
Περισσότεροι Βρετανοί ξεκίνησαν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους νωρίτερα φέτος καθώς προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερα τα έξοδά τους εν μέσω κρίσης του κόστους διαβίωσης, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας αγοράς NielsenIQ.
Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρείες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.
Διαβάστε επίσης – Βρετανία: Πώς έγινε μια από τις φτωχότερες χώρες της Δυτικής Ευρώπης
Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής των ερευνών για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου στη βρετανική μονάδα της NielsenIQ, δήλωσε: «Το 27% δήλωσε επίσης ότι θα αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα μόλις τα δει στα καταστήματα», προσθέτοντας ότι αυτό υποδηλώνει ότι η λογική του να «απλωθούν χρονικά οι δαπάνες για τα Χριστούγεννα» είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης.
Καταναλωτική εμπιστοσύνη στον… πάτο
Το κόστος αυτό δεν φαίνεται να μειώνεται, και με τον πληθωρισμό στο υψηλό 40 ετών του 10,1% και την καταναλωτική εμπιστοσύνη κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, οι πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα.
Σύμφωνα με τη NielsenIQ, τα σνακ και τα αναψυκτικά ήταν οι δύο μόνες κατηγορίες που παρουσίασαν αύξηση όγκου πωλήσεων την περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων, κατά 2,9% και 0,6% αντίστοιχα, ενώ ο όγκος των γενικών εμπορευμάτων που πωλήθηκαν μειώθηκε κατά 7,6%.
Όσον αφορά στα σούπερ μάρκετ, η Asda ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος από τους παραδοσιακούς τέσσερις μεγάλους ομίλους του κλάδου στη Βρετανία (Tesco, Sainsbury’s και Morrisons), με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,6%, κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 5 Νοεμβρίου,
Η NielsenIQ προβλέπει ότι 34 δισεκατομμύρια λίρες θα δαπανηθούν σε ομίλους σούπερ μάρκετ τις 12 εβδομάδες έως τις 31 Δεκεμβρίου, δαπάνη αυξημένη κατά 4% σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά ο όγκος εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 4%.


Latest News

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank

H Πορτογαλία ζητά την ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η Πορτογαλία δαπανά το 1,55% του ΑΕΠ για την Αμυνα, κάτω απο το 2% που ζητά το ΝΑΤΟ

Λαγκάρντ: Είναι πιθανόν οι δασμοί να επιδράσουν αποπληθωριστικά για την Ευρώπη
Το ακριβές αποτέλεσμα στον πληθωρισμό είναι ακόμα αβέβαιο δεδομένου του μεγάλου εύρους των παραγόντων, είπε η επικεφαλής της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση