
Για μια «μαύρη Παρασκευή» εντελώς διαφορετική από όλες τις προηγούμενες ετοιμάζονται μεγαλύτερες και μικρότερες εμπορικές επιχειρήσεις, προϊδεάζοντας τους καταναλωτές για σημαντικά ποσοστά εκπτώσεων, τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Κάθε χρόνο και νωρίτερα
Εκτός από την έλλειψη των ενδιάμεσων εκπτώσεων, που τα τελευταία χρόνια προηγούνταν των «μαύρων προσφορών» η φετινή Black Friday διαφέρει από τις προηγούμενες και ως προς το χρόνο έλευσης της, καθώς φαίνεται ότι έρχεται ολοένα και νωρίτερα.
Διαβάστε επίσης: Black Friday: Εως 100 ευρώ θα διαθέσουν οι Ελληνες καταναλωτές για είδη μόδας
Ενώ λοιπόν οι «μαύρες εκπτώσεις» της Black Friday είναι κανονικά την Παρασκευή στις 25 Νοεμβρίου, ήδη από σήμερα, Κυριακή 13 Νοεμβρίου, σχεδόν η πλειονότητα των leaders στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών ρίχνονται στη μάχη των προσφορών, προθερμαίνοντας το αγοραστικό κλίμα.
Συγκεκριμένα, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public και MediaMarkt, μετρώντας αντίστροφα αρχίζουν τις προσφορές τους από σήμερα το απόγευμα.
Βέβαια, έτσι κι αλλιώς στην ελληνική εκδοχή της Black Friday, οι προσφορές διαρκούν αρκετά περισσότερο από ότι στην Αμερική, καθώς είδαμε και πέρσι να ξεκινούν νωρίτερα αλλά και να τελειώνουν μία εβδομάδα μετά τη «Μαύρη Παρασκευή».
Τρίτη και… τυχερή
Μια ακόμη διαφορά που πραγματικά μπορεί να κάνει τη… διαφορά είναι πως για πρώτη φορά μετά 2016, απ’ όταν δηλαδή άρχισε η μάχη των «μαύρων εκπτώσεων» να έχει και ελληνικό χρώμα, το εμπορικό event της Black Friday θα συνδυαστεί με κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων.
Λόγω καραμπόλας, τρεις φορές άλλαξε η ημερομηνία ανοίγματος των καταστημάτων μέσα στον Νοέμβριο.
Ενώ ο μήνας ξεκίνησε με το «Κυριακή κλειστά» εξαιτίας της κατάργησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων, το υπουργείο Ανάπτυξης με μια αιφνιδιαστική τροπολογία ενημέρωσε καταναλωτές και καταστηματάρχες για το προαιρετικό άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων την Κυριακή 6 Νοεμβρίου, καθώς η κυβερνητική θέση είναι να μην μειωθούν οι Κυριακές κατά τις οποίες επιτρέπεται να λειτουργούν οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις.
Ωστόσο, η ανακοίνωση έγινε πριν τις προβλέψεις των μετεωρολόγων για επέλαση της κακοκαιρίας Eva. Γι’ αυτό βγήκε νέα ημερομηνία «ανοίγματος» για τις 13/11.
Όμως και πάλι κάτι δεν υπολογίστηκε. Αυτή τη φορά ήταν ο σημερινός 39ος αυθεντικός Μαραθώνιος, που έκλεισε πολλούς δρόμους σε όλη την Αττική και ειδικά στο κέντρο της Αθήνας.
Αφού εξετάστηκε η πιθανότητα να ανοίξουν τα καταστήματα την Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου, καθώς δεν θα λειτουργήσουν την Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου λόγω Χριστουγέννων, τελικά κρίθηκε ότι η καλύτερη ημερομηνία είναι αυτή της 27ης Νοεμβρίου. Το προαιρετικό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων και των σούπερ μάρκετ είναι από τις 11 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.
Εάν αυτή η τρίτη επιλογή θα είναι και τυχερή μένει να φανεί στα ταμεία των καταστημάτων.
Οι 3 επόμενες Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά το 2022
Με τις αλλαγές που έχουν εφαρμοστεί, οι επόμενες Κυριακές του 2022 κατά τις οποίες τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά είναι:
Στις 27 Νοεμβρίου 2022
Στις 11 Δεκεμβρίου 2022, την προτελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα
Στις 18 Δεκεμβρίου 2022, την τελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα
Τι πρέπει να προσέξετε στην αγορά ηλεκτρονικών προϊόντων
Στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των καταναλωτών την «Μαύρη Παρασκευή» είναι τα κινητά τηλέφωνα, οι τηλεοράσεις, τα αθλητικά παπούτσια, τα laptops, τα smartwatches, τα ανδρικά μπουφάν κ.λπ.
Επειδή οι ηλεκτρονικές συσκευές θα είναι και πάλι στις δημοφιλείς αγορές, σύμφωνα με τους ειδικούς, καλό θα είναι να γνωρίζουν οι καταναλωτές ότι κινητά τηλέφωνα, ασύρματα παιχνίδια, ασύρματα ηχεία, tablets και υπολογιστές με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης, ασύρματοι εκτυπωτές, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, έξυπνα ρολόγια, ασύρματοι βιομετρητές (health monitors), ασύρματοι πομποδέκτες, ασύρματες συσκευές για το διαδίκτυο των πραγμάτων (Internet of Things, IoT), οικιακές ηλεκτρικές συσκευές με ενσωματωμένες δυνατότητες ασύρματης σύνδεσης κ.λπ. πρέπει να φέρουν, μεταξύ άλλων:
– Το σήμα CE, τόσο στη συσκευασία όσο και στο σώμα της συσκευής.
– Συνοδευτικά έγγραφα που περιλαμβάνουν στην ελληνική γλώσσα τις οδηγίες χρήσης και ασφαλείας, καθώς και τη δήλωση συμμόρφωσης ΕΕ με την οποία ο κατασκευαστής δηλώνει ότι πληρούνται οι απαιτήσεις που περιλαμβάνονται στην ως άνω Ευρωπαϊκή Οδηγία.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025