενοι με ένα κλικ θα μπορούν να δουν το συνολικό κόστος διανυκτέρευσης, με τις επιπλέον χρεώσεις, κι όχι μόνο αυτό της διαμονής.
«Θέλουμε να το δουν όλοι. Θέλουμε οι άνθρωποι να το ενεργοποιήσουν», λέει. Η λειτουργία θα παραμείνει ενεργοποιημένη όσο το άτομο είναι συνδεδεμένο, επομένως δεν χρειάζεται να επιλέγεται κάθε φορά, υπογράμμισε ο κ. Τσέσκι.
Διαβάστε επίσης – Κομισιόν: Προς ήπιο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις δραστηριότητες της Airbnb
Παράπονα
Η αλλαγή έρχεται μετά από παράπονα που δέχθηκε η εταιρεία σχετικά με τον τρόπο εμφάνισης των τιμών στην πλατφόρμα.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, μετά τις αντιδράσεις που διατυπώθηκαν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Airbnb ανακοίνωσε αναθεώρηση των τελών της τον Μάιο του 2021. Τότε είχε δεσμευτεί να προχωρήσει στις αλλαγές αυτές έως 15 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.
Διαβάστε επίσης – Airbnb: Επανέρχεται δριμύτερο μετά τη νέα κρίση
Ερωτηθείς γιατί η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν άλλον έναν χρόνο, ο κ. Τσέσκι λέει ότι ο αρχικός σχεδιασμός, με τις αλλαγές στις τιμές χωρίς να αναφέρονται οι αιτίες, μπέρδεψε τους πελάτες.
«Οι τιμές φαίνονται πιο ακριβές. Ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήταν πιο ακριβά και σίγουρα αυτό δεν ήταν χρήσιμο για τις επιχειρήσεις», υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι η Airbnb χρειαζόταν επιπλέον χρόνο για να φτιάξει σωστά τη σχεδίαση της οθόνης. Η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση επιτρέπει στους ανθρώπους να γνωρίζουν ποιες αλλαγές έγιναν στην οθόνη, επεσήμανε.
Διαβάστε επίσης: Συμβουλές προς ιδιοκτήτες ακινήτων τύπου Airbnb
Οι αλλαγές
Η αλλαγή είναι μία από τις λίγες που η εταιρεία ετοιμάζεται να ανακοινώσει. Ο κ. Τσέσκι επεσήμανε ότι οι καταχωρίσεις με καλύτερη αξία, που καθορίζονται από την τιμή και την ποιότητα σε σχέση με άλλες καταχωρίσεις στην περιοχή τους, θα κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τους επόμενους μήνες, οι οικοδεσπότες θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία για να ορίσουν πιο μεταβλητές τιμές, συμπεριλαμβανομένων εποχιακών εκπτώσεων και εκπτώσεων το Σαββατοκύριακο.
Ο κ. Τσέσκι είπε επίσης, ότι στις αρχές του επόμενου έτους, η Airbnb σχεδιάζει επίσης να καταστήσει ευκολότερη την εύρεση των απαιτήσεων που σχετίζονται με τον καθαρισμό, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τις αξιολογήσουν πριν κάνουν κράτηση.
Αυτό σημαίνει επίσης ενημέρωση των οδηγιών για τους οικοδεσπότες σχετικά με το τι είναι εύλογο έργο, λέει. Ορισμένες απαιτήσεις, όπως το σβήσιμο των φώτων και το κλείδωμα των θυρών είναι λογικές, αλλά άλλες, όπως το σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα και το πλύσιμο ρούχων, ξεπερνούν τα όρια, υπογραμμίζει.
Latest News
Μύθοι και αλήθειες για τον υπερτουρισμό στην Ελλάδα - Τι δείχνει έρευνα του ΣΕΤΕ
Βλέπουν υπερτουρισμό στη χώρα μας, αλλά όχι στη δική τους περιοχή, λέει το 72,5% των ερωτηθέντων
Κεφαλογιάννη: Πάνω από 20 δισ. τα τουριστικά έσοδα το 2024
Ήδη τα πρώτα μηνύματα για το 2025 είναι θετικά, αναφέρει η υπουργός Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη
Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα – Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
Αλλαγή νοοτροπίας και τα Χριστούγεννα - Από το χειμερινό τουρισμό με την έννοια των χιονοδρομικών κέντρων, στον ορεινό, θεματικό τουρισμό
Οι 5+1 τάσεις για τον παγκόσμιο τουρισμό και το success story της Ελλάδας
Η έρευνα που εκπόνησε η Deloitte με την Google αναλύει την πορεία του τουρισμού από το 1995 και παρέχει εκτιμήσεις έως το 2040
Οι προοπτικές και οι προκλήσεις της τουριστικής βιομηχανίας
Πως σκιαγράφησαν το τοπίο σε πρόσφατο επενδυτικό συνέδριο στελέχη της αγοράς
Με γεμάτα πορτοφόλια οι τουρίστες στην Ελλάδα - Πόσα ξοδεύουν [πίνακες]
Τουρισμός: Στα 20,935 δισ. ευρώ (από 19,84 δισ. πέρυσι- αύξηση 9,2%) έφτασαν οι τουρίστες στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ
Σε ποιο ελληνικό νησί «υποκλίνεται» το National Geographic
Εκτενές αφιέρωμα για το ελληνικό νησί δημοσίευσε το National Geographic της Ισπανίας
Το «πέρασμα» της Aegean στην Ινδία από το 2027 - Ο ρόλος των τεσσάρων νέων Airbus
H Aegean επένδυσε σε τέσσερα νέα Airbus A321neo τα οποία έχουν σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια - Τι αποκάλυψε ο Ευτύχης Βασιλάκης στο συνέδριο του ΣΕΤΕ
Ο τουρισμός... κάθεται στα θρανία - Σχέδια για αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης
Τον φάκελο «τουριστική εκπαίδευση» άνοιξε η Ολγα Κεφαλογιάννη στο ετήσιο συνέδριο του ΣΕΤΕ
«Ο τουρισμός αποτελεί τη σπονδυλική στήλη της ελληνο-τουρκικής προσέγγισης», λέει η Κεφαλογιάννη
Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η 5η Σύνοδος της Μικτής Επιτροπής Τουρισμού με τη συμμετοχή των αρμόδιων υπουργών Ελλάδας και Τουρκίας