
Η αεροδιαστημική επιχείρηση του Ίλον Μασκ, η SpaceX παρήγγειλε ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά πακέτα που διατίθενται από το Twitter, την επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μόλις απέκτησε σε μια συμφωνία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων και όπου τώρα διοικεί ως Διευθύνων Σύμβουλος.
Διαβάστε επίσης – Twitter: 15 ημέρες χάους στα χέρια του Ίλον Μασκ
Σύμφωνα με εσωτερικά αρχεία από την επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αποκαλύπτει το CNBC, η καμπάνια θα προωθήσει τη δορυφορική διαδικτυακή υπηρεσία που ανήκει και διαχειρίζεται η SpaceX με την ονομασία Starlink στο Twitter στην Ισπανία και την Αυστραλία.
Διαβάστε επίσης – G20: Παρών… εξ αποστάσεως ο Ίλον Μασκ
Η διαφημιστική καμπάνια που αγοράζει η SpaceX για να προωθήσει το Starlink ονομάζεται «εξαγορά» του Twitter. Όταν μια εταιρεία αγοράζει ένα από αυτά τα πακέτα, ξοδεύει συνήθως πάνω από 250.000 δολάρια για να βάλει την επωνυμία της στην κορυφή του κύριου χρονολογίου του Twitter για μια ολόκληρη μέρα, σύμφωνα με έναν νυν και έναν πρώην υπάλληλο του Twitter που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένοι να μιλήσουν εκ μέρους της εταιρείας.
Οι δορυφόροι και η Ουκρανία
Η Starlink χρησιμοποιεί έναν αστερισμό δορυφόρων που μεταδίδουν το Διαδίκτυο σε συνδρομητές που πληρώνουν, οι οποίοι πρέπει επίσης να αποκτήσουν τερματικά από το SpaceX για να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Η SpaceX ανέπτυξε το Starlink με στόχο την παροχή υψηλής ταχύτητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο σε άτομα σε τοποθεσίες που δεν εξυπηρετούνται από καλωδιακή υποδομή ή οπτικές ίνες.
Στην Ουκρανία, η υπηρεσία Starlink έχει παράσχει κρίσιμη συνδεσιμότητα στον στρατό της χώρας και σε ορισμένους πολίτες καθώς η βάναυση εισβολή της Ρωσίας εξάλειψε τις υποδομές επικοινωνιών εκεί. Ενώ η SpaceX κάλυψε ένα μέρος του κόστους παροχής αυτής της υπηρεσίας στην Ουκρανία, ο Μασκ αργότερα αντέδρασε τονίζοντας ότι η δωρεά έπληξε τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας του .
Ο Μασκ συχνά επαίρεται ότι οι εταιρείες του δεν ξοδεύουν χρήματα σε παραδοσιακές διαφημίσεις όπως έντυπες διαφημίσεις, ραδιόφωνο, τηλεόραση και διαφημίσεις προβολής στο διαδίκτυο.
Για παράδειγμα, η Tesla συγκεντρώνει τίτλους από ιστολόγια θαυμαστών, ειδησεογραφικούς ιστότοπους και δημιουργεί θόρυβο μέσω των μηχανοκίνητων συλλόγων, των εκδηλώσεων θαυμαστών ή μετόχων και της αφοσίωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Latest News

Πώς ο Τραμπ έριξε σε χαμηλό 27 ετών μετοχή αμερικανικής εταιρείας ημιαγωγών
Η Wolfspeed είναι σε αναμονή για κονδύλια ύψους περίπου 750 εκατομμυρίων δολαρίων από ομοσπονδιακή χρηματοδότηση

H EE «ρίχνει» 1,3 δισ. ευρώ σε ΑΙ, κυβερνοασφάλεια και ψηφιακές δεξιότητες
Οι επτά βασικές προτεραιότητες της Κομισιόν στο πλαίσιο του προγράμματος DIGITAL - Τι περιλαμβάνει

To τηλεσκόπιο James Webb κατέγραψε για πρώτη φορά το σέλας του Ποσειδώνα
Οι πρώτες ενδείξεις για σέλας στον Ποσειδώνα χρονολογούνται την εποχή της αποστολής Voyager και επιβεβαιώνονται μόλις τώρα.

Kaspersky: 3,6 φορές πάνω το κακόβουλο λογισμικό στο mobile banking
Νέα έκθεση της Kaspersky για τις οικονομικές κυβερνοαπειλές

Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους
Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση - Από τα likes στις πωλήσεις

Ο υπερυπολογιστής... Δαίδαλος καταλύτης για brain regain και startups
Ο υπερυπολογιστής Δαίδαλος, με ισχύ 89 PetaFlops θα είναι το ισχυρότερο υπολογιστικό σύστημα στην Ελλάδα και ένα από τα κορυφαία στην Ευρώπη

Γιατί απειλούνται οι πωλήσεις της Nvidia στην Κίνα
Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Nvidia με έσοδα 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποτελώντας το 13% των συνολικών πωλήσεών της

Στις 4 με 6 Απριλίου, η Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND
Ο στόχος είναι όχι απλά να καταναλώνουμε τεχνητή νοημοσύνη αλλά να παράγουμε τεχνητή νοημοσύνη, είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου

Ξεκινά η υλοποίηση του νέου Εθνικού Υπερυπολογιστή «Δαίδαλος» στο Λαύριο
Την έναρξη υλοποίησης του νέου Εθνικού Υπερυπολογιστή «Δαίδαλος» και του Κέντρου Δεδομένων Λαυρίου, ανακοίνωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, από το Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου (ΤΠΠΛ)

Νέα τακτική εκβιασμού ransomware - Προσωπικά δεδομένα στο dark web
Η Kaspersky ανακάλυψε ότι η ομάδα Fog Ransomware, έχει ξεκινήσει να δημοσιεύει κλεμμένα προσωπικά δεδομένα στο Dark Web