Η αεροδιαστημική επιχείρηση του Ίλον Μασκ, η SpaceX παρήγγειλε ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά πακέτα που διατίθενται από το Twitter, την επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μόλις απέκτησε σε μια συμφωνία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων και όπου τώρα διοικεί ως Διευθύνων Σύμβουλος.

Διαβάστε επίσης – Twitter: 15 ημέρες χάους στα χέρια του Ίλον Μασκ

Σύμφωνα με εσωτερικά αρχεία από την επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αποκαλύπτει το CNBC, η καμπάνια θα προωθήσει τη δορυφορική διαδικτυακή υπηρεσία που ανήκει και διαχειρίζεται η SpaceX με την ονομασία Starlink στο Twitter στην Ισπανία και την Αυστραλία.

Διαβάστε επίσης – G20: Παρών… εξ αποστάσεως ο Ίλον Μασκ

Η διαφημιστική καμπάνια που αγοράζει η SpaceX για να προωθήσει το Starlink ονομάζεται «εξαγορά» του Twitter. Όταν μια εταιρεία αγοράζει ένα από αυτά τα πακέτα, ξοδεύει συνήθως πάνω από 250.000 δολάρια για να βάλει την επωνυμία της στην κορυφή του κύριου χρονολογίου του Twitter για μια ολόκληρη μέρα, σύμφωνα με έναν νυν και έναν πρώην υπάλληλο του Twitter που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένοι να μιλήσουν εκ μέρους της εταιρείας.

Οι δορυφόροι και η Ουκρανία

Η Starlink χρησιμοποιεί έναν αστερισμό δορυφόρων που μεταδίδουν το Διαδίκτυο σε συνδρομητές που πληρώνουν, οι οποίοι πρέπει επίσης να αποκτήσουν τερματικά από το SpaceX για να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Η SpaceX ανέπτυξε το Starlink με στόχο την παροχή υψηλής ταχύτητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο σε άτομα σε τοποθεσίες που δεν εξυπηρετούνται από καλωδιακή υποδομή ή οπτικές ίνες.

Στην Ουκρανία, η υπηρεσία Starlink έχει παράσχει κρίσιμη συνδεσιμότητα στον στρατό της χώρας και σε ορισμένους πολίτες καθώς η βάναυση εισβολή της Ρωσίας εξάλειψε τις υποδομές επικοινωνιών εκεί. Ενώ η SpaceX κάλυψε ένα μέρος του κόστους παροχής αυτής της υπηρεσίας στην Ουκρανία, ο Μασκ αργότερα αντέδρασε τονίζοντας ότι η δωρεά έπληξε τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας του .

Ο Μασκ συχνά επαίρεται ότι οι εταιρείες του δεν ξοδεύουν χρήματα σε παραδοσιακές διαφημίσεις όπως έντυπες διαφημίσεις, ραδιόφωνο, τηλεόραση και διαφημίσεις προβολής στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα, η Tesla συγκεντρώνει τίτλους από ιστολόγια θαυμαστών, ειδησεογραφικούς ιστότοπους και δημιουργεί θόρυβο μέσω των μηχανοκίνητων συλλόγων, των εκδηλώσεων θαυμαστών ή μετόχων και της αφοσίωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Πράξη για την Κυβερνοανθεκτικότητα: Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για ασφαλή προϊόντα τεχνολογίας
Τεχνολογία |

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για ασφαλή προϊόντα τεχνολογίας

Ο νόμος για την κυβερνοανθεκτικότητα - Cybersecurity Resilience Act (CRA) υποχρεώνει κατασκευαστές, διανομείς και εισαγωγείς «έξυπνων» διασυνδεδεμένων συσκευών να τηρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις και προδιαγραφές