Ιστορικό ρεκόρ διέλευσης πλοίων κατέγραψε την περασμένη Δευτέρα η Διώρυγα του Σουέζ, με 94 πλοία να πλέουν και προς τις δύο κατευθύνσεις, μεταφέροντας καθαρό βάρος φορτίου 5 εκατομμυρίων τόνων.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ (SCA), Οσάμα Ράμπια, τα πλοία που διήλθαν από τη βόρεια κατεύθυνση ήταν 53, ενώ ο αριθμός εκείνων που διήλθαν από τη νότια κατεύθυνση διαμορφώθηκε στα 41.
Διαβάστε επίσης: Οι αθέατοι πρωταγωνιστές του θαλάσσιου εμπορίου
Σύμφωνα με τον κ. Ράμπια, η αύξηση των διελεύσεων οφείλεται στη στρατηγική θέση της Διώρυγας του Σουέζ ως ναυτιλιακκού κόμβου, μειώνοντας την ταχύτητα των ταξιδιών και αυξάνοντας την ασφάλειά τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως μία ημέρα πριν, την Κυριακή 6 Νοεμβρίου, το κανάλι διέσχισαν 87 πλοία, μεταφέροντας φορτίο 5,5 εκατομμυρίων τόνων.
Ρεκόρ τον Αύγουστο
Υπενθυμίζεται πως τον Αύγουστο η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ είχε ανακοινώσει μηνιαία έσοδα-ρεκόρ, με εισπράξεις 744,8 εκατ. δολάρια.
Παράλληλα, η SCA προανήγγειλε τον Σεπτέμβριο αύξηση των τελών διέλευσης κατά 15% το 2023, με τους αναλυτές να υπολογίζουν ότι τα ετήσια έσοδα της διώρυγας θα αυξηθούν κατά 700 εκατ. δολάρια.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,