Περισσότεροι Βρετανοί ξεκίνησαν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους νωρίτερα φέτος καθώς προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερα τα έξοδά τους εν μέσω κρίσης του κόστους διαβίωσης, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας αγοράς NielsenIQ.
Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρείες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.
Διαβάστε επίσης – Βρετανία: Πώς έγινε μια από τις φτωχότερες χώρες της Δυτικής Ευρώπης
Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής των ερευνών για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου στη βρετανική μονάδα της NielsenIQ, δήλωσε: «Το 27% δήλωσε επίσης ότι θα αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα μόλις τα δει στα καταστήματα», προσθέτοντας ότι αυτό υποδηλώνει ότι η λογική του να «απλωθούν χρονικά οι δαπάνες για τα Χριστούγεννα» είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης.
Καταναλωτική εμπιστοσύνη στον… πάτο
Το κόστος αυτό δεν φαίνεται να μειώνεται, και με τον πληθωρισμό στο υψηλό 40 ετών του 10,1% και την καταναλωτική εμπιστοσύνη κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, οι πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα.
Σύμφωνα με τη NielsenIQ, τα σνακ και τα αναψυκτικά ήταν οι δύο μόνες κατηγορίες που παρουσίασαν αύξηση όγκου πωλήσεων την περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων, κατά 2,9% και 0,6% αντίστοιχα, ενώ ο όγκος των γενικών εμπορευμάτων που πωλήθηκαν μειώθηκε κατά 7,6%.
Όσον αφορά στα σούπερ μάρκετ, η Asda ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος από τους παραδοσιακούς τέσσερις μεγάλους ομίλους του κλάδου στη Βρετανία (Tesco, Sainsbury’s και Morrisons), με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,6%, κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 5 Νοεμβρίου,
Η NielsenIQ προβλέπει ότι 34 δισεκατομμύρια λίρες θα δαπανηθούν σε ομίλους σούπερ μάρκετ τις 12 εβδομάδες έως τις 31 Δεκεμβρίου, δαπάνη αυξημένη κατά 4% σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά ο όγκος εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 4%.
Latest News
«Αγκαλιαστήκαμε» με τον Μασκ, λέει ο Ντίμον της JP Morgan
Η δήλωση του Ντίμον έρχεται λίγο καιρό μετά τη συμφωνία της JP Morgan να αποσύρει αγωγή εναντίον της Tesla
Σε θέση μάχης οι CEOs για το Trump 2.0 - «Σοκ και δέος» στον επιχειρηματικό κόσμο
«Δωμάτια πολέμου», 24ωρες τηλεφωνικές γραμμές και ομάδες κρούσης προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν τι φέρνει το Trump 2.0
Οι δασμοί είναι ένα θετικό «οικονομικό όπλο» - Ο Ντίμον στηρίζει τον Τραμπ
Ο Ντίμον δεν μπήκε στις λεπτομέρειες των σχεδίων του Ντόναλντ Τραμπ, αλλά είπε ότι εξαρτάται από το πώς θα εφαρμοστούν
Smartphones: Επιστροφή στην ανάπτυξη με άνοδο 4% στις πωλήσεις του 2024
Προβλέψεις για αύξηση 8% σε αξία των πωλήσεων του κλάδου των smartphones το 2025 - Ποιες εταιρείες κυριάρχησαν
Νέες απειλές Τραμπ κατά ΕΕ και Κίνας - Οι δασμοί και το ορόσημο της 1ης Φεβρουαρίου
Νέα δασμοί κατά της ΕΕ και της Κίνας βρίσκονται στη φαρέτρα του Ντόναλντ Τραμπ - Τα σχέδια της επόμενη ημέρας
Εσκρίβα (ΕΚΤ): Πολύ πιθανή μείωση των επιτοκίων
Η ΕΚΤ αναμένεται ευρέως να συνεχίσει τον κύκλο μείωσης των επιτοκίων της
Τι προτείνει η Λαγκάρντ για τους δασμούς Τραμπ - Πώς πρέπει να προετοιμαστεί η ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ κάλεσε την Ευρώπη να προετοιμαστεί για τους δασμούς Τραμπ - Η πρόταση της
Έτοιμη να απαντήσει στους δασμούς Τραμπ η Ευρώπη - Τι είπε ο Ντομπρόβσκις
«Είμαστε έτοιμοι να υπερασπιστούμε τις αξίες μας, αλλά και τα συμφέροντα και τα δικαιώματά μας, αν αυτό καταστεί αναγκαίο», σημείωσε ο ίδιος
Σανίδα σωτηρίας ρίχνει ο Τραμπ στο TikTok - Οι όροι του για να μην κλείσει η πλατφόρμα
Όποιος αγοράσει το TikTok πρέπει να «δώσει το μισό κεφάλαιο στις ΗΠΑ σε αντάλλαγμα για την παραχώρηση άδειας», επανέλαβε ο Τραμπ
On Running: Οι Ελβετοί που θέλουν να «χτυπήσουν» Nike και Adidas
H ελβετική εταιρεία αθλητικών ειδών On Running που αναπτύσσεται ραγδαία - Οι συμφωνίες με Ρότζερ Φέντερερ και Ζεντάγια