Το μπλε σηματάκι των πιστοποιημένων λογαριασμών «πιθανότατα» θα επιστρέψει στο Twitter στα τέλη της εβδομάδας, δηλώνει ο εκκεντρικός νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας Ίλον Μασκ.
Πριν από λίγες ημέρες η Τwitter Inc. λάνσαρε την συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue, η οποία έδωσε για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν το μπλε σήμα για 8 δολάρια τον μήνα.
Την Παρασκευή όμως η νέα υπηρεσία μπήκε στον πάγο, καθώς διαπιστώθηκε ότι πόλλοί χρήστες εγγράφονταν στο Twitter Blue παριστάνοντας δημόσια πρόσωπα και εταιρείες.
Μέχρι πρόσφατα, το μπλε σήμα εμφανιζόταν μόνο σε πιστοποιημένους λογαριασμούς πολιτικών, διάσημων προσωπικοτήτων, δημοσιογράφων και άλλων δημόσιων προσώπων.
Η συνδρομητική επιλογή ήταν μια ιδέα του Μασκ προκειμένου να αντισταθμιστεί η απώλεια διαφημιστικών εσόδων μετά την εξαγορά της Twitter Inc., καθώς αρκετές εταιρείες απέσυραν τις διαφημίσεις τους μέχρι να ξεκαθαριστεί ποιες είναι οι προθέσεις του δισεκατομμυριούχου.
Ο Μασκ έχει δηλώσει πως πιστεύει στην «απόλυτη» ελευθερία της έκφρασης, κάτι που δημιούργησε ανησυχία για τσουνάμι παραπληροφόρησης.
Στο πρώτο του email προς τους εργαζομένους της πλατφόρμας, ο Μασκ προειδοποίησε ότι η Twitter Inc. μπορεί να χρεοκοπήσει αν δεν καταφέρει να εξασφαλίσει έσοδα από συνδρομές, ανέφεραν στο Reuters τρεις πηγές που είχαν διαβάσει το μήνυμα.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας