Το αυξημένο κόστος των πρώτων υλών και οι καθυστερήσεις στην παράδοση των οχημάτων έχουν οδηγήσει την πλειοψηφία των κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων να αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας.
« Καίνε μετρητά»
Οι τελευταίες τριμηνιαίες εκθέσεις τους δείχνουν ότι αγωνίζονται να πετύχουν τους στόχους παράδοσης και ότι ξοδεύουν τα μετρητά που έχουν στην άκρη.
Οι ζημιές της Lucid αυξήθηκαν κατά το τρίτο τρίμηνο καθώς οι πελάτες της ακύρωσαν τις παραγγελίες τους φοβούμενοι τους μεγάλους χρόνους αναμονής.
Η εισηγμένη στην Wall Street βρετανική εταιρεία Arrival ανέφερε την προηγούμενη εβδομάδα ότι μπορεί να μην έχει την απαραίτητη ρευστότητα προς το τέλος του επόμενου έτους και ότι θα πρέπει να προβεί σε απολύσεις.
Διαβάστε επίσης: SpaceX: Διαφημιστικό πακέτο-μαμούθ στο Twitter
«Είναι μία δύσκολη περίοδος, είμαστε εκεί κάθε μέρα, κάθε νύχτα, δουλεύουμε πάνω στις τεχνολογίες, τα οχήματα αλλά και την άντληση κεφαλαίων», δήλωσε την Παρασκευή στο Reuters ο Αβινάς Ρουγκουμπούρ, πρόεδρος της Arrival.
Η Canoo ανέφερε τον Μάιο ότι είχε “ουσιαστικές αμφιβολίες” σχετικά με την συνέχιση της λειτουργίας της. Στο τέλος Σεπτεμβρίου, είχε μόλις 6,8 εκατ. δολάρια σε μετρητά.
Επιπλέον, πολλές νεοσύστατες εταιρείες ηλεκτροκίνησης κατέγραψαν τεράστιες ζημίες κατά το τρίτο τρίμηνο και ανέφεραν ότι το υψηλό κόστος ήρθε για να μείνει λόγω του ραγδαίου πληθωρισμού και της παγκόσμιας κρίσης στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Διαβάστε επίσης: Twitter: 15 ημέρες χάους στα χέρια του Ίλον Μασκ
Πώς «επέζησε» η Tesla
Η Tesla αντεπεξήλθε σε αυτό που το αφεντικό της Ίλον Μασκ αποκάλεσε”κόλαση της παραγωγής”, ξεπερνώντας τις δυσκολίες στον εφοδιασμό με σημαντικές συμφωνίες με προμηθευτές μπαταριών και αυξάνοντας την παραγωγή για το Model 3 που σημείωσε τεράστια επιτυχία.
Στο τελευταίο τρίμηνο, η Tesla ανακοίνωσε κέρδη ύψους 3,3 δισ. δολαρίων.
Αύξηση της παραγωγής
Οι αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι οι εταιρείες πρέπει να βρουν τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων αν θέλουν να επιβιώσουν και να οδηγηθούν προς την κερδοφορία.
Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι η αύξηση της παραγωγής η οποία θα μειώσει το κόστος κατασκευής κάθε αυτοκινήτου και θα αποτρέψει τις αυτοκινητοβιομηχανίες από την εξάντληση των αποθεματικών τους.
Latest News
Γιατί ανησυχεί η Ινδία από το μεγαλύτερο έργο της Κίνας
Κίνα και Ινδία έχουν ήδη τεταμένες σχέσεις και τώρα κάτι έρχεται να τις επιβαρύνει περαιτέρω: Το νερό
Μετά τον Μασκ και ο Τραμπ τα βάζει με τη Βρετανία - Το «μεγάλο λάθος» για το οποίο την κατηγορεί
«Το Ηνωμένο Βασίλειο κάνει ένα πολύ μεγάλο λάθος. Ανοίξτε τη Βόρεια Θάλασσα» έγραψε ο Τραμπ στο Truth Social
Bloomberg: Πώς ο Μασκ έφερε την ισχνή πλειοψηφία των Ρεπουμπλικάνων στη Βουλή των Αντιπροσώπων
Το Bloomberg σημειώνει πως η πολιτική επιτροπή του Μασκ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πλειοψηφία των Ρεπουμπλικάνων στη Βουλή των Αντιπροσώπων
Το μετέωρο βήμα της Γαλλίας στην αυγή του 2025 και η ομολογία Μακρόν
Μια νέα κυβέρνηση μειοψηφίας έχει πλέον αναλάβει να «βγάλει από τη φωτιά τα κάστανα»
Καθοριστικό το 2025 για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Οι Γερμανοί κατασκευαστές κατέχουν το αυτοκίνητο του σήμερα, όχι όμως και εκείνο του μέλλοντος λένε ειδικοί.
Η Κίνα «πάτησε» Ευρώπη με δάνειο στην Ουγγαρία
Η Ουγγαρία αντικαθιστά τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις με ένα μεγάλο δάνειο από την Κίνα, αλλάζοντας τα γεωπολιτικά δεδομένα στην ήπειρο
Η Goldman Sachs στο «μυαλό» της ΕΚΤ – Τι μας περιμένει το 2025
Η μελλοντική προσέγγιση στη χάραξη πολιτικής περιλαμβάνει τρία κριτήρια εκτιμάει η Goldman Sachs
Ο Μπάιντεν ετοιμάζεται να απαγορεύσει νέες πετρελαϊκές γεωτρήσεις σε Ατλαντικό και Ειρηνικό
Η απαγόρευση θα εδραιώσει την κληρονομιά του Μπάιντεν όσον αφορά την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Γιατί οι κατασκευαστές ακινήτων στις ΗΠΑ βρίσκονται σε πτώση; [γράφημα]
Οι μετοχές των αμερικανικών κατασκευαστών κατοικιών διολισθαίνουν λόγω των φόβων για υψηλότερα επιτόκια και δασμούς του Τραμπ
Νέες διακοπές ηλεκτροδότησης στην Υπερδνειστερία μετά το τέλος της προμήθειας ρωσικού αερίου
Ο ρωσικός κολοσσός Gazprom εφοδίαζε έως πρότινος την Υπερδνειστερία με αέριο μέσω του τοπικού παρόχου Tiraspoltransgaz